Mike01 bringázás

2012.07.15 Vasárnap, 10:17:00

109.09 km Szint: 2025 m

Egy Pilisi edzőkör.

Vonattal mentünk a Nyugatiig, aztán irány a Hidegkúti úton át Solymár-Pilisszentiván-Pilisvörösvár. Solymár után utólért minket egy 7es fogat, de ahogy megelőztek, szinte megálltak előttünk. Végigkísértük őket Pilisszántóig, ott már annyira lelassítottak, hogy mondtam Achillesnek, hogy menjünk.

Előre mentem, megkérdeztem az elsőtől meddig és merre jönnek, azt mondta az első "mi még csak most kezdjük a résztvávot" és gyorsan belehúzott...

Na mondom jól van, nagy a szád, aztán majd most az emelkedőn kiderül...

Olyan 300méterre mentek el, amikor pont kezdődött az emelkedő, mi Achilessel mentünk egy egyenletes tempót, a 7 emberből én 4et, Achilles 5öt vadászott le. Az első kettő már felért a nyeregig. Nem tudom, ha egyszerre indulunk, vagy ha több az emelkedő, akkor utólérjük -e az első kettőt/hármat is.....

Mondjuk az első valószínű erős volt, meg jól helyeszkedett is, de a csapaton látszott, hogy nem együtt szoktak tekerni, majd elütötték egymást.

Amúgy a társaság elég vegyes volt, az egyik mellett mikor elmentem, váltottam vele 2 mondatot, azt mondta, ő még sosem járt erre, de a többiek erre szoktak jönni. Most jöttek össze így hétvégére.

Pilisszentkeresztre legurultunk, majd balra Dobogókő, de a kereszteződésnél a kútnál megálltunk frissíteni.

Dobogókőre most szépen tudtunk felmenni, de majdnem fáztunk még felfele is. Lefele egy másik úton akartunk jönni, valamennyire sikerült is.

Pilisszentlélek fele mentünk, nagyon szép az út arra, most újították fel, és a panoráma visszanézve Dobogókőre mesés. Aztán Pilisszentléleknél sajnos rossz erdőgazdálkodási úton mentünk, így visszajutottunk a Dobogókői úthoz. Így gurultunk le inkább amerről jöttünk egészen Solymárig.

Bp-re beérve (hamár Pilisszentlászló kimaradt) megcéloztuk a HHH-t. Hát mit ne mondjak, 7-8 éve jártam erre, de az út jobb nem lett, sőt....

Lefele max 20-al jöttem, iszonyat rossz az út, országútival szinte járhatatlan.

Innen már irány a Nyugati bementünk a Mekibe pár sajtburgerért, és aztán indult a vonat és az eső meg most kezdett el szakadni. Nagyon jó időt fogtunk ki.

Kétszer szemerkélt csak az eső, de akkor épp erdőben voltunk.

Dobogókőnél nagyon hideg volt, szétfagytunk lefele.

Pilisszentléleknél volt egy kis kóválygás, meg Budán is, hogy megtaláljuk a Gábor áron utcát. Amúgy az nagyon izmos kis utca, tudom ajánlani mindenkinek.

Vittünk fejkamerát is, most nézem, hogy milyen felvétel készült.

(A beírt szint az emelkedési adat.)

Térképem itt: KLIKK

Pedál
fordulat
04:51:52 109.09 02:41 22.43 4050 0 0 0 0

Mike01 4367 napja

Kössz Bozót.

Igazából este megnéztem, a Gábor Áron utca még a Pilisszántói emelkedőnél is meredekebb picit, igaz csak 1,2km.

A szint: régben, mikor montimaratonokra játunk, mindig nagy kérdés volt a szint, hogy vajon különbség -e vagy emelkedés, mert hol így, hol úgy adták meg, és nagyon nem mindegy. Onnan ered, hogy ha nem A-ból B-be, hanem ugyanoda mentünk, akkor csak osztani kellett kettővel, vagy szorozni, attól függően mire voltunk kiváncsiak, hogy osszuk be az erőnket.

Ide is megadhatnák a szintemelkedést akkor az Edzesonline, mert így ha beírom a 2ezret, akkor nem lesz valós adat.

De végülis mintha Fari is említette volna pár hete, hogy ő is csak az emelkedést írja be.

Így hát most én is átírom. :)

Bozót képe

Bozót 4368 napja

Szint:   általánosságban a szintemelkedést szokás beírni (pláne bicajjal, ahol a lejtő nem kerül erőfeszítésedbe, ahogy pl futásnál). A te logikáddal a szintkülönbség akár nulla is lehetne, hiszen ugyanoda értél vissza ahonnan indultál :P :))))  De persze, mindenki úgy írja be ahogy szeretné! :)

Egs!   Szép kis menet, pláne a HHH-val megspékelve!   (ejha, kamera?! sokszor gondoltam rá, milyen buli lenne egy ilyennel terepfutni és visszanézni, hogy megy az elit és hogy egy olyan mazsi mint én :)))

Mike01 4368 napja

Kössz Tibor. A program az emelkedést méri, de mivel ugyanaz volt a start meg a cél (és a vonal is 90%-ban), ezért az emelkedést ilyenkor szorzom 2vel, mert itt a szintkülönbséget kell beirni. De ha valamit nem jól matekoltam szóljatok. :)

Ha az utolsó sornál a KLIKKre nyomsz, megtalálod a térképet.

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4368 napja

Egészségedre Mike szép kört mentetek durva szinttel,ezt az óra mérte?

Mike01 4368 napja

Kössz.

Még csak most értem haza, de már vágyom vissza. :)

A felvétel 14 perces lett. :( Meg sajnos a kormányra lett téve, így elég sokszor berázkódott, de élesnek éles a kép. Na majd legközelebbinél...

Fari képe

Fari 4368 napja

jó kis hegyi edzés,kisebb versenyelemekkel!gratula