zsolaaa bringázás

148 km Szint: 2000 m

Friedensradmarathon Stadtschlaining

Hárman indultunk neki Bendével és Csapayevvel

Én hezitáltam a hogy a Light-os távon megyek (112km 1000m szint, ezen nem volt nagyon meredek rész ahol 39x23-al ne lehetett volna kényelmesen végigmenni és volt rá esély hogy az első-második bollyal is akár beérjek), de aztán mikor láttam hogy a fiúk a hosszútávot ikszelték be győzött a hiúság és én is azt választottam.

A rajtnál a mezőny hátsón felébe sikerült csak helyet találnuk magunknak ezért már az elején előzni kellett. Bemelegíteni nem volt idő, egyből nyélen kellett menni emelkedőn felfelé.

Fel is értünk viszonylag az elejére de láttuk hogy az élboly már nagyon elment tőlünk. 6-8 an összeálltunk az első komoly emelkedőig eggyütt maradtunk. Bende meghúzta ordítottam neki hogy inkább tartalékoljon az emelkedőre. Bernsteini 15% feletti részen 39x23 épphogy fel lehettett menni. Szép lassan leszakadtam. Bendének is megállt a lába a tetőn megvárt és a lejtmenetben ketten próbáltunk felzárkózni. Sajnos nem sikerült noha elég jó tempót mentük (45-70 között)

Jött az Írott kő, felfelé 2 embert hagytunk le, a tetőn feladtak egy vizet Sikerült megcsípnünk egy öregebb osztrákot.  Lejtőn én mentem elöl majd 3-an forogtunk tovább a nagy szélben.

Eisenbergnél már 5-6 fősre gyarapodott a bolyunk eléggé fújt a szél, mindenki csak annyit ment elöl amennyit muszáj. Én meg meg húztam kicsit de kezdett begörcsölni a lábam. A 2 frissítőpontnál megálltunk ittam vagy 3-4 pohár izo italt mert kezdtem kész lenni. A 100. km-környéként elvétettem egy kanyart a többiek a jó irányba mentek tovább. Mikor utánuk mentem jött egy emelkedő és begörcsölt a lábam láttam hogy várnak de nem tudtam már felérni. Innentől saját tempóban mentem. Nagyon fájt a hátam alsó része, felső kormányfogásban hátizmokat megfeszítbe mentem és görcs húzkodta a lábamat is.

Mikor láttam hogy ebből a szenvedésből nem sok jó fog kisülni megálltam pisilni.

Hiába nyomattam magamba gélt, csokit IZO italt a lábam csak görcsölt.

28-30-al mentem tovább  kistányéron pörgetve.

3-an leelőztek (köztük egy öreg osztrák olyan 60 körül sült is a pofámól a bőr) de ez jó volt mert látótávba voltak és legalább volt valaki előttem

Egyik lejtőn nyeregből kiállva nyútottam mikor megint megelőztek. Elfogott a versenyszellem elindultam utána de ismét begörcsöltem úgy hogy meg kellett hogy álljak. Közben mégegy ember elment kérdezte mi van velem mondtam hogy OK.

Innentől (10-15km lehetett) számoltam a km-eket reméltem hogy pontos.

A cél előtti hegyen még felrángattam magamat valahogy

4:59:40 nettó idő környékén érhettem be, Csapajev elment az elejével jó idővel ért be, Bende eltévedt és negyed óra múlva ért be bosszankodva

Tanulság: legközelebb ilyen kevés 150km feletti és 0 hegyi edzéssel nem indulok el a hosszútávon, és ilyen hosszabb versenyeken kerülöm a koffein túlzott alkalmazását

Frissítők: :: 1 liter izoital, 1 kis ásványvíz, 2 kulacs víz, 2 Snickers, 5 müzliszelet, 1 nutrixxiont gél

700mg Calcium 400mg magnesium (Calcium Sandoz+Multivitamin)

Helyezés:

AK2 Korcsoport 19. (28ból)

Abszolút: 49. hely (92ből)