ripetti futás

2012.01.17 Kedd, 17:50:00

3Age futás volt betervezve, de nem a szokásos módon, hanem egy kicsit hosszabb körön.

Kriszti, Éva, Bonó, és jómagam.

Bonó volt a Ghost Leader, mi meg a sima ghost reconok. Fejlámpával futottunk a szűz havon, köröttünk a sötét erdő, csak a hóról visszaverődő lámpafény adott egyfajta különös derengést mindennek. Párszor eltévedtünk az új terepen. Egyes részen sötét házak között kellett haladni, melyek kerítései mögül megvadult, fékevesztett kutyaugatás kísért minekt. az egyik kertben, hártyavékony drótháló mögött valódi farkasok csaholtak, és próbáltak akzelünkbe férkőzni. Aztán volt egy olyan rész, amikor beértünk a Pesthidegkút legszélső kis csücskébe, alig karnyújtásnyira Solymár első házaitól. Itt még egy emberrel is találkoztunk. Persze óriási kutyával volt.

Aztán megkerültük a HHH-i repteret, és végül némi bolyongás után ráleltünk a sárga jelzésre. Elhaladtunk az ismeretlen katona sírja mellett, s bármíly furcsa, már ismerősként üdvözöltük, hiszen a múlt-múlt heti Balboa Extended is erre haladt. Milyen régen is volt. Mintha egy másik életben lett volna.

Na és utána még jött a BékaMammut. Ami szerintem MammutBéka, de Kriszti ragaszkodik a Béka verzióhoz, és egy lovag ilyen esetekben mindig enged.

Összességében nagyon jó, igazi szívmelengető futás volt. Egész nap vártam és készültem rá, de kicsit tartottam is tőle, mivel nem tudtam mi vár rám. Mert az is lehetett volna, hogy a terep az első perc után azt mondja, hogy köszöni, nem kér többet Ripettiből, és menjek máshova, mert ezt nem neki találták ki. Vagy úgy is lehetett volna, hogy neki sem mertem volna vágni, vagy le is sérülhettem volna, vagy bármi szörnyűség. De szerencsére semmi ilyesmi nem történt. Az erdő gyönyörű volt és édes, mint mindig. Nem vad, hanem szelíd, és úgy fogadott, mint mindig.

Mivel az útvonal már nem ugyanaz volt, mint korábban, tudtam, hogy nekem is máshogy kell futnom. Egyszer eltévedtünk, de többször nem fogunk!

Ismeretlen katona sírja. Persze mi most sötétben és hóban találkoztunk vele

Ismeretlen katona sírja. Persze mi most sötétben és hóban találkoztunk vele.

BékaMammut

Ez pedig a Békamammut. Egyesek szerint Oroszlán szikla.

"Az amúgy is egy ülő oroszlánra emlékeztető sziklatömböt nagyjából száz évvel ezelőtt, a sétány építésekor némi utánfaragással még inkább hasonlóvá tették egy, az út szélén üldögélő oroszlánhoz. Kár, hogy letört a feje, de a hasonlatosság még így is feltűnő!" - írják a Természetbarát.hu -n.