Fari bringázás

2012.07.07 Szombat, 11:00:00

54 km Szint: 1000 m

ERDŐBÉNYE DRÓTSZAMÁR FESZTIVÁL:lassúrajttal kezdtünk,ami tényleg az volt,egy kisbusz mögött, a szpíker meg ült egy széken ,és beszélt velünk..tetszett.Éles rajt,Brónok völgyével kezdtük,hamar előre keveredtem,beálltam az ózdi csapattárs mögé,így haladtunk egy darabig,de nem volt jó a tempója,erősebb voltam,igy megléptem.A "hazai pálya előnye,tudom mi hol van,mennyit kell menni..Tetőn ki volt a legnagyobb szurkoló?!?!hát ATIS.HU(nagyon örülök hogy találkoztunk,mentálisan meg dobott)Lejtőn aztán elbíztam magam,mondom tudom mi hol van,ismerem az egész pályát mint a kisujjam.De a zemplén megbüntetett!!sodródtam ki az egyik gyors kanyarba,és a bicajt megdobta egy kő,csattant is egy qrva nagyot,mondom tuti valami lesz..lett..Hátsó defekt.Semmi gond,gyorsan bele a habot,..DE a zemplén nem enged.Ahogy veszem elő a habot,az egész kiment a levegőbe,szétdurrant a cső..mondom a rohadt életbe,abszolut 4.(illetve 3. helyről,mert tesóm rövidtávos volt)Egy pillanat,és az álom széthullott,hogy én itt jó eredményt érek el..mondom magamba lemegyek felnin bényére,és mehetünk hazafeléAzért csutka lapos hátsó kerékkel,tekerek lassan,mennek el mellettem páran,de nem sokan,mondom is erősen mehettem eddig.Lassan leérek Hidegkútra,a frissítőhöz,kb 2-3kilit mentem felnin,ott kaptam belsőt,mondom akkor megcsinálom,oszt majd lesz valahogy.persze a tubeless külsőt nem tudom felrakni,de mákom van,Dala segít.Elment biztos 6-10perc.Gyors pumpálás,fej lelocsol..És kezdődik a vadászat!!az első 4-5kili még nem esik jól,lehűltem kicsit,de aztán minden emelkedőt csutkára,nincs kimélet,a Cannondale könyörtelenül robog.Szedegetem is szépen az embereket,de nekem a szinge szpidesek kellenek,ugy gondoltam ha ők megvannak,kb meglehet a dobogó.De az első kör végén még hírük sincs.Kör végén Fruzsi és Móni feladja a frissítőmet,és Móni még mondja nekem,hogy FRUZSI NYERTE AZ U11-et!!így a második kis kör emelkedőjét pityeregve teszem meg,és ez elönt ujra erővel.Aztán egy emelkedőnél mintha lenne valaki.Ez az egy szinglés!!Teljesen más a sebességtartományunk,2emelkedő,és már csak a múlté,de már látom is,hogy még 2 versenyző van előttem.Fenn hagyom nagytányéron,és egybe bedarálom mindkettőt.A nagyon köves lejtőt most tényleg óvatosan gurulom,aztán vissza a faluba,itt meglátom Atist megint,és köszönünk egymásnak,de még gyötörnön kell egy kicsit,nem tudom hol vagyok,de már egész jól visszajöhettem.A célban 6odik lettem abszolutba,2. kategóriába.Nem volt egyszerü,de mivel nem adtam fel,a Zemplén,végül megjutalmazott..kibaszott jó verseny volt