Boszi72 futás

2012.03.31 Szombat, 07:50:00

Pulzus

Téry Ödön 50 tt

Később indultam, mint terveztem, ráadásul tele voltam kétségekkel. Megint volt egy kis törés, egyszerűen elvesztettem a ritmust, a térdhajlatom is fájt és a gyomrom is szaladt ma reggel, szóval hogy lesz ebből 48 kili?! Mindegy, megyünk. Ja, és a viharos szél, hát azt tényleg ki nem állhatom. Szóval Hűviből elrajtoltam, és jött a T100 bejárás. Kéken Remete-szurdok, Zsíros-hegy, Nagyszénás, Piliscsaba. Elég lassan kezdtem, néha síkon is alulcsipogtam, de akkor az jött ki belőlem, nem erőltettem. Néztem a tájat, erősen figyeltem a frissítésemre és közben ugrottak be a tavalyi túra emlékképei. A Liget bisztrót keresgéltem egy darabig, helyieket kérdeztem, mire meglett - itt lehetne finomítani az itineren kicsit. Ezután Pilisszántónál a piroson volt a követekező kavargás, ott motorosokat kérdeztem, s amerre irányítottak, nem volt piros, ezért visszafordultam, majd helyismerettel rendelkező túrázók mondták, hogy jó helyen vagyok és kaptam tőlük útbaigazítást is. Egyedül Pilisszentkereszten kapcsoltam ki az órám, mivel tudtam, hogy itt isteni húslevest adnak - tele hússal, zöldséggel és tésztával, jó sósan és forrón. Ha már tt, hát éltem a lehetőséggel, mivel már éhes is voltam. Dobogókőig egy rövid szakaszt kivéve kocogtam is, volt miből. Onnan pedig csak legurultam Dömösig, ahol a cukiban lett volna  cél az itiner szerint, de a kocsmában volt. Egy percig ott tanácstalankodtam, amíg a bringások szóltak végre, hogy ott a cél.  Bringások is voltak, egyik fele normális volt és jelezte, hogy jön, más ezerrel ment el mellettem fél méternyire a szűk ösvényen. Egy társaságon a végén jókat nevettem, amikor feltorlódtak a létránál, sőt, mikor meghallottam, hogy meglátták a második létrát.:-)

A túra eleje kicsit lassan indult, de úgy 20-tól megindultak a lábaim és azon kaptam magam, hogy egész tisztességesen futok. Jól frissítettem, talán ennek is köszönhető, hogy végig teljesen tiszta volt a fejem, semmi kóválygás vagy lassú reakció. S ami a legjobb, egyáltalán nem fáradtam el. Jó, ez egy könnyű 50-es, alapozós tempóban, de azért szoktam érezni a távot, ez most nem csapott meg egyáltalán, ha lett volna még egy huszas, most nem okozott volna gondot. Pedig a szél azért szívta az energiát, végig szembe kaptuk, a Nagyszénásról pl. alig tudtam lefutni, erőlködnöm kellett, mert visszafújt a csúcsra. Dobogókövet még soha nem láttam ilyen kihaltnak, mint most, talán 4-5 embert láttam össz-vissz. Ahogy Yoyo mondta: Armageddon volt fent, így igaz. Az idő bruttó - kivéve a húsleves - benne van minden kavarás. 1 óra 2 perccel jobbat mentem, mint tavaly.

Végül Yoyokáék behoztak Csillaghegyig - köszönöm! - és nagyon örülök, hogy a sok futó találkozás után végre beszélgettünk egy jót.

Jó futás volt, most megint sínre kerültem, elkaptam azt a fránya ritmust, azt hiszem.:-)

Ja, és most döntöttem meg a havi csúcsomat: 463 kilit tettem a lábaimba márciusban.:-)

05:18:15 48.8 06:31 9.20 1360 75 172 142

Mozg képe

Mozg 4469 napja

Gratulálok, különösen a havi csúcshoz. Néztem is, hogy mi lesz itt a hónap végére a 110 fölötti hetekkel.

yoyo képe

yoyo 4470 napja

Boszika jól nyomattad megint ,Örülök,hogy taliztunk kicsit megváratott Gabi,de szerintem megérte,kell az ilyen is,nem kell mindíg rohanni ;) Szép volt az útvonal nekem teccet,,és az a leves hmmm itthon főztem 3 maggi kockát ,mer ilyenkor mindíg ilyeneket kívánok ..De az amit ott kaptunk az nem ilyen volt,,igazi húsleves hmmm. Nem semmi a havi átlagod sem,,jaaa és megvartam a régi régi  cascadiámat fonallal :))

kkoos képe

kkoos 4470 napja

Huhh Ildi, nagyon keményen földhöz vágtad a szelet :) Most mérgében még jobban fog fújini, de sebaj végülis a barátunk. Gratula a havi csúcshoz is!