Fari bringázás

2011.09.24 Szombat, 09:00:00

88.3 km Szint: 1950 m

Sarissky Cyklomaraton Presov:rajt után kb 1kilit mentünk csak síkon,aztán rögtön jött az emelkedő,.(ugy terveztem,hogy az első körbe egy jó tempót próbálok tartani,és ismerkedni a pályával,aztán ha marad erő,a másodikat megtolom erősebben)..ennek megfelelően felmentünk az első hegyre,kb 4kili volt 300körüli szinttel,igy meg is rostálódott a mezőny..egy szlovák sráccal egymásra találtunk(aki tudott ráadásul magyarul)és tempózgattunk.,míg utólértünk egy srácot,igy 3an össze álltunk..az emelkedőkön kicsit lassú volt a tempójuk,de lefelé ezt kompenzálták,és mivel lefelé se szakadtam le róluk,hátulról meg nem jött senki,így nekem is megfelelő volt..azért a kör 2/3ánál az egyik emelkedőt megtoltam,mondom azért tisztábban lássak,hármónk közül ki milyen állapotba van,de mivel rögtön leakadtak,visszavettem,és megvártam őket.nagyon élvezetes mászások voltak,és gyors lefelék..döngölt úton-ösvényen mentünk szinte mindenhol,kő semmi,pár lefelébe is csak aprókavics(legalább valami sodorja ki a bicaj hátulját)az egyik frissitőt elhagyva nézem ott egy soromó,lezárva,de a közepén egy négyszög pukli kialakítás..na ott kellett a bicajjal átmenni..nagyon nagy,én még nem láttam ilyet,de ez nagyon tetszett(gondolnak a bicajosokra,gyalogosokra)az első kör vége előtt felmentünk egy kápolnához,és az onnan levezető lépcsők azért rázták a lelket az emberből,mert először kicsik voltak a fokok,és pont ugy helyezkedtek el,hogy volt némi ritmusa,de aztán meredekebb fokok váltották fel,ha gyorsan mentem volna nem tudok megállni,ha lassan,átesek a kormányon..pedig már az ülés mögött voltam elhelyezkedve ...aztán a 2.kör:megint az emelkedő..na mondom semmi kecmec,egy erősebb saját ritmus..a 2srác ugy eltünt mögülem,mint ha ott se lettek volna..innen végig egyedül mentem,csak a középtávosokat éregettem utól..nagyon jól ment a kör erős voltam,végig..ami meglepett,hogy az egész verseny alatt nagyon sokat tudtam menni nyeregből kiállva,erőlködés nélkül..így futottam be a 8.helyre..a versenyen 5 powerbar gél ment le,2banán,meg egy fél csomag powerba renergiabonbon(vagy mi az)a vége felé egyszer bekapott egy kicsit a görcs,de belefér,a szervezet már záródik befelé(ahogy Zozó mondta)..megvagyok elégedve,nagyon jó verseny volt,nagyon szép helyeken mentünk, kiváló pályán..méltó befejezése volt ez a montis szezonnak..