Fari bringázás

2012.08.05 Vasárnap, 09:00:00

92 km Szint: 2500 m

Bükk maraton hosszutáv:rajt:viszonylag sík betonút,ami utána dózerra vált,mentem az elejével,nem okozott gondot,mivel nem nagyon emelkedett,az első emelkedőn nem is előzött meg senki.elől  a fast ferdet raktam fel,hátra conti leadert,ez jó választás volt,mert éreztem hogy jól gurul a gép,ez is volt a taktikám,hogy vékony gyors gumival megyek,ez felfele előny,lefelé meg meglátom,mennyit tudok kockáztatni.a második emelkedőn egy páran elmentek,akik nem is értettem hogy voltak eddig mögöttem.Itt utólért a ktm "vonat"voltak 3an isbeálltam mögéjük,és mentem velük fel.Aztán a frissitő után kicsit elléptem,ahol nem nagyon meredek,de jött a lefelé,és ott utólértek,és el is mentek.Itt már kirajzolódott,hogy a lefeléket óvatosan kell mennem,mert ezek a gumik hamar tönkremehetnek.Igy felfelé felértem,lefelé elmentek.na mindegy,az ördögoldalig nem engedem el őket,utána támadok.Az egyik ktm-es közbe defektelt,így kiszállt.a másikkal együttt mentünk fel ördögoldalra,kb 1 perc előnye volt.itt büféztem egyet,meleg van,víz fejre,kulacsba.Asrác után eredtem,és a bálvány tetején felértem rá és meg is lószoltam,lleszakadt rögtön.Legurulás bánkutra,megvártam,mert jött egy 6-8 kilis betonos,mondom menjünk együtt,de be se tudott állni mögém,így egyedül mentem tovább .Innen végülis 40kili egyenkénti időfutam jött,mert nem is találkoztam hosszutávossal.Nyomtam az emelkedőket,a lejtőket meg óvatosabban.A kiskörre kimentem,rögtön 25-30%ossal kezdődött.Hát nem esett jól,ez az egész kiskörre(30kili a kiskör)jellemző volt.Mentem ahogy tudtam,de itt volt legkövesebb a pálya,és én nem tudtam nagyon engedni.Utól is ért megint a ktm vonata,elmentek,a felfelén még beálltam nekik,de lefelé esélytelen volt,nem is kockáztattam.Franc,a vége előtt még vesztettem 3poziciót.Erőm se nagyon volt már,alig vártam hogy végra leérjünk.Még volt pár hullámos rész,már rosszul esett nagyon,a lábam meg megint elkezdett zsibbadni(stoplit kell cserélnem,azért szarakodik a cipő,de erre tegnap este jöttem rá,és nincs tartalék).Igy futottam be,kb 26 lettem abszolutba,10master1be..nem pihentem rá