Edzésleírás
Zeg.-Körmend-Pinkamindszent-Güssing ugyanerre vissza
Perboe Team: Csabi-Nagy Filó-Busi-Koko-Duska-Spenót+1 trekkes gyerek
Klasszikus szokás egerszegen a bringások körében hogy március 15-én bevesszük a Güssingi várat
A Scottal mentem hogy szokjam (2. utam) igazi versenygép gép, bitang merev és kényelmes, a cosmic kerekekkel is könnyű menni és lószolni, 30 felett érezhetően kijön az előnye az 50mm-es felninek
A Chorus félváltókar gyors de a hátsó váltó nem tökéletes mert felülről utolsó előtti fokozatban bizonytalanul vált kerreg és korrigálni kell majd beállíttatom
Sokan megdicsérték milyen szép gép és milyen jó üzlet volt pedig általában sznobok, csak fanyalognak és fikázni szokták egymás (fél) millás gépét (persze ki tudja mit mondanak a hátam mögött)
odafelé szembeszél 30km/h Bagod után lósz hogy elérjünk egy traktort én át tudtam venni a tempót simán, de hátul szétszakadtunk
Güssingig kényelmes temóban mentünk nagy nehezen megtaláltuk a várba felvezető utat. De a 20%-os kaptatókon megcsúszott a kerekünk ezért inkább leszálltunk a Look Keo stolipval úgy sem volt egyszerű felmenni. Fent a várban pihi
Visszafelé is oldalszelünk volt, minden lószt átvettem Hagyárosbőrönd után 40-el meghúztam a sort csabi állva is maradt egyből. Bagod határában emelkedőn meglószoltak, innentől tettem csak a kereket.
Egerszegi befutó előtt a nagy Filó megszökött (pesti egyesületben montis) én sajnos hátul helyezkedtem a sprintre így késve tudtam csak reagálni.
Mikor megindultam egyedül utána éreztem hogy nem forog veszélyben a második helyem. Azthittem hogy a városban le fog fordulni jobbra de ő csak nyomta tovább a körgyűrű felé.
Csabi beszólt hogy most kell lószolni mentem is ahogy tudtam ketten megindultunk 20mp-enként váltva egymást amíg be nem értünk
Utána levezetéskéént baráti sörözés és beszélgetés
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
04:23:00 | 117.6 | 02:14 | 26.83 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Köszi szépen a tanácsod!
Meg van törve a bowden hátul lehet hogy azért sem tökéletes
Még nem mentem ezzel a géppel remélem kijön minden ilyen hibája a versenyig
Jó kis edzés volt,látom nem bízod a véletlenre a Tihanyi versenyt.
Ha egy fokozaton van csak gondod a váltással,akkor az nem a beállítás hibája,hanem az a lánckerék gondolom kopottabb.
Ha nincs pozíción a váltó,akkor minden fokozatban egyformán teszi rossz helyre a láncot.
A váltót te is be tudod állítani.
Nagytányér-kónuszra lecsengeted a váltót,aztán addig spanolod a bowdenfeszítőt a hátsó váltónál,amíg egyet váltva felfelé pontosan felviszi a láncot a 2.fogaskerékre.Ha ez megy,akkor végigváltasz egész felig,mindenhol szépen fel kell mennie a láncnak,főleg az egyes ugrásoknál,a nagyobb lánckerekeknél minimális gondolkodás lehet.Amikor felértél a legnagyobbra akkor beállítod az ütköző csavart,majd szépen jössz lefelé.Ha lefelé gondolkodik a váltó,akkor fél fordulatot lazítasz a feszítőn.
A vázon lévő bowdenfeszítőt én általában közép állásba szoktam tekerni,így azzal is tudok menet közben állítani a váltón akár feszítést,akár lazítást,ez főleg kerékcsere esetén fontos,mert nem biztos,hogy épp oda esnek a lánckerekek,mint a másik keréknél.
ORBEA ORCA 4846 napja
Akkor mindenképp cseréld ki a bowdent jó minőségű bowdenre,én mostanában Alligatort használok,nem drága,és jó.
Ha Campa rendszered van akkor figyelj rá,hogy a bowden fej kisebb legyen,ne shimano féle,mert annak nagyobb a feje,és nagyon be tud gyógyúlni,nehéz kiszedni,ha cserélni kell.