yoyo futás

2012.04.09 Hétfő, 08:00:00

Tojás 30 (31.9km )  Normafa -Telki !

Tegnap naon beteg voltam ,még éjjel fél 1kor fetrengtem a gyomrom miatt.

úgy voltam csak akkor megyek a tojásra ha jól leszek,,de reggelre megemésztettem ,és lehúzodott a gyomorszájjamból az étel. nem ettem ám sokat,csak két hete zöldségen élek,brokkoli meg padlizsán ,ebédre vacsorára,,na most meg ugye anyósnál ebéd ,de tényleg nem sokat  marhahúsleves , 1 rántott csirke comb ,krumplival .. délután meg apukámnál  szintén marhahúsleves vót  ,báránypörkölt ,2 sütike utána . Ettől aztán egész éjjel nyögtem ,mert nem emésztettem ,még az ujjamat is ledugtam de a nyálamon kívül semmi nem jött fel  :)

viszont ezt a naon jó futást ,én most a húsra fogom bizisten,annyira jól ment minden emelkedő ,hogy nem hiszem eeeel !

Az ,hogy az Apáti szikla előtt lévő aszfaltos utcákat ,és a hosszú  lépcsőt végig megjoggoltam még feldolgozás alatt ;) Árpád kilátó szintén ,és a   solymári aszfaltos emelkedő végig kijoggolva,Zsíros-hegy szintén végig  ,,ahol belegyalogoltam az a cél előtt 200m lévő meredek utca,,addigra már kifáradtam..Boszival úgy tepertünk lefelé a zsíroshegyi úton,meg végig a zöldön,hogy a kanyarokba majd kisodródtunk  :)  boszi amúgy a szintúton ért utól,és kb egyszerre  értünk célba  .boszinak naon mennek az emelkedők ,nekem meg inkább a lejtők ;)De ma nagyon jót mentem tényleg ,1x kavartam egy 500métert ,jöhettem vissza a Hüvösvölgyi úton ,,de amúgy mentem végig ,rendesen monnyuk elég is vót,hivatalosan a cél még nem is nyitott ki ,nem is kaptam jelvényt csak majd később :)  Telkiből még viszajöttem ,kb 6-7 kili lehet de már csak lájtosan kocogtam .  szép nap volt semmi eső, napsütés annál több,és tömény  ibolya illat .

03:45:00 32.54 06:55 8.68 970 0 0 0

yoyo 4430 napja

kösy Gergőkém, a felvilágosítást ,főleg a Muzslát  ,,jó tudni,hogy majd ne örüljek, csak majd 4x re :) Amúgy este álmom volt,,azt álmodtam,hogy ott voltam a rajtban,de nem mertem elidulni :)

gergő képe

gergő 4430 napja

hoppp, mire jó egy szabadap! gratuka, ez tényleg naon jó tempó, nem sz@rral gurigáztok :)) mb, ha még nem voltál, akkor a kékes-galya szakasztól óvakodj, mint a töréptől, nem hinnéd, de naon szivatós, nekem mumusom. a következő szakasz szentimréig viszont suhanós, kivéve ágasvár, de az túlélhető.. az uccsó szakasz a muzsla séta lesz, de naon szép, vagy 4x érsz fel a csúcsra :))) lefele még bukdácsolós, de már vigyorogni fogsz, hogy megvan..

lapiszorny képe

lapiszorny 4430 napja

Gratula itt is (bocs,hogy így ismeretlenül is),  mert  csak futólag sikerült a célban  ...
nagyon jól nyomtátok Csajok .... :-)

cica66 képe

cica66 4430 napja

Gratulálok Yoyóka cillagom!!!Menni fog az a Mátrabérc simán!!!!

Böki képe

Böki 4430 napja

Ne szarj be cillagom, menni fog az! Aztán majd futunk egy jót a T100-on is! :o)

Ja, és napok óta olyan szép helyeken járok, hogy bepisilnél a gyönyörtől! Emlegettelek is Anikónak, többször! :o)

( ha megfutottad a Bércet, utána kiegyenesedhetsz) :D

yoyo 4430 napja

Hát jaaa boszi 2007 es kép :)  inkább csak a 4:11es kili miatt ragaszkodom, böki is többször mondta má,hogy jó lenne má felegyenesednem :))

Sipi olyan szinten készülök,hogy egy jó pár ember részidejét is kiirtam,és azt nézegetem :) igen Kékesre nem sietek semmi kép..nem akarom ,hogy beégjen a lábam,,aztán meg jól elnehezül ,és cipelhetem végig :)

Boszi72 képe

Boszi72 4430 napja

Yoyoka, azt hiszem, itt az idő, hogy a kifulladt Yoyo képet kicseréld egy büszke, mosolygós Yoyot ábrázoló képre! Egy ilyen futónak ilyen kép dukál! Te is húztál engem ám, azt hiszem, jó hatással voltunk akkor egymásra. MBT: MEGLESZ LAZÁN!!!!!:-)

Sipi képe

Sipi 4430 napja

Yoyoka! Én a Battai lépcsőt, és a Battai utat felfelé még soha nem kocogtam meg, csak tempósan gyalog......:))

Nagy vagy, és piszok jó  a tempótok! Kajával vigyázz.....:))

Ne félj a Mátrabérctől, nagyon kemény, de Te még keményebb caj vagy! Az első 20 kilit(Kékesig) ne nyomd meg, tartalékolj..., esetleg a Múzslánál lehet holtpont....., nyugi , meglesz az!

yoyo 4430 napja

de de Krisssz pánikolok kicsit ,mer olyanokat olvasok,hogy csak na :)) holnap nézek egy cipőt is magamnak,,mer megvarrtam  hímző fonallal  ,a cascadiát,meg a solomonomat is ..elég gáz  :))

neduskám én is a marhahúsra gondolok,,bár vaj puha volt..Boszi baromi formában van ,,míg az ő pulzua 155 volt addig az enyém bizti 170 bár nem mérem ,,csak érzem ;)

Boszika olyan jól húztál is ám ,nem akartam jobban nyomni az emelkedőt bőven elég volt a lábaimnak,,,Te viszont hihetetlen könnyedén szökkentél felfelé csak úgy nőtt a távolság köztünk :)

,,mivel még nem voltam,és nem tudom mi vár rám,, cak sejtem :PP

kkoos képe

kkoos 4430 napja

Jó kis futást rittyentettetek össze nekünk, gratula! Szerintem is menni fog az MBT nehogy elkezdj két héttel előtte pánikolni.

Boszi72 képe

Boszi72 4430 napja

Yoyoka, fantasztikusan futottál ma!!!! Isten bizony, majdhogy szégyenben nem maradtam, tepernem kellett, meg ötödikbe kapcsolnom, hogy le ne maradjak!:-) Aludj nyugodtan, én mondom, a MBT menni fog Neked, mint a kapikacsapás! Gratulálok!!!!

nedus képe

nedus 4430 napja

Szép volt Yoyóka !!!! Futassd meg a Boszit , kell neki a versenyhelyzet !!!

Hát , ennyi kajától amit leírtál én is fetrengtem vóna !! Főleg , hogy húsleveseket megsem tudom emészteni .