Fari bringázás

2011.05.11 Szerda, 09:30:00

Pulzus

Vini-Marci-Doki-Lőrinc-Szilárd-én....erdőhorvátiból indultunk,óhuta felé,itt elég gyér volt a tempó melegítés..rákanyarodtunk a hutai utra,ami átmegy gerendásréten,ott előreálltam,és egy kicsit jobban elkezdtem menni..nem erősen egyáltalán,olyan 140-150es pulzuson,itt már emelkedik lágyan az útHuták után is fernthagytam nagytányéron,mert erről az oldalról nem nagyon meredek ..feléret,visszagurultam az utolsóhoz,és megint fel..innen le pálházára,onnan át telkibányára..érdekes még sose voltam errefelé utival,volt benne pár púp azt megtoltuk Marcival,meg Szilárdnak mondtam utazzon rajtam amig bír(jött is sokáig,igy kell erőt fejleszteni,nem a saját tempó)aztán telkibánya után volt egy kisebb emelkedő,Doki megrántotta,Marcival mentünk utána,aztán valahonnan előkerült Lőri,és ritmust váltott,csak én tudtam menni vele,és én is megkináltam ..aztán ezt megcsináltuk mégegyszer,és fent is voltunk(ez voltaz edzés legjobbja,imádom az ilyen parádét)innen le abaujalpár felé,ott az emelkedőt doki megint megcibálta,én ráálltam Lőrire,de nem ment,így tovább mentem,és egyedül értem fel,eléggé elszakadtam a többiektől..nem akartam sokat pihenni,mert jött a kékedi domb,és ugy akartam neki menni,hogy már egy magasabb pulzuson kezdjem..igy továbbmentem és az emelkedőt megtoltam..fent megálltam kicsit,vártam a többieket,de nem jöttek,ezért legurultam hozzájuk...defektet szereltek,és csak akkor keztek el mászni,rájukfordultam,és mentem egy tempót,ami qrvára nem esett jól,mert ki voltam hűlve..lászlótanyánál elváltunk,ők mentek szlovák felé,nekem jönni kellett haza,még felmentem füzérre,onnan a szokásos ut..a gerendásréti utat is egész jól megtudtam dobni,meg utána a lefelét tologattam neki,hogy jöjjön kicsit feljebb az átlag,mert  az nem tetszett (igy se)óhutától nagyon gané az út semmi ritmus,tele gödrökkel..igy értem vissza a kocsihoz....jó edzés volt,jobban éreztem magam mintt tegnap,de nem vagyok még mindig 100as...jó kis edzés volt,köszi srácok!!!(sokkal jobb ez a kör,mint amit eddig,csináltam,mert több a szint)