Boszi72 futás

54 km Szint: 2200 m

Pulzus

Veitsch maraton

Éjaszak érkeztünk, sátorverés, alvás. Glockner, Yoyo, Emese, Pepe volt a kocsiban. Iszzonyú meleg volt, a talaj nedves. Rajtcsomag felvétel, beszélgetés Gankiékkal, 9-kor rajt. Terv: tempófutás, de ha nem megy, nem erőltetem. Most 3 kemény hét van mögöttem és nem pihentem rá egyáltalán erre napra, főleg, hogy váratlanul érkezett a lehetőség.
Dögmelegben indultunk fel a szerpentinen, ami végig alattomos emelkedő. Hol kocogtam, hol gyalogoltam, tudtam, hogymivel elég hosszú ez a szakasz, jobb óvatosnak lenni. Tömegestül húztak el melletem az emberek... Az első váltópont előtt jelzett a testem, hogy bokros depókiállás lesz, elkezdtem keresni a helyet. Balra szakadékszerű lejtő, fel vagy nagy fenyves, vagy aljnövényzet nélküli fák. Reménytelen... Végül 3 kis fenyő volt közvetlen az út felett, azt választottam. Pozíciómat elfoglalva is melközéptől kilátszottam, tőlem 3-4 méterre haladt a mezőny...  Senkinek nem kívánom ezt az érzést, de nem volt más kiút, kínos volt, de eredményes. Kcogotam és máris az első váltóponton voltam. Lefelé, gyökeres utakon - nem volt túl hosszú szakasz - több embert megelőztem, nem is akartam elhinni! Aztán láttam egy hegyet szemben, nagyon magas, rajta egy picinyke út kanyargott. Hoppá, az lesz az a kemény emelkedő?!? Közben éreztem, hogy a lábaim nem fognak ma tempót futni, így az 1. váltópont környékén eldobtam a versenyzés lehetőségét, átálltam kényelmesebb üzemmódba. A meleg leírhatatlan, a t100 féle hőség kutya fa@a hozzá képest, ami ott volt. Katlan, áradt fel a párás hőtömeg. Ahol volr lehetőség, ittam a vizet (szerencsére 12 ponton osztottak legalább folyadékot). Végül odaértem a hegy alá, néztem a fent kacskaringósan haladó embertömeget. Nekivágtam, pár perc múlva hátranéztem, alattam csak 1-2 ember volt, hiába a mezőny vége felé haladtam. Aztán ahogy másztam, sorra előztem le az embereket, totál kivoltak, álldogáltak, alig húzta egyik-másik a lábát. Nem is értettem. Kb 10-15 embert hagyatm el azon a keskeny ösvényen a csúcsig. Mikor visszanéztem, ott oltak már alattam, szép színes csíkot képezve. A gerincen haladva nagyon technikás terepbe botlottam, nem volt egyszerű, lassan haladtam. 2. váltópontnál Glockner és Emese drukkolt, mondták, hogy nem is izzadok, nem látszik rajtam a meleg, só sem ült ki rajtam. Kicsit beszélgettünk, aztán mentem. Itt többször volt kis bizonytlanság az utat illetően, végül rendeződött a dolog, de 2-3 perc benne maradt . Végül mosolyogva futottam be a célba, az utolsó 5 kili - lefelé, majd a vége a gőzölgő aszfalton a célig - 23 perc alatt megvolt. Pepe várt, a bemondó mondta a nevet és sajnálkozott, hogy csak 1 percen múlott, de mi is? Aztán megnéztük az eredményeket, 1 perccel maradtam le a korosztályos 1. helyről (ketten voltunk csak a kategóriámban). Mindenki épségben beért, söröztünk, az eredményhirdetésen szinte mindenki kapott ajándékcsomagot közülünk, én tombolán is nyertem. Pepe korosztályos 1., Yoyo 2., Ganki 1. lett.

Nagyon jó buli volt, szerencsére egész jó állapotban értem a célba, bár a nap viccesen megkapott. Nem lett belőle verseny, de ez így volt jó. Ezzel túlvagyok az idei 2500 kilin és ez a hónap az eddigi legkeményebb, 487 kili körül zártam! :-) Most pihenőhét jön, juhéé!

06:29:58 54 07:13 8.31 2200 96 170 150

gergő képe

gergő 4370 napja

hohohóóó, méghogy nem verseny. én versenyszerűen mentem itt 2 éve alig jobbat :)) szertem ezt a versenyt, nagyon kedvesek, jó pálya, jól futható!!! gratuka, szépen nyomtad!!

ganki képe

ganki 4370 napja

Gratulálok! Nagyon jót mentél, mégha nem is nyomtad neki teljes gőzzel. Iszonyú volt a hőség, főleg mikor jöttünk lefelé a pályáról.

-Mariann- képe

-Mariann- 4377 napja

Azért beírhatnád versenynek, mégis csak azon voltatok! :)
Gratulálok! Szép menet ez így is!

Mokker képe

Mokker 4377 napja

Szívből gartulálok! Ma sokszor eszembe jutottál, "itt Ildi biztos futna". Ja elírtad a km zárásodat itt a végén. Ha jól emlékszem 487. :)

kkoos képe

kkoos 4377 napja

Nagyon nagyot futottál ebben a hőségben. Gratulálok és jó pihenést. Én most úgy érzem, hogy bármelyik pillanatban spontán égést fogok produkálni, kicsit megkapott a nap tegnap és ma.

yoyo képe

yoyo 4378 napja

Micsoda napunk volt boszika ..épp az előbb néztem meg a 2010 es képeket,,ugyan ott a gleccsernél megfagyva didergek ,,5 fok volt ..De ilyen szép tiszta kék ékbolt még talán 1x sem volt..  Dög meleg volt szerintem ez  Rekord meleg Veitsben ,de mi szépen tűrtük,míg mások feladták :))

Feladhatta volna a korosztályos elsőd is ;)meleg ide vagy oda  Naggggyon jót mentél ,,csak az az 1 perc,,ha tudtad volna,hogy előtted ő van,,simán behozod !