cerbona futás

2010.01.30 Szombat, 08:06:00

Pulzus

Téli Mátra beszámoló:

Hát tegnap amikor este fél 12kor kaptam smst... nem igazán volt kedvem +nézni... mert ismerős volt a dolog még őszről kecskemétről :(
Aztán +néztem nyugalmim mindjá volt v 80 :) ... sajn Gabesnak közbe jött valami... Szerencsére Bálnát csörgettem és le tudott vinni.
Gabes te + 1 percig se bánd hogy nem jöttél mert délelőtt leesett v 20 cm hó + még ami volt másik 20 igy nem volt vmi kellemes a dolog.

6:30kor jön Bálna + elmentünk még 2 haverjáé... igy az indulásom pontosan 08:06 -kor volt, kicsit csusztam a tervezett 06:55től... de sztem még jobban is jártam...
Elindultam föl Lajosházára ott még kerülgettem a túrázókat 1000-el.Lajosházán má nem volt senki a versenyrendezők közüll... Elindultam tovább Mátraszentimrére...A meredek emelkedőn kezdtem éhes lenni bevágtam 1 sportszeletet... rágtam kétpofára de valahogy nem birtam lenyelni mert akkor nem kaptam levegőt :D Aztán kiértem a meredeken a kerités mellett kibaszotul el kezdett fájni a lábam.. majd be szartam + hugyoztam . Sorban értem utol az embereket... mig nem Mátraszentimre előtt elfogytak előlem az emberek. Később +áltam könyíteni magamon... aztán mentem tovább de rossz irányba :( mire észbe kaptam má összeszedtem vagy 5 percet de végülis +érkeztem M. Szentimrére ott ellenőrzőállomás be-ki... töltöttem v bő 20 mpt :)... Tovább felérek Galyára a jobb oldalam le volt fagyva. Ott is volt ellenőrző állomás...ott se töltöttem tul sok időt. Ott még nagyon jól éreztem magam, még ki voltam pihenve :)... Aztán jött a kedvenc részem hosszu lejtő + hullámvasutazás ( kb 6 km Csór hegyig)
Az a pup olyan volt mintha tavaly nagyobb lett volna ... most észre se vettem. Onnan le Vörösmarty TH-ig... onan fel Pisztrángos tóig enyhe emelkedős részen . Pisztrángos tótól jöttek a gondok... Jött a kalapácsos ember... még a botosak is +előztek v 3-an... 2.7km-en emelkedett 334 m-ert. Ez  kellemes volt a néhol 30-40cm-es hóban. Nagy nehezen kitornásztam magam Sötét lápa nyeregig ott az utsó kb 1km-en hatalmas szál volt, hó semmi mert mind elfujta a szél, most a változatosság kedvéért mivel most nyugatról érkeztünk a Déli oldalam fagyott le :(  az utsó mreket már befagyott szemmel tettem meg nehezen de felértem.Innen má tudtam h meg kell lennie. EP. Kékesen is...Ott egy egészen csinoska lány fogadott... etettek ittattak aztán Go lefelé. Amint bekanyarodtunk a köveken csak majdnem estem:)... később ezt bepótoltam sokszorosan. 5 Nagyobb esésem volt lefelé:(... a többit nem számoltam:) Veszélyes volt mert a hó alatt nagyon sok helyen tükör jég volt.Gyökeres forrás EP. onnan még 5 km volt hátra má fájt mindenem... csak a beérés volt a cél épségben. Sikerült bár volt még füreden is 1 kis kolbászolás kb 1 percnyi :(