igyalis túra

2010.04.24 Szombat, 07:04:00

MÁTRABÉRC (a 18.)

Reggel kis tökölés után, 7:04-kor rajt. Körbenéztem hátha meglátom Sipit, de inkább az öltözésre koncentráltam. A tesóm elsétált velem a Sólyom tisztásig, majd tulajdonképpen elindultam. A Kékesre 3 órán belül akartam feljutni, így bele-bele kocogtam, de vigyáztam arra is, hogy nehogy elfussam az elejét. Oroszlánvár előtt találkoztam SzLA pécsi túratárssal aki lefelé hatalmasat esett (később én is). OROSZLÁNVÁR: 9:01, Jobbra számítottam, és már azt is tudtam, hogy nem lesz meg a 3 óra. Lefelé a szokásos szendvics. A Sas kő előtt értem utol Álmost, nagyon látszott rajta az út. Egy kicsit lassítottam, hogy megmutathassam neki a farkas boroszlánt. KÉKES: 10:33. Itt a tesóm megörökített, töltött vizet, ittam, beszélgettünk egy keveset és mentem is tovább. Lefelé szendvics helyett csoki. CSÓR-HEGY: 11:13. Galya felé hasonlót estem mint SzAA, innen odafigyeltem jobban a lefelékre. Rudolf tanyánál a szokásos frissítés dupláját ittam, csoki, jólesett, segített átlendülni a holtponton. GALYA KILÁTÓ: 12:14. itt nem áltam meg, menetközben toltam be egy csík csokit. Mátraszentlászló előtt futottam össze Sipivel. Először nem akart teázni, de aztán bevállalta. VÖRÖS-KŐ: 12:49. Itt már látszott, hogy Sipi még benne van a "falban", mondta is, hogy menjek a saját tempómban. Bár a 9 órára már nem sok esélyt láttam, szót fogadtam neki. ÁGASVÁR: 13:29. ("már Keresztesen kéne lennem, nem lesz meg a 9"). A csúcs után találkoztam MG szállásadómmal, futva üdvözöltem őket és mentem, bár már csak a legjobb időmben reménykedtem. MÁTRAKERESZTES: 13:53. Jól teleittam magam, kulacstöltés és 58-kor nekieredtem. folyamatosan toltam befelé a csokiszeleteket, mert állandóan éhesnek éreztem magam. Fél óra mulva 10km kiírás az úton. Egész jól jövök, talán mégis meg lehet a 9. MÚZSLA: 15:02. Gyors pecsét, csoki , kulacs majdnem kiürítés és irány lefelé. Sokan voltak, kerülgettem, fáradtam, egyre jobban éreztem a combjaimat. A Diós-patak után az eléhezés jeleit érzékeltem, erő semmi, szédülés. Még 15 percem volt, hogy meg legyen a terv. Itiner szerint: kb. 2 km és egy ideig még emelkedik is. Séta, lejteni kezd, egy kicsit még séta, majd elkezdtem lefelé futni. Présházak, Termelői bor palackozva, kút, de nem álltam meg, tudtam a célig már kibirom. CÉL: 15:56

kb 15 percig tartott míg magamhoz tértem.

De meglett a 9 órán belül nettóban és Bruttóban is!!!

Most először ettem a túra után babgulyást a kocsmában. Annyira forró volt én meg annyira mohó, hogy kicsit megpörkölte a szájpadlásom.  De még így is nagyon jól esett. Ha lesz rá idő jövőre megint bevállalom :-).

Jövőre többet kell még ennél is innom, meg kell ennem útközben a másik szenyót is, hamarabb le kellett volna vennem a hosszú felsőt, ha már viszek Mg tablettát, akkor nem telik sokba be is venni ...