Fari bringázás

2016.05.08 Vasárnap, 00:00:00

Sport


verseny(verseny)

Edzés ideje

00:27:17

Távolság

12.7 km

Tempó

02:09 p/km (27.93 km/h)

Pulzus

Átlag
173
Minimum
0
Maximum
0

Edzésleírás

1. Erdei Mtb-Cx időfutam(házi)verseny: Hét elején elgondolkodtam a vértesi versenyen,és arra jutottam,hogy nincs kedvem kocsikázni 600 kilit egy verseny kedvéért. Ráadásul a sóstói erdő másik oldalán lett egy jó pálya,ami hosszú,és teknikás,így azt gondoltam ,kellene egy erdei időfutamot rendezni,2 okból kifolyólag:1: ne maradjunk verseny nélkül,2: időfutam az erdőbe még nem volt. Mezőnyversenyt nem lehetett,mert a pálya tele volt egynyomos részekkel,ahol nem lehetett volna előzni.Voltak verseny előtt kisebb kétségeim,a verseny sikerével kapcsolatban,de így utólag nagyon jó,hogy egyenkénti indítást választottuk. Reggel fél 8 után a "szakmai stáb" együtt volt,és építettük a pályát.Szalagunk volt bőven,hiszen a téli TC futamok után gondosan elraktuk.Szépen haladtunk a munkálatokkal,és a versenyzők,s elkezdtek gyülekezni.Verseny előtt mentünk egy közös kört,hogy mindenki tisztában legyen a pályával. 30 rajtszámot készítettünk,pont el is fogyott.Percenkénti indítás volt, Vini Zsolti volt az időmérő chip. Mivel gyakorlatilag nm melegítettem,így a terv az volt,hogy nem kezdek be mint a barom,hanem egyenletesen építem fel magam. Rajt: Nem nyomtam mint a süket,próbáltam magam kontrollálni.Az egy nyomsávos részen nem éreztem a ritmust,ideges voltam,nem találtam a pályát,csúszkáltam az ívről,fejben még nem voltam ott. Aztán a 170+ pulzus hozadéka,hogy muszáj koncentrálni,mert "minden másodperc számít". A kör felétől jobb lett a helyzet,a sínek melletti single trackot viszonylag jónak értékeltem. A kanyarok után amikor tudtam,kiállva próbáltam minél hamarabb visszaszerezni az utazótempómat,ahogy Zozó bá javasolta. Néha ránéztem a pulzusmérőre,de ijesztő számokat mutatott,illetve örültem neki,hogy végig 170+-on tudom járatni a rendszert. A kör végén láttam,hogy elég jó első kört futottam,annak ellenére,hogy az elejében maradt valamennyi.A második körben próbáltam a kanyargós részekre is figyelni,hogy minél kevesebb lendületvesztéssel tudjak egyik kanyarból a másikba átmenni. Ez úgy ahogy sikerült,az első gumi támogatta az elképzelést(racing ralph+ 53 grammos belső :) ) a hátsó gumi pedig a hosszú egyeneseket szerette(sammy slick) Érdekes,hogy verseny előtt a lekörözésektől tartottunk,de nem volt vele gond,én a sínek mellett köröztem mindig,de csupán pár másodpercet veszthettem csak,ez pedig bőven belefér.A kör végén tettem bele egy U alakú lassítót,ami kicsit megtörte a ritmust,és ahol valószínű szidtak mint a bokrot,mert a 90 fokos kanyar után nyomvályús homokos lassú rész nem hiszem hogy a legjobb szakaszrészként kerül a kalendáriumba,de muszáj volt meglassítani a versenyzőket,hogy a bíróknak legyen ideje leolvasni a rajtszámot. Szóval szerencsésen befutott mindenki, csak pozitív visszajelzéseket hallottam,amiért megérte korán kimenni,és összedobni a pályát..Köszi Mindenkinek!!

Edzésszakaszok

Idő Táv
(km)
Tempó
(p/km)
Seb.
(km/h)
Szint
(m)
Pedál
fordulat
Minimum
pulzus
(bpm)
Maximum
pulzus
(bpm)
Átlag
pulzus
(bpm)
00:27:17 12.7 02:09 27.93 0 0 0 0 173
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

1 hozzászólás

kbboti képe

kbboti 2917 napja

Nagyon jó volt a verseny . Köszönöm ezt a jó napot király vagy ;)

Felszerelések

Add meg az edzéshez tartozó felszerelésed!