zsolaaa bringázás

2011.04.09 Szombat, 09:05:00

Őrült kamikaze edzés Csabival

Zeg.Olai fordító-Körmend-Pinkamindszent-Esienberg-Rechnitz(Rohonc)-Lockenhaus-Kőszeg-Szombathely-Vasvár-Zeg

az én nettó átlagom 28,4

Mivel a harmadik társunk a szélre hivatkozva lemondta a tekerést ma ismét csak mi ketten voltunk olyan fanatikusak hogy ilyen viharos szélben elővegyük a kerékpárt és letekerjünk közel 200km-ert

Mai napra versenyre mentünk volna de sajnos elmaradt ezért mindenképp egy hosszabbat akartam menni.

Akármennyire is meg lett beszélve hogy lazán megyünk sejtettem hogy a határaimat feszegető tekerés lesz ezért a jobbik gépemmel (CR1) mentem.

Az első váltásra még emlékszem hogy 6 percet vezettem a másodiknál 10 körül aztán elvesztettem a fonalat de kb 80%-ban a Csabi ment elől.

Mivel oldal szembeszelünk volt elég nehezen tudtunk haladni néhol annyira fúj hogy csak 20-27-el tudtunk menni. Az aero felni miatt dobálta a kormányt rendesen a szél. A határnál mentünk egy beszélgetős tempót majd befordultunk a csont szembeszélbe.

Itt már nem bírtam pörgetni izomból görcsből mentem tornászva billegetve a bringán. A szélről annyit hogy volt hogy 20-al mentem kiállva.. Sajnos a vas hegy előtt elkészültem az erőmmel, Rohoncnál meg már teljesen készen voltam. Szerettem volna kibírni még dehát elsavasodtam nem is tudtam eleget enni és ki is száradtam eléggé.

Rohoncnál mondtam a Csabinak menjen fel az Írott kőre egyedül de ő mindenképp Lékának akart visszamenni. Az írott kőt saját túlélő tempóban abszolváltam az emelkedő eleje és a meredekebb részek nem estek jól. 39x23-al sem, próbáltam beülve valahogy kipaszírozni az erőt jóval 10km/h alatti tempóban. A lankás részeken pihentem, nem érdekelt hány percet kapok a Csabitól csak túl akartam élni a mai napot. Végül 12 percet kaptam tőle a közel 9km, átlagban 5%-os emelkedőt. (ő 28 perc alatt teljesítette) Lékáig gurulás lefelé óvatosan Kőszegen meg kellett állni mert éreztem nem lesz jó vége ha nem pihenek. Csabit sikerült elcsalni egy Somlóira. Nekem olyan jól esett hogy szinte beleborzongtam :) Kőszegtől szombathelyig vezettem jó darabot. 40 felett mentünk volt hogy 50-el is. Szombathelyen belószolt egy körforgalomban elbambuló motorost itt leszakadtam róla 50 felett. Szombathely után csabi vitte tovább a nagy tempót. Hazáig még egyszer még megálltunk Vasvár előtt fagyizni

A végén egy erőtlent sprinteltem még, de nem volt gond neki hogy  megkontrázzon

Noha végig csak szinte tettem a kereket, életem egyik legnehezebb tekerése volt

Csabi iszonyú erős, 3ezer km-nél jár nekem csak 2 ezer van és 11 évvel vagyok idősebb nála.

Lehet hogy jobban járok ha nem vele edzek a jövőben mert nagy köztünk a különbség. De a szélárnyék miatt nekem direkt "jó" hogy  nálamnál sokkal erősebb emberekkel is el tudok gurulni és határaimat át tudom lépni. Bár az sem jó ha minden edzésen széthajtom magam mert nem tudok regenerálódni megfelelően és túl nagy sokk éri a szervezetemet ami inkább visszafejlődést eredményez.

Jövő vasárnap nagy csapattal megyünk Kőszegre Nem lesz nagy tempó ezért szeretném jobban odatenni magam az Írott-kőn, remélem sikerül mert presztizs nálunk hogy itt ki hányadik.

A vízveszteség miatt majdnem 2kg-al lettem könnyebb

Pedál
fordulat
06:31:40 193.5 02:01 29.64 0 0 0 0 0

zsolaaa képe

zsolaaa 4820 napja

Őrült a srác, de vállalta hogy megvár és vállalta hogy vezet ezt azért becsülöm benne

Legközelebb ilyen hosszú túrán majd elgurulgatok elöl 30-al vagy kettesben el sem indulok vele mert ő ha egyszer elkapja a fonalat  sosem fárad el. fél liter vízzel elment 100km-t !! én meg már kiszáradtam teljesen. Az oldal szembeszél miatt a kerekem  is fogta a szelet rendesen (tegnapi paris roubaix-et ezzel nyerték :)

Én versenynek fogom fel az ilyen keményebb tekeréseket, de a mazochizmusnak is van határa

Legközelebb bevetek mindent: Locomotive G-Kick, Ginseng, Revo2lution, koffein, taurin.....

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4821 napja

Hát,ez embertelen volt ekkora szélben 200 km....

Én ma egy 50-est mentem az egyesülettel,ott is végig az utolsó helyen,anslüsszben...Gondoltam rá,hogy este még gurulok egy kört lazán,de hát ekkora szélben azt nem lehet,így inkább pihentem holnapra.

Igazad van,jó is egy erős partnerrel edzeni,és rossz is lehet.Ha olyan erőkülönbség van,hogy neked az ő anslüsszében is nehéz,akkor ne nagyon eröltesd,valóban jobb a saját tempó egyedül.A másik,hogy ekkora szélben minél kisebb edzőkörökben kellene menni,hogy a kemény szakaszok ne folyamatos 10-20,vagy még több km-ek legyenek pofaszélben.Ilyenkor én sem megyek messzire.

Egészségetekre!

yeppster képe

yeppster 4821 napja

Gratula! Durván nyomtátok, mert az oldalszélnél nincsen rosszabb, max talán a tornádó:D

Végre összeraktam a bringákat, nekem is kezdődik a szezon:D

zsolaaa képe

zsolaaa 4821 napja

Köszi aszat!

Még egy ideig nyomom a bringát aztán jön egy orvosi dolog ami miatt le kell állnom pár hétre

Remélem akkor talál magának más "balekot" is

Bár egyedül nem nagyon szeretek edzeni és ennyi teljesítményt nem tudnék magamból kiadni.

ikerkaszat képe

ikerkaszat 4822 napja

GRATULÁLOK!:-)

Szerintem tényleg jó lenne, ha az utolsó előtti bekezdésben leírtakat megfogadnád, bár én nem értek hozza...