Edzésleírás
Csaladi biciklizessel kezdodott. A csaladot atkisertem Albertirsaig, ahol rokonokat latogattak meg. Ez 17km, es kerek 1 ora volt. Nagyon ugyesen tekert a fiam. En mentem tovabb Bp fele, csak kis kerulovel, mivel a 4-es fout eletveszelyes. (Talan a legveszelyesebb fout Mo.-n. A sok roman megy haza, es mar nem lat az almossagtol....)
Bp.-re a 31-es uton ertem be, egesz jo ut volt egy jo ideig, aztan viszont annyira rossz ut kovetkezett, hogy max 20-al ha lehetett menni. Szlalomozni persze nem lehetett, mert az autosok jonnek, mint a fene. Igy maradt a tyuklepes.
A Biondo Bike uzletbe tettem latogatast, de nem tetszett meg semmi, igy ures kezzel tavoztam, illetve hoztam egy Pinarello katalogust.
Aztan mentem a Bikeexpress-be, ahol mar joval nagyobb valasztek fogadott. Tudtam is penzt kolteni... :)
Amilyen nyerget nagyjabol itthon kineztem, az volt is nekik raktaron, igaz a Racing Team version, de az is jo. (Selle San Marco Aspide). A regi nyereg epp elfert kozepen a mezben.
.
Kovetkezett a jo oreg Dobogo-Ko meglatogatasa. A nehezebb utat valasztottam: Pilisvorosvar-Pilisszanto-Pilisszentkereszt, majd onnan Dobogo-Ko. Mehettem volna Csobanka fele, de ez izmosabb.
Hat mit ne mondjak... egy kompakt hajtomu, vagy egy erosebb lab jol jott volna Pilisszanto utan. Nagyon durva emelkedo van ott, es hosszu.
39-23mal csorloztem, 10km/h-val.... Azt hiszem ez mindent elmond.
Igaz itt mar volt a labamban 110km. Szentkereszt utani resz mar majdhogynem sima ugy volt, de azert itt is volt neha 39-23. A csucson kicsit szetneztem, megtoltottem a kulacsot, majd go home. Hazafele Pomaz fele mentem.
.
Jo kis edzes volt, pont ahogy terveztem, azert haza a Nyugatibol mar inkabb vonattal jottem. Sikerult vegre egy kis szintet is osszeszedni.
.
Aki olvassa a naplomat, azoknak ajanlom figyelmebe a mai terkepet, erdemes megnezni.
Terkepem itt: KLIKK
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
06:29:04 | 158.87 | 02:27 | 24.50 | 2076 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hmm,...azé Tibinek nem mindig van igaza....de a szakmához ért!
Szóval Mike, legközelebb megyek veled Dobogó-kőre... :)
Tibinek igaza van(mint mindig)30km/h felett a szél,négyzetesen emelkedik,azért egy 37es ÁTLAG-hoz,menni kell végig majd 40el,nekem is mire kijött pl ma az átlag,majd 36os,toltam végig 38akkal,néha helyen 40felett
Tibor, koszi. Hat ennel nagyobb atlagot nem is tudtam volna menni, vagy akkor ahogy mondod is: az egesz edzes rovasara ment volna. De sokszor nem is neztem az orat, illetve nagyon ritkan neztem. Helyette a hulye katyukra kellett figyelni. Csak valahogy tobbet gondoltam a vegere, de ez is jo. Ahogy ereztem meg labon haza tudtam volna jonni, csak eltokoltem az idot a boltokban, igy is csak a 18:53-as IC-t ertem el. Amugy katyu: Lekopogom a kerekek bar alapmodellek, de jo erosek, 2200km van bennuk, de 1mm utes sincs benne. Igaz en is fogytam kicsit: 72-74kg vagyok, es nagyon vigyazok a kerekparomra, torlom minden edzes utan az utolso porszemet is rola. Meg a gumikulsot is attorlom. :)
Holnap amugy nem is megyek, csak at Albertirsara a csaladert, de lehet nem is a Colnago-val, mert hazafele a lassu temponal valahogy mindig elzsibbad a tenyerem es a terdem is.
