yoyo futás

2010.12.26 Vasárnap, 09:05:00

20 km

Zolival az Anna-laknál találkoztam ,nekem 3,5 km odáig neki legalább a duplája. Be kell valjam mire odaértem már elfáradtam ;) A szűz porhóba nem volt könnyű a futás,helyenként lábszárig ért . Aztán jött is Zoli pár percet vártam rá,és ha  már futunk akkor keménykedjünk kicsit , mennjünk a síratófalon a kilátóhoz.  Zoli végig csacsogta ,nekem többször is meg kellett állnom ,és a kezemet a szám elé rakni,hogy ne a fagyos levegőt tüdőzzem le. Aztán felértünk,és tiszta zúzmara volt minden .  A kitábóba akkora műsor lehetett tegnap,hogy brrr . Belül is tiszta hóátfúvás volt minden ,és a hódarát ahogy fújta a szél mintát formált a gerendák  közé .

Talán 1 p ig maradtunk kegyetlen hideg szél fújt ,legalább -15 nek éreztük .

Innen tovább mentünk a Zöldön lefelé Zoli elővette a süteményt,meg az innivalót.Aztán  a szűz porhóba ahogy futott lefelé csak úgy szállt utána a finom porhó. muszáj volt lefényképeznem annyira klassz volt . Aztán engem is fényképezett ,de az enyém nem lett olyan jó mert 3x is ismételni kellett :)

A piroson aztán kitaláltam,hogy ha már hoztam szatyrot khm ;)  akkor menjünk már el a Szarvas-árok felé ,hátha lesz gomba ,meg fagyöngy .

Az árkot nem egyszerű megközelíteni ,de néhány akadályt leküzdve ,megtaláltuk az ösvényt. A gombát elvitték ,vagy ma,, vagy tegnap ,és fagyöngy sem volt nyirm ..Viszont Zolit felvittem a sziklafalhoz,ahol megint kaptunk a pofánkba egy kis szeretetet :) Nem is voltunk sokáig,Zoli még pózolt a sziklán, aztán vissza jöttünk az árokba,és felkocogtunk a piros 3 szög  elágazásig. Zoli ment haza a Zöld 3 ,én meg a piros 3 szög ,piros  sávon haza , egyedül tiporva az utat magamnak.

Jó volt nagyon a futás,és isteni szép lett  az erdő megint .

Januárba felkötheted a gatyádat cillagom a durvulat túrákkal , vonszolhatod a testedet a hegyekbe ,mer Ancsa néni megmondta tegnap !! Andikám végre olyan jól nézel ki  látom híztál is kicsit  :))

imádom a rokonaimat :PPPPP

03:30:00 20 10:30 5.71 0 0 0 0

Mamba képe

Mamba 4891 napja

Jajj de szép Miki cajszi vagy! :o)) Szuper lehetett! Nekem nem volt ekkora havam.

dildi képe

dildi 4891 napja

Hát Cillagom a képeken egyáltalán nem látszik, hogy fáradt lettél volna:)))) Csodálatos helyen laksz, élvezd amíg tudod!!!!

atom képe

atom 4891 napja

Átmozgató futás, mi, azannyaúristenit :)! Egészségetekre! Jó kis kirándulás volt, a képek is nagyon jók Zoli albumában is!

Bozót képe

Bozót 4891 napja

Húdeirigykedek! Csudajó lehetett!

pecsenye képe

pecsenye 4891 napja

ez nem piskóta képek.. küldök egy irigy smiley-t:)

mjoci képe

mjoci 4891 napja

Jól néz ki a kilátó a Nagy Kopaszon.:))

pátyalso képe

pátyalso 4892 napja

Remélem már kiengedtél ennyi idő alatt:)) Jó téli túra volt kösz szépen és egészségedre.

A Tarnai pihenő alatt találkoztam az első turistákkal és a pitbullal),addig szűzhó volt lefelé is.

yoyo képe

yoyo 4892 napja

ááá senki nem volt sipikém ! Mi törtük az utat... illetve egy valaki  járt az árokban ,és valószínű  ő szedte le  a téli laskámat :/

Na nem mintha nem lenne itthon zabálni való :))

Sipi képe

Sipi 4892 napja

Ja, gondolom nagy kiránduló- tömegekkel nem találkoztatok....:)))))

Neked is még 1x......

yoyo képe

yoyo 4892 napja

Köszi srácok :) Boldog Karácsonyt ,még erre a pár órára :)

Sipi képe

Sipi 4892 napja

Fenn voltatok ebben az időben a Csergezánon?! Vazze...., nem semmi lehetett a szél ott fenn...?!

Tudod Yoyo, a rokonait az ember nem választhatja...:)))))

Egészségetekre!

Shrek képe

Shrek 4892 napja

Grat yoyo, izgalmas kis tura volt! Szerintem csak azért csináltatta veled 3x, hogy edzésben maradj ... :D:D:D ...

kopi60 képe

kopi60 4892 napja

Andiiiii !!!!

A három legjobb barátot nem irtad le akik veletek voltak...a futó három legjobb barátja a domb,a szembeszél és a csapadék..Fantasztikus lehetett a mai edzés elképzelem magam előtt..és valahol irigykedem,de ha belegondolok nekünk is csuda szép helyünk van edzeni...pesze nektek...is csuda szép és nem semmi edzés volt..