marky futás

2011.12.14 Szerda, 19:37:00

25.3 km

Ma egész jó idő volt este, csak 2 réteg volt felül. Joeval startoltunk a Bécsi útról. 19.58-kor már dokkoltunk a FGY-nél. Hát ritka népes brigád sorakozott fel - Ursi, Chino, MagasKöcsög, BartókPeti, SzabóÁron, Ironka, Tapír, Joe, Pali(örültem, hogy jött), Droida, Boncsi, Szesze, Dilisüni, MacskaParóka, LukácsBéla, RaZó és Lütyő, TátraiZoli, MencserZoli, Szasza and jómagam.

Árpi-Határ nyereg, itt Yoyi kétségbeesetten ütközött velünk, kissé kivolt idegileg hogy egyedül kellett befusson Hüviből, mondjuk érthető+valami horrorálma is volt :)))) Innen megiramodtunka Kálvária felé. Már meg volt beszélve hogy a csoport nagy része eddig jön és onnan fordul vissza, és csak néhányan megyünk a  hosszúra. A hosszú csoport ért fel elsőként a Calvaryra(Tapír, RaZó, TátraiZ, Ironka, Pali és én), majd egyből indultunk is tovább egy bitang kemény lejtős terepen ami végül a Gercse35 legszebb erdős szakaszába torkolott. Most annyira nem volt szép mint nappal :))) de érdekes volt a csobogó patak mellett tépni, mert menni kellett...Tapír adta az ütemet, még sárgát dobni se volt merszem, mert végzetes lemaradás lett volna :)))) Solymár végén jöttünk ki, majd beértünk Hidegútra, ahol Tapír megtalálta a legbrutálisabb meredek utcát. A tetejére érve jött még 2 szép felefelé utca, melynek végén az erdőben realizáltuk hogy nem jó az irány. Kicsit vissza és tovább, elég gazdag részeken futottunk át, vagy a Tungsramgyár mellett, mert minden ház valami bődületesen fel volt építve karácsonyi fényekkel. Ezeken a szakaszokon dumázgattunk Palibátyámmal, majd Ironkával. Egyszercsak azt vettük észre, hogy brutálisan esik az eső, de menni kellett. A Hidegkúti úton futottunk fel, ismét egy fasza kaptató felfelé, majd néhány mellékutcát befutva elértük a repteret. Onnan be a Határ nyereghez, majd át az Árpád kilátó felé. Na ezen a szakaszon kezdtem low battery üzemmódba lépni :))) Az Árpihoz már nem futottam fel, inkább le a parkolóba, de így is 25 felett lett, a többieknek 22. Tapír büfé megnyílt - a csomitartóját kinyitva alkoholmentes Gössereket ittunk rommá ázva. Sőt haza is vitt, már nem volt energym a lefutáshoz.