PecsiPeter bringázás

2012.04.30 Hétfő, 08:30:00

190 km

Pulzus

Többféle verzió átrágása után megindultunk együtt a hosszú körre.Királyetap:).Horvátországba át majd haza.Kevésszeles volt a pálya,nagyon lehetett (volna) verni a tempót.Már a legelején görcsölt a bal combom,elmúlt majd néha visszatért.Kicsit besz@rtam,azt gondoltam ebből még baj lesz ekkora körön...de szerencsére nem.7en nyomultunk,úgy-ahogy egyben:),persze az eltérő edzettségi szintek miatt néha szétszakadoztunk majd később mindig összeálltunk.A spiccen nagyon ment a feszengés:),voltunk elöl páran hasonló mentalitással naná,hogy ott,a tűz közelében sertepertéltem:).Folyamatos rángatások,több kilis tempómenések,rengeteg táblára rámenések voltak a jellemzőek.3-4 táblát is sikerült elvinnem,persze többet vesztettem.Azért a számomra legfontosabb Pécs táblát (odafelében) nyertem ;).Ezek a sprintek bejönnek...Óvatos helyezkedés,kivárásos felpörgetés után egyszer csak becsattognak a váltók...4 férfi,8 láb ipari wattot ráad a hajtókarokra és a biciklik megindulnak mint a lift amikor leszakad...Ezek a pillanatok nagyon erőteljesek és vérpezsdítőek,átélni lúdbőrös...Szép tájakon tekeregtünk.A sok megálló,bevárás,visszamenés fogta az átlagot rendesen de tempómenésekben simán hoztuk a 35-40 közti iramot,Zsoca folyamatosan próbált fegyelmezni minket:). Kísérőautóból frissítgettünk a kánikulában is hideg dolgokkal,ez is szuper volt.Villányban borozni(Többiek),medvehagymás zsíroskenyér(OMG:)),Drávánál csobbanni megálltunk egyet.150nél kitört megint egy küllőm,Zsoca egyből átadta az első kerekét,nagyon rendes volt ezúton is köszönöm Neki!Ő innentől sajnos a neutrál autóval utazott,önfeláldozó volt,hihetetlenül rendes.Utolsó szakaszon persze újra megmásztuk a Mecseket,hogy visszaérjünk Orfűre.160-170 kilivel már a lábakban ez jól esett mindannyiunknak:):):).Olyan falakon mentünk fel,hogy nem hittem el...Olyan érzésem volt,hogy megáll a bicikli oszt' lehet tolni:).De persze feltekertünk.Itthon a környékünkön van egy hírhedt emelkedő,a keszegi.Hát az sehol sincs a mecseki bringaútakhoz...Visszaérve a bázisra még rácsavartam 2 tókört,hogy IM táv fölé menjen a tekerés.Hosszú brick-en úgy illik :).Jó kis bicajozás volt,nagy élmény,szép helyek,rengeteg móka,kacagás.Nagyon rendben volt!