jocccc bringázás

2009.08.22 Szombat, 07:00:00

210 km

B.fenyvesről nekiindultunk 4-en a Balcsinak. mármint körbe, de csak túra jelleggel. Keszthely felé indultunk, még kora reggel, hogy ne legyen gond a visszaérkezéssel. első pihenőnket Badacsonynál tartottuk 50 km-nél, egy gyors reggeli, aztán indulás tovább. sajnos igen hamar ismét meg kellett állnunk, ezúttal egy defekt miatt. nekiálltunk szerelni, s ekkor vettük észre, hogy az egyik csomagban kifolyt a naptej:( fasza, már csak ez hiányzott-gondoltuk. innen ketten hamarabb továbbindultak, gondoltuk majd erősek leszünk és utolérjük őket. ez nem jött össze, sőt közben sikerült elvesztenünk egymást, majd mire újra találkoztunk, én már kezdtem nagyon eléhezni, így egy gyors megállás következett Örvényesnél egy kisboltnál (2zsömle+kakaó). aztán Tihanynál végre ismét összeért a csapat, és innen elgurultunk Füredig, ahol egy hosszabbat pihentünk, pizzázással egybekötve. kaja után az utcán leszólított egy riporter csajszi a "Balatoni nyár" c. műsorból és megkért, hogy nyilatkozzak a holnapi időjárásról:) ennek eleget is tettem nagy örömmel, és azt mondta, hogy este le is adják majd, így megvolt a motiváció, hogy sietni kell haza:) ezután elgurultunk a következő kisboltig piát venni. csakhogy egyik srác másik úton ment, így hiába vártunk rá, csak nem érkezett meg. és ahogy lenni szokott, pont nála nem volt telefon:( mire rájöttünk, hogy ő valszeg már sokkal előrébb jár, gyorsan utánaindultunk. a többiek unszolására én nagyobb tempóba kapcsoltam, hogy hamarabb találkozzunk. itt nyomtam egy cső max-ot, de spd nélkül a montival nehéz volt menni, de Káptalanfürednél végre utolértem elkóborolt társunkat. innen aztán elszenvedtünk Akarattyáig, majd az emelkedő végén ismét megtámadtunk egy boltot. ekkor a többiek úgy döntöttek, hogy nem sietnek a TV-műsor miatt, de én mindenképp látni akartam magam, így bekóláztam, majd nekiindultam egyedül. ekkor 134 kilinél járt az óránk, az átl.seb. pedig 21 körül lehetett. (ebben a pihenők nincsenek benne). maradt még 3ó30p és kb 80 kili, ennek elején szerencsére csak gurulni kellett, így volt ideje hatnia a kólának. Siófoknál éreztem magamban az erőt, végig 30 körüli tempót mentem a bringaúton, majd mikor Öszödnél éreztem, hogy múlik a kóla hatása, gyorsan újratöltöttem. a tempó továbbra is maradt, így végül az uccsó 76 kilit 2:45 alatt tettem meg, ami 27.6-os átlag, de ez bringaúton, tehát minden kanyarnál lassítás, előzgetések, gyalogos vasúti átjárók, stb... így bruttóban kerek 12 óra alatt értem körbe, a nettó kb 9:15 lehetett. 50 perc múlva pedig jött a "Balatoni nyár" a Híradó után, én meg sehol:( na fasza, ezért siettem... a többiek csak 9 után értek vissza, de abból egy órát szereltek: történt ugyanis, hogy az egyik srácnak Siófoknál letört a pedálja, és mivel a menet ment szét, így javítani sem tudták. először kötélből próbáltak klipszet csinálni a jó oldalra, hogy így tudjon vele húzni is. mivel hátra volt még 60 km, így inkább tovább próbálkoztak, s végül egy parkban kiszedtek egy padból egy csavart, és ezt kötözték a pedál helyére. szép lehetett ezzel végigtekerni, minen tiszteletem az övé! estére pedig már kezdett hideg lenni, meg sötét is, így nekiálltam teát főzni a többieknek, s végül ők is befutottak. kalandos kis nap volt, de utólag ettől lesz szép:)