yoyo futás

2012.05.27 Vasárnap, 20:28:00

Mátra Csillagok !

Gyöngyös - Sár-hegy - Szent Anna kápolna - Mátrafüred - Benevár - Kékes - Mátraháza - Hanák kilátó - Muzsla-tető - Mátrafüred - Kozmáry-kilátó - Sástó - Lajosháza - Őrlőmű - Cser-kő - Haluskás - Gyöngyössolymos - Bába-kő - kerékpárút - Gyöngyös.

A szeszes pajtikkal mentem a túrára,Zolival Helgával,szeszével,és Áronnal . Arra volt jó ez a mátrai túra ,hogy azonnal írjak medvegyunak,hogy tegyen át a M115 ről a M 88ra ,vagy pontőr leszek inkább :) ez most komoly

Szóval ez a túra az eljén a Sár-heggyel igen csak megdolgoztat,főleg,hogy több száz rövidtávon 15km en  induló  iskolást kell előzgetni, fújtattak prüszköltek  ezerrel ,és  szerencsére egyáltalán nem vót por,és izzadtság szag  :PP

Lefelé taktikusan mentem kösy szia jóutat,és rebbentek is szét,,többen mondták odanézz milyen lámpája van ;) hát jópénzé lehet kapni cillagaim :)

szeszéék Helgával,és Áronnal eltudtak menni az elején,mi Zolival beszorultunk,majd én robbantottama gazba ,és Zoli lemaradt.szeszének sejtése volt a rajtban ,,hiába bizonygattam,hogy nem lesz gond tapasztalt éccakai róka vagyok,a kezembe adta a gps-t yoyoka itt meg ott nyomjada gombot ,és mutatja az utat.Má akkor utáltam miko megfogtam csúszott a kezembe ,és nehéz is vót ,(kicsitna)

Szóval elhúztam Zolitól ,és 2x elkavartam hiába volt nálam a cucc, mentem a fiatalok után át valami réten ,,mikor is az előttem szóló gyerek,,jó felé megyünk kérdi a lánytol,én épp akkor értem mögéük,és meghalottam  bakapcsoltam a  a szerkezetet,mer kikapcsolt mindíg mint egy telo,de 1 gombnyomira vissza jött mindíg . A gps viszont szépen vissza vitt a jó útra ,majd 1kili múlva újra elkavartam :) szesze 5x hívott addig ,sejtett valamit, főleg azt hogy prfin kezelhetem :P de mivel a telefonom le vót halkítva ezér nem hallottam :)  Zoli beért,mondta szeszéék várnak a K+ nál a 40 erre megy tovább , a 15 meg a Z+on. A csalánba akkor akartam behajintani a gps-t mikor megláttam ,hogy a K+nak inkább  ződ szine van áááááá.

Hátra arc ,vissza Mátraházára 10kilin 3 eltévedés, nyugi nem beszélünk csúnyán ,,,,tali szeszéékkel végre megszabadultam a szerkezettől is :) és toltuk fel a kékesre magunkat  18kilin 1065m szintel túl voltunk a nehezén ,,innen már csak kisebb kegyecskék voltak,az utolsó 4 kilit 5,530as  tempóba toltuk meg,,élmény volt ez a Mátrai csillagos éjszaka !

07:27:00 45.5 09:49 6.11 1650 0 0 0

potika képe

potika 4369 napja

Nagyon szép kis turakocorászást csinálsz!! Meghajlás előtted nagy vagy Yoyoka!!!!

Iljusin képe

Iljusin 4372 napja

Gratu Yoyo!

Bozót képe

Bozót 4372 napja

Dehogy vagy szaribaba! Én vagyok nagypofájú :) Aztán majd rúgj belém ha sírva nevezek le a 88-ra :)

yoyo 4372 napja

na ez jól elküldte magát ,mielőtt befejeztem volna a mondatot :)

Gandi képe

Gandi 4372 napja

Cillagom, időnként rákukkantok az edzésnaplódra, és mindig egy gyöngyszemet találok :-)

Gratula az éccakai túrához, kemény vagy cillagom :-)

yoyo 4372 napja

Béla pontőr azért nem leszek ;) kell a kő :))

mostanában szaribaba vagyok bozót :)) Azt írta medvegyu,hogy egy az itienere a 88nak,és a 115 nek

olyan listám van,hogy h

Bozót képe

Bozót 4373 napja

Gratu!  Az a gps fura állatfaj, én nem is merek hozzányúlni :P     Azt meg nem hiszem el, hogy lejjebb adod 124-nél :P

Wojtek63 képe

Wojtek63 4373 napja

Na ez szuper Andikám! Gyakoroltad az "éccakázást"!? ;-) Gratulálok!

Na, de ne legyé má pontőr,..... könyörgöm! :-)

pátyalso képe

pátyalso 4373 napja

Nem kell félni a Mátrától :-) Egs!!!

solkima képe

solkima 4373 napja

Nem semmi, gratula. Úgy általában egyik kedvencem a kifakult zöld jelzés, ami kék. Főleg éjszaka.

ganki képe

ganki 4373 napja

Micsoda kalandjaid vannak! Ahelyett, hogy szépen ülnél otthon és kötögetnéd a félpár zoknit. :) De gratulálok! Élmény lesz veled a Dupla Élmény! :)

yoyo 4373 napja

kösy csajok ,,boszika ott tali igen :)

Gergőkém ha esetleg majd fegyverrel kényszerítenek Hidegkúton  :)) addig meg csak röfögjenek a szopokamalacok az ólban :))

gergő képe

gergő 4373 napja

Azonnal tetesd vissza magad a 124 re! Az az igazi szopokamalac :)))Adok gps-t is! Azert nagyon szepen toltatok ezt gratula!
Boszi72 képe

Boszi72 4373 napja

Gratula Yoyoka, azért jó kis készülődés ez jövő hétre. Én is csak a "rövidre" megyek ám, ott találkozunk. De megcsinálod simán, én tudom! Hajrá!

G.Ildi képe

G.Ildi 4373 napja

Óóó, de tudtam! Sástónál váltottuk egymást a ponton, és Lajosházán beértetek, ill. el is húztatok melletünk. De nem mertem "Rád kérdezni", mert nem voltam biztos benne, hogy Te vagy. Na, majd legközelebb!

Gratulálok, nagyon jó időt mentetek. :)