yoyo futás

2011.01.02 Vasárnap, 09:30:00

15.2 km

A tegnapi nap folytatása , Zolival a Kígyó -völgy nyomában  2.rész :)

2006 ban jártam itt utoljára , de persze nem azóta keresem :P

Zolival megint 10 re volt megbeszélve a tali a zöl elágazásnál. Időben indultam,hogy legyen időm fényképezni ha látok valami szépet , csodaszép kék volt az ég,és talán még szebb volt az erdő mint tegnap ,vakított a hófehér zúzmara a fákon .

Aztán egyszer csak az  úton egy "széttépett" kis őzikére leltem. Annyira hihettlen volt,hogy a kutyák ezt tették vele,(gondolom kutyák) legalább folytották volna meg a nyomorultat,de nem :(  látszott,hogy tiszta vér minden ,kiharaptak a combjából egy darabot és kivérzett  :( Hívtam az erdész ismerösömet, hogy intézkedjen ,visszafelé már nem is volt ott . Szóval Zolival egyszerre értünk a képesfához ,és bekaribláltuk,hogy merre is legyen az arra :)

Már épp a jellegfához értünk ,hogy ezen megyünk le ,mert ez lesz a keresett völgy   mikor is egészen véletlen  megláttam egy árokszerű ösvényt,,,semmi nyom nem volt  belepte a hó ,csak a vadaké látszott össze vissza . Menjünk ezen legfeljebb megint vissza jövünk  ,és akkor már tudtam,hogy ez lesz az ,megtaláltuk a nyomorult Kígyó -völgyet ,vagy 2 kili csak lefelé , de alig futottunk ,mert nézelődtünk .kétoldalt meredek partoldal fenyők vadnyomok. A végefelé már árokszerű lett,és akkor megláttam a fák gyökereit az árokfalon tekeregni :) Ez az !  ezt keressük már 2 napja ,és most itt van ,leseprem a havat a gyökerekről látszik,hogy tekerednek a partoldalon .

Aztán kiértünk az erdőből,és egy dózerúton mentünk tovább, zoli elővett egy pogácsát amivel már verekedni is lehetett volna :)) gondoltuk,majd az Ilona -lak felé felmegyünk a Cseresznyés-völgyből,de most meg ezt nem találtuk meg  :) vagyis inkább a villanypásztor szúrt ki velünk..

Büntiből  viszont a Mária -völgyön mentünk fel,ami vagy 2,5 kili felfelé,Zoli mint a kiscsikó feltolta magát,és bár jócskán lemaradva ,de én is feltoltam magam a nyeregig ebben a nagy hóban annyira remegett a lábam ,hogy a nyeregbe simán összeestem  :)

itt is álom szép volt minden napsütés már nem volt ,hullott a zúzmara ránk,és ködös meseszerű lett az erdő ,és muszály volt egy szép fára felmásznom  :) Zolit még elkisértem egy darabon,de még mutattam neki egy vad búvóhelyet etetővel , volt befagyott dagyonya ,meg kukoricás szalma ,és só amit Zoli  kikotort egy farönkből  ,pedig nem neki volt kirakva :)

megint nagyon jót tekeregtünk a jó levegőn ,a csendes nyugodt szmogmentes meseerdőbe .Most már nyugodt vagyok :)

02:45:00 15.2 10:51 5.53 0 0 0 0

Briel képe

Briel 4883 napja

Én is gratulálok, és nagyon élvezetes a leírás is! :)))

Mozg képe

Mozg 4885 napja

Végül csak meglett az a fránya Kígyó völgy. És boldogan éltek, amíg újabb völgyet nem kezdtek keresni.

mjoci képe

mjoci 4885 napja

Egészségedre Cillagom.:))

Sipi képe

Sipi 4885 napja

Boldog Új Évet kívánok Yoyoka, legalább annyi szép túrát és futást mint az idén!

Jó ez a folytatásos képregény....:))))

Bozót képe

Bozót 4885 napja

Irigykedek naaagyon! Gondoltam rátok Cillagom :)

Mint egy kiscsikó tolta fel magát a nyeregbe?! Micsoda képzavar :P :))))))))

dildi képe

dildi 4885 napja

A képeket elnézve látszik, hogy nagyon élvezted! Szinte a második gyerekkorod éled:))))))))) De az jár Neked Cillagom!! Itt is van egy kép, amit kitudnék nyomtatni :))) Amikor ülsz a hóban!!! Egészségedre és sok-sok ilyen felfedező túrát kívánok Neked ebben az évben!

prókátor képe

prókátor 4885 napja

Egészségedre! Szép kirándulás lehetett!!

Blue képe

Blue 4885 napja

Gratula Yoyooka! :)

A télnek hamarosan vége lesz,a varjak nem hazudnak,na meg a szigeti mókusok is elővették a napozóágyakat,remélem ez meggyőz téged is! :)

solkima képe

solkima 4886 napja

Boldog Új Évet kívánok, benne sok szép erdei kirándulással. Üdv, Miki

pátyalso képe

pátyalso 4886 napja

Cillagom,otthon találtam egy csokiskekszet,amit jól megsétáltattam a kulacsövben:) Egyből megevésre itéltem a lázadót.

De jót futiztunk és fotóztunk már megint és milyen szuper helyeken jártunk. Még sok ilyet akarok idén!Egészségedre.