galagyuri bringázás

2011.06.04 Szombat, 09:06:00

1 km

06:18:24 p/km (0.16 km/h)

Balaton Maraton 2011! Rajt reggel 9kor. Andrissal ketten indultunk, meg persze másik 2000 biciklis. A rajt után egész nyugis kezdés, tavalyról nagyobb rángatásra számítottam. Idén szó szerint most ültem először a Patai Szabón és spéci bicajos cipő is először volt rajtam, igy a szokásosnál is óvatosabb próbáltam lenni. A reggeli 2 saját zsömle volt és más kétszersültek, de az csak kevés. Jó erőben voltam, bár reggel elég magas volt a súlyom. Gyorsan haladtunk, úgy 35-40 között. Rengeteg boly volt, fokozatosan értünkunk utól csapatokat, és tőlünk is folyamatosan szakadtak le. Én nem vezettem, csak bolyoztam, kellett későbbre az erő. BLelle után Andrisnak bekattant valami az élre állt, szóval nekem menni kellett vele, és hajtottunk az előttünk 200m-el menő boly után. Megszenvedte mire utólértük...többet ilyet nem próbált. Fő cél az volt, hogy Őt körbevigyem, igy nem akartam, hogy hamar kifáradjon. A földvári emelkedő könnyedén ment, hegyen nagyon erős vagyok, relative, ugyan ez volt Keszthely előtti dombon is, mindnenki csak szakadt. Sikon viszont nem vagyok erős...Keszthelyen gyors töltés, aztán mentünk tovább, először ketten, de hamar összeverődött egy csapat, benne 5 finn bringással. Ök nagyon összedolgoztak, igy lett megint kemény tempó, ez már nem esett annyira jól. Bent mentek a bolyban, de mikor mindenki elől volt közülük nagyon meghúzták a sort....szakadtak sokan. Az egyik ilyenen Andris is szakadt, igy hagytam had menjenek, visszamaradtam. Innen a maradék bollyal mentünk, itt már nekem is vezetnem kellett, nem volt egy erős csapat. Révfülöpön gyors pihi, 1 nagymagnum 1 kismagnum és tovább. Előtte Keszthelyen csak sótabletta. Révfülöpről ketten indultunk, és utközben is főleg igy maradtunk, ezért vezetnem kellett rengeteget. Semmi erős társ nem akadt. Jó meleg lett, sorban értük utól a teljesen megdőlt bringásokat, akik alig poroszkáltak. Bfüred domb tetején ujból utólért a finn légió, akiket defekt miatt leelőztünk, ugyanis bevárták egymást. Szóltam Andrisnak hajtás lesz...megint nagy tempó volt, de tudtunk menni velük, a Csopaki dombon ugyan Andris megküzdött, de fent maradt a soron. Innen Almádi ell.pontig velük mentünk. Almádiba újabb magnum, Kóla zéró majd szintén ketten nekivágtunk az utolsó blokknak.  Kicsit ment Andris is elpl illetve egy darabon volt velünk egy másik vidám bringás is, aztán előreálltam Kenese előtt, itt ketten maradtunk. Úgy látszik ebben a mezőnyben bármikor előrementem csak szakadtak a bringások. Igy volt ez korábban Révfülöp előtt is, mikor is leszakadt rólunk a mezőny, majd leesett a láncom, mezőny el, én utánnuk, mikor utólértem őket, újra előre, újra lemaradtak, mikor elhagytam a tartalék Bake Rolls csomagom, amit sópotlásnak szántam és Almádiban ki is használtuk..Kenesei dombon most lazáztam, hogy együtt maradjunk, a domb tetejétől pedig már nyomtam a végéig, hisz innen már nem volt sok. A lábaim végig jól mentek, bár, úgy 150-től már kezdtek beállni a combizmok. Görcsölés semmi. Az elején az achillesem mintha éreztem volna, aztán kilazult. A befutó után még egy 3 gombócos a parton, Coke Zero es élménymesélés. Közben Norbi és Judit is lenyomták a Tihany kört, szintén rengeteg élménnyel. Összességében netto csak 4 perccel voltam lasabb mint tavaly, de rengeteget mentem idén egyedül, vagy elől. Bruttó kb 20p-el volt több, ennyivel többet pihentünk...na de hát nem vagyok én bringás és az örömtekerés volt a cél, ami ma maradéktalanul teljesült. Este sör és sushi volt a menü....aztán még sok minden más amit a hűtőben találtam. Jó a bringázás!