yoyo futás

2012.10.14 Vasárnap, 09:00:00

Mecsek Trail !

Soha nem jártam még a Mecsekben,ez volt az első ,és nem az utolsó ;) köd is volt truytimutyi idő volt szitálással,de mégis annyira tetszett. Meseszép völgyeken haladtunk ahol csak úgy suhantak a fák mellettünk . Volt egy nagyon érdekes erdő részlet,ilyet még sehol nem láttam,olyan Sövényszerű bokrok voltak minden felé a fák között,minden fához tartozott egy bokor,,egyforma magasak voltak. Érdekes ,és szép volt !

A Zengőt nem futottam meg,de a többi aránylag nem durva emelkedőt megkocogtam. Úgy voltam vele,hogy 5 óra a szintidő addig érjek be,,ez meg is lett,sőtt ha nem tévesztünk Mikivel Kisújbánya előtt a kéken,akkor hármassal kezdődött volna,,így hiába rohantunk mint a veszett kutyák,nem lett meg 4 órán belül . Nem baj ennek is örültünk nekünk teljesen megfelel az eredmény !

A célban forró fürdő  ,majd fincsi gulyásleves ,Remek rendezvény volt jövőre vissza kell menni , Ajánlom is  mindenkinek !

04:03:00 30.5 07:58 7.53 1030 0 0 0

-Mariann- képe

-Mariann- 4231 napja

Gratulálok Yoyoka! Húú, ez (is) szép lehetett! Reméljük jövőre Csanya nem a Less Nándorral egy hétvégére teszi, akkor mennék! :))

dildi képe

dildi 4232 napja

Gratulálok Cillagom.......most már akkor legalább el tudod képzelni, hogy milyen helyeken futkosok én "napmintnap"......és hidd el, hogy minden egyes futásunknál emlegetlek Bélámnak......mindig velem vagy!!!!!!! Nem akarok elfogult lenni.....de szerintem a Mecsek a legszebb!! :)))) (csak halkan megsúgom, a Zengőre még nekem sem sikerült futva feljutnom, pedig volt olyan túránk, amkor oda-vissza felmentünk, de nem adom fel!!)

ganki képe

ganki 4233 napja

Gratulálok Yoyoka! Már az itiner rajtzolásnál sejtettem, hogy szép útvonal lesz, szóval most irigykedem ám! :)

pátyalso képe

pátyalso 4233 napja

Codásnál codásabb völgyek vannak a Mecsekben,én már cak tudom,mint a Mecek Túristája cím  bírtokosa,még a 90-es évekből :-)

Szuperül adtál a mecseki ösvényeknek ,gratika Yoyoka :-)

Sárcipő képe

Sárcipő 4234 napja

Gratulálok Yoyo! A Mecsek visszavár :-)! Örülök, hogy még ebben a fene nagy ködben is átjött a szépsége :-).

Gandi képe

Gandi 4234 napja

Gratulálok Cillagom! Örülök, hogy tetszett, cak sajnálom, hogy kimaradtál a mai hencserből :-(

gergő képe

gergő 4234 napja

nagyon szép volt yoyoka!! és ez elég jó kis tempó is! jövőre ott a helyem! egs!

szaboaron86 képe

szaboaron86 4234 napja

Ez aztán szép kör lehetett... Egs! :)

Sipi képe

Sipi 4234 napja

Jó van na......, ha futás vót akkor futás.....:))) Igen most már látom is, nem csak nézem.....:))

yoyo képe

yoyo 4234 napja

Futás volt sipikém :) csanya trail ;)

Érdemes lemenni ,legalább egyszer látni kell !

Sipi képe

Sipi 4234 napja

Ej, de jó kis túrán voltál Yoyoka! Én sem voltam még a Mecsekben, egyszer meg kell nézni, csak ne lenne olyan messze....:))

Gratulálok!

kkoos képe

kkoos 4234 napja

Gratulálok Yoyo, jót mentél! Jó pihenést!

solkima képe

solkima 4234 napja

"Zengő a Mecsek legmagasabb csúcsa Pécstől északkeleti irányban, a Kelet-Mecsek legkevésbé bolygatott tájain. Magassága 682 méter."