Edzésleírás
Nike Air Max Moto5+ búcsúja Már tavaly is gyanakodtam rá, hogy 2007. szeptember 11-én avatott Moto-m csillapítási képessége a végét járja, ezért meg akartam vizsgálni a hipotézisemet. Tekintettel arra, hogy most még nagyon lassan futok, nem éreztem kockázatosnak a tesztelést. Mikor megérkeztem a Szigetre (3 km), már éreztem a bokámat és a térdemet érő terhelést, így igazolódni láttam a feltevésemet. Ekkor döntöttem el, hogy ez a futás lesz Moto búcsúja, életem első valódi futócipőjét, szinte kereken 700 km után nyugdíjazom. A cipő maga még gyönyörű, a közösen teljesített 700 kili a felsőrészen abszolút nem hagyott nyomot, de a csillapítási képesség jelentősen megkopott. Nem hiába, a 100+ kiló, az 100+ kiló... Maga a futás nagyon jól ment, érdekes megjegyezni, hogy egy hét alatt kerek 46 másodpercet javultam ezrenként, és ma jobbat futottam, mint a múlt szerdai első toló edzésemen, ahol 10 ütéssel többet engedtem magamnak!!! Alakul a molekula, a motivációm az egekben, lesznek még idén az eddigi eredményeimhez méltó futások! :)
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:17:25 | 11 | 07:02 | 8.53 | 30 | 97 | 171 | 151 |