zsolaaa bringázás

2011.03.20 Vasárnap, 11:10:00

Félsziget kupa Tihany

Sajnos nem sikerült jobb időt mennem mint a tavalyi versenyen, viszont sokkal többet vezettem és többet is vállaltam és ennek ellenére kevésbé készültem ki mint tavaly amikor csak tettem a kereket.

7-után indultunk Zegerszegről Bendével és Csabival.

A nevezésem mivel előneveztem viszonylag gyorsan lezajlott (csak a digitális nevezés volt furcsa és körülményes a többieknek) bőven maradt idő az előkészületekre.

Összeraktuk a gépeket majd Petivel visszamentem az iskolába vczni.

A kapunál ismerős gépbe botolottam gondoltam hogy Balázs Tibor alias Orbea Orca járgánya lesz. Találkoztunk, váltottunk pár szót majd visszaindultunk bemelegíteni.

Gondolkodtam hogy lecserélem a téli öltözetem de eléggé fújt a szél és nem araktam szétfagyasztani a térdem sem egy jó kis felfázást sem akartam magamnak (lyukas középen az ülésem ezért vastagba öltöztem).

40 perc alatt megmásztuk párszor az apátságra felvezető 2 nagy emelkedőt éreztem hogy kemény lesz itt nagytányéron felmenni.

A lassúrajtot lekéstük csak hátul sikerült helyezkednünk.

Pár helyet sikerült javítani amíg a rajthoz lementünk ideges fékezgetések közepette. A rajt szokás szint késett (11:30-kor indultunk csak) teljesen kihűltek az izmaim. A szerpentin még jól esett de aztán az apátsági emelkedőnél meg kellett adnom magamat. Sem izomerővel sem tüdővel sem szívvel nem bírtam tovább. Pörgetni már nem tudtam kiállva mentem de ennyi volt a verseny. Utána összeálltunk pár emberrel (elején 5 végén 15-en voltunk) elég sokat is vezettem de a célom csupán annyi volt hogy épségben beérjünk a célba. Tulajdonképően jól is éreztem magamat itt, mert ez volt a képességeimnek megfelelők tábora

Az emelkedőkön visszaváltottak kistányérra én el-elmentem tőlük párszor de nem láttam értelmét egyedül otthagyni őket ilyen szélben.

Felzárkózni úgysem tudtam volna, mert mind erősebbek voltak akik ekőttünk voltak és ha fel is zárkózok egy nagy rohammal az első emelkedőn végem lett volna ismét.

Lejtőn 45-50 síkon 35-45-öket mentünk szépen morzsolódtak le az emberek. Volt egy KTM montis csaj aki nagyon bírta még meg is rántotta egyszer a szerpentin elejét

A végén sikerült majdnem mindenkit lesprintelnem a csoportból.

Ha sikerült volna egy erősebb bollyt kifognom és kibírom velük az emelkedőket akkor talán lett volna 34-es átlagom így viszont csak 33  nembaj tudomásul vettem régenennyit tudok viszont szeretem az országúti kerékpározást és versenyzést. Nekem ez egy ünnep volt ma

Serkentőszerek:

fél adag snickers+50g szőlőcukor

Reggelre 500mg C vitamint + Glukozmin Kondroitin Msm + 2 féle alap gyógyszert vettem be.

Rajt előtt 1 órával dózis 500mg Algopírin+100mg koffein+taurin, 300mg magnézium, 500mg C-Vitamin, 3000mg Locomotive (citrullin malát) Nem akartam mindent egyszerre bevenni hátha hatnak egymásra de nem volt elég időm így gyorsan bekapkodtam és a verseny végére csikart a hasam kegyetlenül. (lehet hogy a hidegen megivott highh5 a ludas?) Estére jött csak rendbe a gyomrom

Az algopirin és koffeint hatásosan felpörgetett a rajt előtt de nemhiszem hogy együtt fogom szedni a kettőt.

Savasodni nem savasodtam el (hála a citrulln malátnak) csak görcseim voltak az utolsó körökben az izomtúlerőltetéstől.

Sprint :DD

Tihany kupa sprint

Pedál
fordulat
02:15:00 74 01:49 32.89 0 0 0 0 0

Fari képe

Fari 4840 napja

nagyon jól tetted hogy futottál,nem kell mindig erőletni télen a monoton ,és hideg bicajozásokat(ha van görgő ez nem érvényes)a kondi meg nagyon jól megerősiti azokat az izmokat,amik nyáron punnyadnak,plusz izomerő is több lesz,ha megfelelő edzéssel át van a bicajozáshoz alakítva..tavasz eleje van,nem most kell még rakéta gyorsaságunak lenni...ezt az orbeás hozzászóláshoz irtam..

Fari 4841 napja

gratula

zsolaaa 4841 napja

Akinek egyszer volt komolyabb felfázása netán vese vagy prosztata gyulladása annak sosem fog eltűnni a szervezetéből a baktérium és mindig  könnyebben fázik fel ha hideg felületen ül. Én télen sokszor úgy tekertem a vastag alatt volt még egy betétes naci is

Gida képe

Gida 4841 napja

Ja jó a felső kép!! :-)

De hát ott nem lehet felfázni, mivel betétes(ek) a bringásnadrágok :-) Felfázni csak akkor lehet ha nincs kellőképpen ellátva a szervezet vitaminokkal. Én tekertem egy esőkabátban -7 fokban is, kutyabajom se volt mivel mindennapi rendszerességgel szedem a vitaminokat.

Nem lesz érzékeny a térded sem.

Hajrá továbbiakban!

Tihany kupa

Köszi

High5 sportitallal lehettek a gondjaim szerintem pedig ez a legjobb szénhidrátos sportital ami a piacon van

Hidegen ittam az feküdhette meg a gyomrom meg a sok kapszula

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4841 napja

A szőlőcukorral vigyázz,nagyon gyorsan szívódik,halad át a bélrendszeren,nem szerencsés egyszerre bevinni.Próbáld ki az Isotec-et,vagy ha maradsz a sima szőlőcukornál akkor tegyél bele egy-két kanál zabkorpát,így lassabban szívódik,nem fut át rajtad.

Köszi mindenkinek!

Azért öltöztem be mert nagyon érzékeny a térdem a hidegre és hideg annyira nem volt csak fújt a szél plusz 50-el mentünk a lejtőkön ami azért 8 fokban is elég lefagyasztó tud lenni.

Az ülésemen alul van egy kivágás könnyen fel lehet fázni azon keresztül én hajlamos is vagyok rá sajnos.

Gida képe

Gida 4841 napja

Micsoda? Lyukas középen az ülés azért öltöztél be? Ez teccik :-)

Gratu a versenyhez!

ikerkaszat képe

ikerkaszat 4841 napja

Azért szabad gratulálni, ugye?:-) Nagyon-nagy szél volt, tegnap majdnem elfújt...

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4841 napja

Hát,még tavaszi a formánk,de lesz ez még jobb is...:-)

A fő,hogy megúsztuk a bukásokat,mert ez a verseny ebből a szempontból így tavasz elején mindig veszélyes.