monique futás

2013.03.10 Vasárnap, 10:56:00

Pulzus

nos, lassukapitany+én elmentünk visegrádra a nagymarosi révhez és innen futottunk el hegyen-völgyön erdőn-mezőn át szentendrére :)) amúgy végig aszfalton a bicikliúton - kék biciklis jelzés, aztán zöld biciklis jelzés, aztán szentendrén a forrás utcán lefutás után a legcélravezetőbb főútvonalon át a HÉV végállomásáig.

jobb is volt így h aszfalton toltuk, láttam néha, hogy a becsatlakozó földes túrautak totál sárosak... amúgy az idő oké volt, csak párás, az nem esett jól. a lábaim rendben voltak, jól bírták a gyűrődést, az izomláz (húzódás?) a bal combban nem jelzett futás közben (csak előtte meg utána:P).

gyönyörű és változatos volt ám az útvonal, és az meg baromira tetszett, hogy az első 9km gyakorlatilag végig emelkedés (utána a maradék meg főleg lejtős), erdőben szép helyeken át, igaz egyedül nézelődtem többnyire, mert 2-3km után előrementem, mivel kezdett más lenni a tempónk és 2 próbálkozás után (h belassítsak:)) ) megbeszéltük h így jobb lesz.

aztán 9km-nél a hegytetőn a bicikliutak kereszteződésénél bevártam lassukapitany-t (negyedórát :P sebaj, ennyi idő alatt még bőven bemelegedve maradok...), utána mondta h lejtőn is csak lassan kocogna, ok, megint előrementem, nos így kissé gyors lett a tempó lejtőn, nem igazán engedtem le a pulzust, sebaj... egyszer majdnem elütött egy biciklis, amúgy meg élveztem a 4:20-on belüli tempókat itt-ott :D

szentendrére érve még 1 megállás az első kereszteződésnél, akkor már egész hamar jött lassukapitany, akkor ott még gps-szel konzultálgattunk a biztonság kedvéért h merre is kanyarodjunk (balra kellett), az én telefonomon rosszul döntöttem el h mit mutat a gps (bár gyanús volt a dolog rögtön..), így beletettünk néhányszáz m-t rossz irányban, sebaj :) utána a HÉV-ig már egyedül futottam le a városon át, lassukapitany belegyalogolt valahol. sebaj, azért üzenem neki itt is, hogy ügyes volt így elsőre szintes hosszúfutáson! :)

ide még feltétlen vissza kellene mennem! nem vicceltem azzal h nagyon tetszett h ilyen hosszan emelkedés :P de mondjuk száraz időben földutas részen futva a változatosság kedvéért, meg h igazi terepfutás legyen :)

frissítés: indulás előtt 0,5l víz... ennyi. a végén a HÉV-nél nagyon jól jött h tudtam végre innivalót szerezni (1 pohár víz ingyen :D meg a szokásos ice tea :P )

00:57:19 9 06:22 9.42 386 0 184 166
00:33:06 7.1 04:40 12.87 15 0 184 167
00:30:44 6.15 05:00 12.01 25 0 178 166

monique 4122 napja

lassukapitany: emiatt ne aggódj :)) (feltartás)

köszi mindenkinek!

bocsánat, de annyit kijavítanék a kommentekben, hogy nem hinném hogy személyiség kérdése ez :P lassukapitannyal sőt Briellel (!) is futottam már úgy korábban h az ő tempójukban mentem. ;)

lassukapitany képe

lassukapitany 4122 napja

Szerintem jó volt ez így. Magamban nem indultam volna el, így örülök, hogy együtt mentünk, de őt pedig nem akartam feltartani. Bár a mostani eszemmel, nem tartottam volna még annyira sem fel, hogy vagy 2 helyen megvárt.

Azt pedig én sem gondoltam, hogy ennyire lassan fog nekem menni a dolog, mert nagyon rutintalan vagyok hegyi futásban. Rosszul mértem fel az erőm. De hát így történt...segáz. Nekem nagyon jó edzés volt, és remélem őt sem tartottam fel nagyon azzal, hogy kétszer megvárt.

Bozót képe

Bozót 4123 napja

Egs!    Én ilyenkor beáldozom a saját edzésemet simán, de persze nem vagyunk egyformák, megértem aki nem ilyen :-)   Szép az a környék, klassz a kilátás. Rég nem jártam arra!

Briel képe

Briel 4123 napja

Tényleg jó formában vagy, egyik remek futás a másik után.

Én együttfutás párti vagyok, valószínűleg akkor inkább lassítottam volna, vagy eleve külön megyek. Na, de nem vagyunk egyformák, ettől szép ez! Viszont azt hiszem, maradok a magányos hillezésnél, ha egyszer rászánom magam! :))))

Gratulálok a szép futihoz!

Czeglédi Ferenc képe

Czeglédi Ferenc 4123 napja

Szép volt Mónika!

monique 4123 napja

Anita, háttt, nem gondoltuk h 2 perc lenne a különbség:) mivel máskor teljesen jól futottunk együtt. de az sík terep volt, meg rövidebb is :) én is szeretek végig együtt futni, de azért edzést is szerettem volna :)

Hauanita képe

Hauanita 4123 napja

2 perc különbség természetesen nem mp-enként, hanem km-enként...

Hát, ebben a formában, amikor a két ember alaptempója között 2 perc a különbség mp-enként, nem sok értelme van a közös futásnak :( Vagy csak én vagyok az, aki szeret végig együtt futni, ha már együtt indultunk el.
De az jó hír, hogy jó formában vagy, és élveztétek a futást. :)

lassukapitany képe

lassukapitany 4124 napja

Én pedig ismét köszönöm ezt a futást! :) Nélküled még tutira nem vállaltam volna be, de nagyon jó élmény volt! :) Köszönöm!

monique 4124 napja

köszi:))

Tündüs képe

Tündüs 4124 napja

Sok sok ilyen örömteli futást !!