Boszi72 futás

60 km Szint: 2600 m

Pulzus

Szondi 55 tt.

Tudtam, hogy mászós lesz, de ez kell nekem most. Szabó Krisztivel és Mészáros Zolival mentünk le, kiszállva a kocsiból vacogtam, olyan hideg volt. Nem volt 55-ös itiner a rajtban, ezért várnunk kellett, ennek még lesz jelentősége. Csóviig együtt mentünk, a tempó nagyon kényelmes (NHHH: 1:06:40). Csóviról lefelé elhagytam Krisztiéket, elkezdtem a saját tempómban haladni. A tájékozódás jól ment, alaposan olvastam a szöveges részt, ami egyszerű és lényegretörő volt, ilyenekre van szükség. Királyházán dinnye volt frissítésnek, iszonyúan jól esett. Kalakocs-pataki pihenőnél ettem egy komoly szendvicset a frissítőponton, amit a hegyet megmászva majszoltam el. Eléggé megülte a gyomrom, érezhetően elment egy időre az energia a futás területéről, lassultam. Drégelyvárnál mindent magam csináltam a ponton: a nénike és a srác csak nézett, ahogy a kannából töltöm magamnak a vizet. Azt sem mondták: egyél, igyál. Lefelé Krisztiék jöttek szembe, kicsit félreértelmezték a leírást és nem nézték a szalagokat, de mivel találkoztunk, szerencsére nem mentek le a vár túlsó oldalán. Én mentem tovább, mint mindig olvastam előre az itinert. Aztán feltűnt, hogy a táblázat és térkép nem egyezik a szöveges leírással, ég és föld a kettő. Pénzásás felett megálltam, megpróbáltam felhívni Krisztiéket, hogy figyelmeztessem őket, hogy csak Diósjenőig olvassák a szöveges részt, aztán a pontőröket kell kérdezni, mi a valós útmutatás. Nem vették fel, így bevártam őket (csak itt állítottam le az órám). Mondtam mi a szitu, és innen együtt mentünk. Egyszer megmásztunk egy hegyet, kicsit félreértettük a jelzést, jó kis szint volt benne, kb 20 perc plussz. Végül a ponton már tudtak a rossz szövegezésről - valószínűleg a kapkodós fénymásolás közben a 100-as leírás végét másolták az itinerre - de pontos eligazítást adni nem tudtak. Ezért dinnyéztünk helyette.:-) A térkép kicsi volt ahhoz, hogy a részleteket lássuk belőle, de egy eltévedt 55-ös túrázó segített. Végül sikerült beérni épségben, egészségben.

Én láttam egy mókust, 2 őzet külön-külön, meg egy kullancsot, aki nagyon virgoncan rohant, miután kiszedtem egy csipesszel.:-) A célban gulyást kaptunk, de zuhanyozni nem tudtunk legálisan a kiírással ellentétben.

Az idő sokáig dunsztos volt és amikor sütött a nap, elég meleg. A pálya nehéz, kemények voltak az emelkedők, technikásak az utak, és sokszor gyilkos settenkedő emelkedők nehezítették az egyébként futható részeket. Kényelmes edzés volt, erő szempontjából jól bírtam, frissítés jó volt, szerencsére nem száradtam ki. Krisztinek örök hála a fuvarért (külön gratula az ediggi leghosszabb táv teljesítéséért!)  és neki valamint Zolinak is a társaságért és bocs a hajcsárkodásért!:-)