macskata bringázás

2011.07.30 Szombat, 10:40:00

180 km

XXI.IM OB Ngyatád váltóban indultunk, Zsolti kezdte a hideg vízben és neoprén ruhában az úszást, ami inkább teher és visszahúzó erő volt...de legalább nem fagyott meg. Szépen szintidőn belül váltott engem és megkezdtem a tekerést. Az első 35 km-en iszonyatosan mentem 27,8-as átlagot hozva, közben a vasutiátjárón a piroson át (rendezői utasításra) Csurgónagymartonba 50-el be a faluba, ahol az S kanyarokban még a féket sem  mertem behúzni, nehogy elvágódjak...és pik-pakk kint voltam a 61-en. Na itt jött a fekete leves, ahol kaptam egy elsőkerék defektet. Ott álltam az útszélén, tanácstalanul és azon gondolkoztam hogyan tovább. Belsőm és pumpám volt, de szerszámom nem. Szerencsémre 2-3 perc múlva begurult Márh Laci (11 szeres Ironman), aki versenyen kívűl tekert az útvonalon és lecserélte nekem a defektes gumit. Ha ő nincs, akkor vége a váltónknak tegnap!!!!!! Köszönöm a segítségét! Szóval e-kis izgalom és 20 perc állás után folytattam a távot, de már óvatosabban. Nagyon jó volt atádra beérni és látni a lelkes szurkolókat és az én kis csapatomat, akik 100% ban kiszolgáltak, etttek, itattak, lekentek és bíztattak. A kiskörökön sajnos már lelassúltam a dombok, szembeszél és a fáradtság miatt, de sikeresen bőven a szintidőn belül váltottam Kopit aki széttépte az aszfaltot és nyomta a maratont. Hihetetlen boldogság öntötte el a szívemet amikor 3-an kéz a kézben átfutottunk a célszalagon és Ironmanok lettünk. A csapat összideje 13:08:31 volt ami jobb is lehetett volna ha nincs a defekt (közbeszólt a technika), a mi saját célunk 13 órán belül....és ez meg is volt tulajdonképpen. Köszönöm versenytársaimnak, sporttársaimnak, barátainknak és családomnak a sok segítséget, jótanácsot türelmet!!

Pedál
fordulat
06:52:00 180 02:17 26.21 0 0 0 0 0

Deseda95 képe

Deseda95 4671 napja

Mindig mondtam, hogy számodra nincs lehetetlen, amely most szintén beigazolódott. A defektedről érkezett hírek lesujtóak voltak, de bíztam Benned, amelyet igazolt az első kör utáni találkozás során tapasztaltak. Lelkiekben nem viselt meg a technikai akadály, a küzdenivágyás látszott rajtad, valamint az a hatalmas potenciál, amelyre a felkészülés során szert tettél . It szeretném elismerni Kopinak a csapatért való küzdelmét a felkészülés, valamint a verseny alatt. Örülök, hogy a versenyzésedből villanások szemtanuja lehettem, izgulhattam a CARGILL csaspatért, megtapasztalhatam, hogy kell felkészüli, küzgeni egy közsségen belül egymásért. Gratulálok a teljesítményedhez, jó pihenést!

Rita 34 képe

Rita 34 4672 napja

Hello Kata! A rengeteg felkeszules mellett sajnos ezzel is kell szamolni, de mindezek ellenere hatalmas Gratulaciot kuldok!!!!!! :)
Frida képe

Frida 4672 napja

Gratulálok Kata ! Nagyon ügyes voltál !

A befutásotokat a neten néztem ! Nagyon jó volt látni benneteket, :)

kopi60 képe

kopi60 4672 napja

Hatalmas gratula,a rengeteg edzés meghozta ismét a gyümölcsét..Büszke vagyok RÁD...hatalmas eredmény..

Magyar Norbert képe

Magyar Norbert 4672 napja

Igazán gyors voltál. Gratulálok!

melath1@ képe

melath1@ 4672 napja

GRATU!! Nagyon jól tekertél.Most jöhet az édes semmitevés.(de csak kicsit)

csibe képe

csibe 4672 napja

A család nevében gratulálunk neked, és büszkék vagyunk rád! Ügyike vagy, illetve mindhárman azok voltatok! Pusza

Csaba43 képe

Csaba43 4672 napja

Nagy vagy spori!Óriási gratu néktek Kata!!!!Jó pihit spori!

hondacsibész képe

hondacsibész 4672 napja

Grat. Kata nagyon-nagyot mentél szép volt