monique futás

2014.06.22 Vasárnap, 16:30:00

Pulzus

tök jó futás volt. :) a 2/3-a terepen volt dombos erdőn-mezőn át, a többi is erősen szintes útvonal, és nem 100% aszfalt az sem. kellemes laza volt, 160bpm de legalábbis 165bpm alatt próbáltam maradni, kivéve meredek emelkedőket. ez össze is jött, és a meredek emelkedőkön se készítettem ki magam. :)) végig jól esett, kivéve a legvégén ahol rám sütött a nap és nem is mentem lassan se már, húzott a cél:). de amúgy nem éreztem a lábaimban semmit a tegnapi tempó után, ez jóó :)

útvonal: lekocogás a hegyről meredeken (azért 5p-esen belül így is:) ), aztán iszonyú erős meredeken fel 8-9pes tempó egész szép alacsony pulzuson:D (170-re ment fel), a tetején laza kocogás a gerinc tetején, csodaszép kilátással szőlőshöz tartozó pincék/házak mellett az erdő szélén még aszfalton, aztán erdőben a kilátóhoz kis kerülőkkel, mert megnéztem pár más út hova vezet:) utána arrafelé vettem utamat, ahol anyukámmal felfelé túráztunk, sikerült találnom egy talán még meredekebb -és így rövidebb is- útvonalat a hegyoldalban..

ott lefutni a végén már nem tudtam rendesen a meredeken -eléggé sima felületen-, nehogy lecsússzak, terepcipőben lehet ment volna? de lehet h csak adni kellett volna jó nagy lendületet, akkor ha ügyes az ember, nem lép rosszul és ugyanakkor nincs megcsúszás, így elesés sem, meg hamar le is érek, de ezt még gyakorolnom kellene... (már gyakorlok amúgy .. lépcsőn lefelé :D)

annak a végén kilyukadtam a szőlős utcához. aztán ugyanott vissza fel, 4-6km/h tempóban "futás". :D utána további barangolás az erdőben, volt még technikás lejtő, de az futható volt, a többi nagyon kellemes igazi rendes futás 5:10-6p-es között... szóval mentem befelé az erdő sűrűjébe, azaz azt hittem, amíg rá nem jöttem h a veszprémi út úgyis kettévág itt mindent... bár a másik oldalán is erdő van, de arra nem lett volna idő tovább futni :) na ott az országút szélén felkocogás a nosztori élményparkig (6:20-asban), ott a mezőn átvágva -korrekt 5:10 tempóban futva- visszafelé vettem az utamat...

mert eredetileg aszfalton akartam a futás 2. felét, de itt már látszott h ez nem így lesz:)) sőt még annyi aszfalt sem lett, mert visszafelé menet találtam egy széles ösvényt, ami kíváncsi lettem hova vezet.. lejtett -5p-esben futhattam:))- és így én azt hittem ez gyorsan levisz Csopakra, de ezer év után is csak befelé ment a semmibe, és volt egy sajátságos borzongatós hangulata.. vitt totális csendben ki tudja hova, aztán egyik oldalt meredek földes falon halott fák és kezdett késő lenni, jó, még nem sötétedett, de a nap azért nem sütött be ide se.. aztán a halott fás szakasz után egyszercsak az út kellős közepén nőtt ki egy bokor és onnantól elkezdte az utat benőni mindenféle növény. hát mikor járt itt utoljára ember? :D

mindenesetre itt visszafordultam, felkocogtam vissza, mert sietnem kellett haza... :/ ugyanis az volt a terv h megyünk vissza Bp-re ma este vonattal. (amúgy úgy alakult h mégse.) szóval kikeveredtem az erdőből, mentem vissza a szőlős tetején, még kicsit futogattam aszfalton füredi utcában, hogy tuti meglegyen 18km, aztán uccu haza, meredek hegyen fel :P meglepően jól esett még ez is, mert ez már árnyékban ment megint.. :P.

az időjárás szerencsére nem volt vészesen meleg, a nap az elején és a végén sütött rám, erősen, de a futás többi részében nem, mert főleg erdőben futottam ugye. :) nem vittem vizet, szerencsére aztán nem is hiányzott.

az óra szerint ez az edzés csak 3.3-as TE lett :O érdekes... az ugye egy elég laza futást jelent, persze ez igaz is :D de azért a végén felmentem azon a meredek emelkedőn 175-180 pulzussal (és 185 az utolsó percben, max 188), igaz az rövid ideig tartott...

ééés akkor 70km a hét ezennel. 65km-t biztos h tudok tartani, de ez a heti 6 nap futás még kísérleti időszak :)