marky futás

2011.11.12 Szombat, 08:20:00

33.5 km

Gercse35

Csütörök este láttam a fészbúkon, hogy eftommi "Gerecsézik". Utánanéztem, hogy mi a fuck ez, és megdöbbentem, hogy ez egy 33 kilóméteres teljesítménytúra Budai indulással. Egyből leszerveztem Joet és Levit. Tomikám köszi! :)

Levivel és OlcsákJoeval remek futi volt 1000 m szinttel. 8-kor már a rajtnál voltunk(2. ker. Pasarét), tök jó, korrekt itinert kaptunk(minden információ rajta). 8.20-kor simán bemelegítés nélkül elkezdtük :))) Épp akko parkolt le eftomi és egy spanja(Tomikám egyél rendesen... :). Pár gondolatot váltottunk aztán már indultunk fel az Árpi kilátóhoz, le Fenyőgyöngy, fel a panoráma körhöz.

Itt volt az első check point (adtak Balcsi szeletet). Aszonták 5-en vannak előttünk. Ez az első szakasz abszolút Szeszes pálya volt, tovább Virágos nyereg-Kálvária felé. Itt érdekes volt szembesülni a szűk, sziklás miniösvény melletti mélységgel, este Szeszen fele ennyire se parás a látási viszonyok miatt.

A 2.ell. pontnál már beéértünk mindenkit, főleg pár rohadt gyors futógyalogló amigó volt. Az ellenőrző pont elhagyása után parádés erdei szakaszt éltünk át mely Solymár végébe torkolott. Hegyi patak, hidak, különleges sziklák, Mátra,Mecsek feeling.

A 3. ponttál(17kili) közölték, hogy mi járunk ott elsőként. Itt volt ballonokban szamócalé, itt kicsit tököltünk. Só, szőlőcukorbevitel megvolt pluszba. Egyébként pár percig mámorító volt átérezni, hogy milyen elsőként lecsekkolni, de mindhárman tisztában voltunk vele, hogy komoly futók is jönnek a nyomunkban későbbi rajtolással. 19 környékén jött a szokásos megborulás, de piszok hamar átbillentem, talán azért mert már akkoris toltam be némi kalóriát amikor még nem jelzett a szervezetem. Ekkor már bedurrantottam a 3. ostyáscsokit is, legyen kraft. 20-nál volt egy nagyon komoly technikás sziklás ereszkedés Remeteszőllősre. A falu előtt volt checkpoint, még mindig elöl vagyunk :))))

Épphogy beértünk Remetére, máris elvesztettük a fonalat  hogy merre tovább. Ebben a minutumban kipattant az erdőből egy afrofrizurás, hatalmas fazon, már láttam versenyfotókon. Egyből ráálltunk az arcra, mert nagyon jól tájékozódott a településen belül. Rengeteg kérdést feltettem neki a következő együtt töltött 6 kilométerben. Kiderült ő Vadmalac :))) Óriási amigó, a csávónak idén ez a 70. versenye, mindenhol indul:)))) Ütemesen 7-es tempóban ment, utánunk indult 20 perccel és még ránkvert 7 percet :)))) Na szóval Wildpiggel mentünk a Gercse templomig(26km), ami roppant feldobott minket a kezdődő apatikus hangulatunból. Gercsén gyors frissítés (tea), néztünk balra, néztünk jobbra Vadmalac sehol...úgy kilőtt, hogy rögtön megértettük miért kapta eme frenetikus becenevet.

Innen volt megint egy fáradt szakaszunk, keményen támadni kellett fel az Újlaki hegyre. Onnan piszok gyors tempóban téptünk le a 31. kilis utolsó pecséthelyig, ami már a 2. kerületi libanoni cédrusnál volt (nagyon durva az a fa). A végszakasz következett a maga 2 kilijével, 4óra 7 perc alatt beértünk. Hagymásvajas kenyér, limonádé, kitűző, oklevél...korrekt kis szervezés volt 1100 pénzéééé. Hamar a kocsihoz idultunk és már azon morfondíroztunk hogy Vadmalac után mi kellene jöjjünk az eredménylistán, erre megláttam DévényiIldit a célba futni. Nabazzz, gondoltam nekünk annyi! :)))) Ő jóval utánunk indulhatott és már be is ért. Egyszer akarunk királykodni a trónon és akkor se jön össze :)))))) De nem is ez a lényeg, mi nem helyezésért mentünk(tudjuk hol a helyünk), meg egyébként is ez egy teljesítménytúra volt. A küldetésünket teljesítettük avval, hogy lezavartunk egy hangulatos, hosszú, társasági hétvégi futást. Nagyon jó csapat voltunk!