Fari: ja tenyleg... a bukfenc. Kar erte. Biztos jol ment volna, tipikusan a te versenyed - tobb napon at versenytempo. Ezt kevesen birjak normalisan, szerintem sokan mar az 1. nap szettekerik magukat, vagy nagyon belassulnak. Na majd jovore.
Szép a gép,de hát egy Colnago...:-)
Koszi Picikata, Fari.
Fari igazad van a sebesseggel kapcsolatban. Mindenesetre tenyleg jo kis dombok vannak ott, bar kozelebb lenne...
Amugy iszonyat sok utissal talalkoztam.
a transzon azért nem indultam,mert mikor beszálltam az erdőbe,nem tudtam mikorra szedem magam össze,ezért nem is neveztem végül(nem is csináltam olyan edzéseket)..most pedig itthon szívok,és fájditom a szivem..szerettem volna ott lenni,de e van...meg a logisztikával volt bajom,nem tudtam volna megoldani a kocsit(ez nem igaz igy utolag,mert egy nyiregyi haverom felajánlotta),szállást is haverék alig találtak,sátorba nem szerettem volna aludni..vagy hazajöttem volna mindennap,vagy megyek a rönó masteremmel,és azt kineveztem volna szállásnak...majd jövőre,talán összejön
Mike,írtam már,nagyon átlag centrikus vagy....Felfelé kell átlagot javítani,nem lefelé,meg hátszélben....31-33-as átlagot pld könnyű menni,de próbálj meg 36-38-as átlagot menni akár csak 10-20km-t körpályán,nem hátszélben,hullámos terepen.Meglátod a különbséget.És versenyen mezőnyben 40 feletti átlagot is tudni kell,na az már gyors valóban,mert vannak ugyan 35 környéki sétálós szakaszok,de vannak síkon oldalszélben 50 feletti részek is....
Jó kis távot mentél,ennyi szinttel nem csoda,ha nincs 30-as átlag,de én sem mentem volna sokkal gyorsabban.Az ilyen hosszú állóképességi edzésen meg főleg nem a sebesség számít,hanem,hogy 70-90%edzéstartományban maradj,ne üsd meg magad maxot menve egy szaaszon,mert aztán vége a hosszú edzésnek,csak szenvedés lesz.
Jó pihenést!
az oké hogy 70el jössz le,de míg felfelé mész 1órát 10el,lefelé 10perc alatt leérsz(csak hasraütéses számok)menni kéne 110el,vagy hosszabb ideig lefelé,hogy az átlag visszajöjjön...grat az edzéshez,énmég csak versenyen voltam dobogókőn,sok éve tervezem hogy edzésen,utival felmenjek egyszer...a pilisszántói emelkedőn voltam,tavaly versenyen,4körös verseny volt,a csobánkai domb is ott volt..hibátlan emelkedő,ott lehet erőt gyűjtögetni
Ááá, ne foglalkozz az átlaggal Mike, a pesti forgalomban jócskán belassul az ember...ismerős szitu...
Ismerős a helyszin is Maglódnál....csak én onnan Ecser felé mentem már Vecsésnek...meg vissza Pécel felé haza.
Szép kis hegyet másztál ha 10km/h val mentél fel.... :)
Szép napod volt ma! :)
Sajnos az atlag eleg gyenge, nem is ertem, hogy lett ilyen keves, hiszen ahol 10-el mentem fel, ott ugye 70-el jottem le. Talan a Bp.-i kozlekedes tett be neki, meg az elso 1 ora. De vegulis jol eltelt a nap, egesz nap friss levegon voltam.
picikata 4700 napja
....akkor jól meg lett dolgoztatva....
Akkor most lazulj,...szabin vagy... :)