yoyo futás

2012.03.31 Szombat, 08:03:00

Téry Ödön 50

Mivel egész héten rengeteget dolgoztam,már a derekam is fájt megint ,ezért péntek délután szóltak,hogy szombaton ne menjek be :O

Azonnal beugrott,hogy lesz ma ez a TT így még ha fáj is a derekam elfogok menni,mert közel van Hüvibe kell csak lemennem . Nagyon szép helyeken ment a túra ,elég sokat  fődemen is . Remete-hegyen meseszép nőszírmok nyíltak,,és már az erdő alja is tele szines keltikékkel,a fák is virágoznak már fanyar illatot árazstva,,itt ott erős ibolya illatott is éreztem.

Remete-hegy gerince végig jól ment .Zsíros-hegy majd Nagy -szénás belegyaloglással,,futni nem is tudtam volna ,mert a szél szó szerint oldalra lökött fent. Brutál vót..Fentről megállapítottam,hogy nem vészes a tűzkár ami pár napja történt ,hogy felgyujtotta valaki a gyümölcsöst ,,szerencsére a Kutya-hegyig nem jött fel mert erről is szóltak a hírek- Kutya hegyről aztán a kéken futottam lefelé a szép Kőris völgybe,majd Pilicscsabán akkora szembe szelet kaptam,hogy egy helybe topogtam pár pillanatig..Végig szenbe szél volt mivel észak felé mentünk .  Klotildliget után a piros + majd piros sáv ,ahol picit tanáácstalan voltam,mer az itiner nemigen fosta a szót :)kb 20sorba letudták a szervezők az útvonalat .. Pliszszentkereszten olyan húslevest kaptunk,hogy majdnem a tányért is kinyaltam,,igazi forró cérnametéltes húsleves,két nagy darab csirkemell volt benne,és zöldség ,jó sós is volt ,,pár perc alatt belapátoltam,és mentem is mert meleg volt bent . Végig a piroson mentem fel Dobikőre ahol hatalmas szél volt .Matyinál bevágtam egy forró almást .nemlehetkihagyni ugye ;) ,,pecsét a műzeumba majd lefelé a piroson Dömösre ,,bakker néhány helyen olyan armageddon volt ,hogy komolyan megilyedtem,hogy mikor dől rám egy fa nyikorogtak mint valami rozsdás kapu. Az itiner szerint lehetett volna a zöldön is lemenni a Rám -szakadékon is,,még kacérkodtam is vele,de nem akartam ekkora szélbe még lefújt volna a létráról,,meg a piros gyorsabb is ugye ..boszika szólt rám egy kocsma ajtajából,hogy itt a cél yoyoka,,mert én cukrászdát kerestem volna mivel az itiner azt írta ,,hmmm pedig bedobtam volna valami fini sütikét .

Aztán Gabi értem jött kocsival,és boszit is elhoztuk Csillaghegyig ,,szépszerpentines úton amerre még nem jártunk jutottunk vissza a városba ,Kisrigónál is elhaladtunk ;) Jó kis túra volt ,,a levesen kívül viszont nem volt ellátás,de megoldottam,pl Piliscsabán ittam ,és ettem először 2:30p után  .Szép útvonal naon ajánlom !