Edzésleírás
VVVÉÉÉGGGRRREEE!!! :):):)
Tavaly IM óta nem mentem ezzel a bringámmal...Már ideje volt csapatni egyet :).
Évike retro versenybicajából átraktuk a kerekeket. Hátsó kerék kapott egy centírt, az elsőt még hétfőn meg kell igazítani, mert nem teljesen középre van fűzve, de így is lehet azért vele gurulászni addig is. Hitem szerint ezek az egyszerű, régi kerekek masszívabbak, mint a mostani karbon csodák, így nekem ez a szempont a döntő. Kinézetre meg súlyra elég gyilkos ugyan :), de az nem számít most, csak a megbízhatóság.
Hát az volt most az első próbaúton, nagyon jó az első tapasztalat. No defekt, no küllőtörés, ennyi ! :) Csak elmentem egy jót tekerni, oszt hazajöttem gond nélkül...Erre vártam, amióta csak megvan ez a bicaj.
Imádom már most ezt a kerékszettet! :) Remélem a későbbiekben is jól viselkedik majd, mert ez a mai 50-es karika azért nagyon kevés tesztnek, de azért minden esetre biztató.
Dobozig tekertem ki, ott a Körös gát melletti (magyar viszonylatban )jó minőségű és gyér forgalmú úton fő feladatként vertem egy 9 killás időfutamot. Kurva jól ment, 35.3-as lett az átlag, 143-as pulzussal. Ezek nekem nagyon jó számok, úgy néz ki, az eddigi montizás is erősített azért valamennyit :).
Kinn az országúton még tekerésztem egy lendületesebbet(32.4 km/h, 129 hr) , a városi oda-vissza szakasz viszont jól leszívta az átlagot, de mindegy, bemelegíteni és a végén levezetni jó volt. A derekam beállt a végére, mint a gerely, ez a vázgeometria, meg az üléspozíció, azért nem egy monti :), az azért jóval komfortosabb :).
Garmin track az adatokkal, köridőkkel.
A támadó harci vadászgép a "vadiúj" kerékszettel :), külön felhívnám a figyelmet a "kulacs"-ra...:)
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:40:39 | 50.3 | 02:00 | 29.99 | 0 | 0 | 0 | 149 | 128 |
tuskenrider 4109 napja
like:)