yoyo futás

2011.01.01 Szombat, 09:28:00

15 km

Reggel csodaszép napra ébredtünk ,  szikrázó égre ,és csupa hófehér zúzmarára , később már köd lett ,de ez nem számított. Igazság szerinthttp://www.edzesonline.hu/upload/1800/51261.jpgt én most nem méricskélek,mert igazából nem is tudom merre jártam mit mérjek :)) ,Az idő is 3:45 lett ,de ebből 45 percet az Anna-laknál töltöttem ,ide oda szaladgálva .

Ami viszont biztos az az,hogy( pátyalsóval )Zolival megbeszéltük,hogy Anna-laknál 10 kor tali Buékolás van ,én viszem a pezsgőt ő hozza süteményt . Zoli hívott ,hogy később indul ,várjak még itthon ,,de én nem vártam nekem má menni kellett harci diszbe én már nem várok inkább az erdőbe legyek . .Hát így történt,hogy 27 percet vártam Zolira ,addig megterítettem a fenyők alatt az asztalon,és szaladgáltam össze vissza. Aztán jött Zoli kipakolta a rétest meg a kókusz tekercset, meg valami pogácsa is volt,felbontottunk a  szovjet pezsgőt, oszt megittuk az egészet :)

Rádöntöttünk még egy kis kólát meg süteményt,oszt indulás tovább,mert az én kezem már sz@rrá fagyott. Mondtam Zolinak,hogy menjünk már el a Kígyó-völgybe vagy 5 éve jártam arra utoljára ,igazából egyszer voltam ott mióta futok,és csak saccolni tudom,hogy merre van. Hát a sacc nem jött be ,mert nem arra volt,vissza  futottunk az útra,menjünk le itt,de erre meg nincs út ,megint vissza,addig addig futóiskoláztunk a keréknyomba  ,míg egy teljesen szűzhavas ösvényen elindultunk lefelé. Először baromira örültem ,igen ez a Kígyó -völgy , ez lesz az cillagom ...lentebb  viszont már kvára nem az volt .De már nem jöttünk vissza ,itt szaladt át előttünk két őzike is  . Zoli pisilt én is ,dolgozott a pezsgő a testünkbe , a vérem már már forrásponton volt ,mert a kezem  is belobbant mint a dinamit .

Leértünk valami kereszteződésbe ,ecpec kimehecc alapon tippeltünk merre tovább,a Kígyó -völgy itt van valahol ,ha nem azon jöttünk le,akkor majd azon megyünk fel ..Elindultunk egy másik kis árokszerű úton ,,igen ez lesz a Kígyó- völgy !!!  egészen biztos,hogy ez az ,aztán kitárult a világ,egy nagyon szép sziklás szakadékos résznél . Ahol rögtön kiderült,hogy ez nem a Kígyó-völgy mert erre még én sem jártam De  ha már itt vagyunk pózoljunk a sziklákon. Zoli itt, yoyo ott,Zoli amott yoyo emitt :)össze vissza szaladgáltunk fényképezni . én még a szikla tetejéről sikítottam is .

Aztán mikor eluntuk a pózolást,és kellőképpen elfagyott a pofánk , elindultunk a völgyben felfelé,a hó csupa vér volt látszott,hogy itt egy vadat húztak a saját hátán lefelé ,mi meg ezt követve mentünk felfelé. Aztán egyszer csak vége lett az ösvénynek ,és a vérnek is ,bakker ha máár idáig felkapaszkodtunk nem mehetünk vissza ,mentünk tovább ,a fák közt bokrok közt bújkálva a mély hóban mentünk felfelé  ,míg a vadak fekhelyére értünk .

Annyira levolt hemperegve a hó,hogy kilátszott a zöld fű,miközben a hó meg lábszárig ért. Köd is volt és éreztük a vad szagot is ,aztán felértünk valami nyeregbe ahol volt egy nagy szalmabála .Zoli a büdös bála mellett fényképezkedett,meg persze én is :)) Körülöttünk énekes madarak röpködtek ,meg felmásztunk egy vadlesre is .innen tovább találtunk egy utat,ahol szintén belefutottunk néhány nagy vadba ,én csak az eggyiket láttam, mert eltüntek a ködben .

Aztán felértünk a nyeregbe ,onnan már tudtuk a visza utat . A Zöldig együtt mentünk, aztán Zoli jobbra ,én meg balra mentem hazáig.

A kígyó-völgy nem lett meg ,de holnap újra útra kelünk  :)

Zoli edzésénél vannak  képek is ,de cak olyanok amik nem a Kígyó -völgyben készültek :))