yoyo futás

2013.03.09 Szombat, 09:00:00

30 km

Pasman Szigeten egy  "futóverseny " ami úgy néz,ki,hogy busszal elvittek a sziget túloldalára,és vissza kellett találni a ratba,10 ó alatt,úgy,hogy volt 12 ell pont ember nélkül szúróbélyegzővel. Na most én nyóc és fél óra alatt  6 pontot találtam meg . Olyan jeleggű mint a BHTCS , de csak jellegű :)) oda adták a térképet oszt lehetett menni ki merre akart.

Olyan mint Bear Grylls menekülése Pasmániából :)) Halmos Lacit "húztam "magam után szegény megitta a 2,5 l vizét ,mer hát enni meg inni sem adtak ,,bár volt ahol volt valami cak azt mi nem találtuk meg,Viszont cserébe nulla pontér körbejártam egy félszigetet amit nem is kellett volna,mondtam Lacinak maradjon mer én egy gondolattal jobban ugráltam a tengerparti sziklákon,meg aztán a hokáját már rongyosra darálta a sok éles kő vagyis  a skraping :) na szóval mikor má majnem körbe értem,és a szaros bólya sehol nem vót,meg Laci se,mer mondtam maradjon, na akkor majdnem elsírtam magam ,mikor kiteritettem a térképet,és megláttam amit meg kell,hogy ez nem az az ágytál amire vágytál :) Vissza mentem Lacihoz  má aggódot,monta hogy van ott egy ház nézzük meg hátha van innivalójuk,oda mentünk és kiderült,hogy ez egy ell  pont,végre emberek  8,5 ó után ,erre mondta a nő,hogy nem ott vagyunk ahol mi gondoljuk 3 pontot kihagytunk kapásból.persze vissza lehet menni ,de cak má 1,5 óra volt a szintidőből :) és még volt  6  ell pont .

A hegycsúcsokról anynit érdemes tudni,hogy a nyócvan méteres ,nem vicc ennyi volt a magassága,kb olyan volt mint a kevélyre másznánk alúlról felfele , tele alacsony bokrokkal,amik a sziklából nőttek .Felkinlódtam magam egy sziklán,aztán kiderült,hogy nem tudok feljebb mászni,mer nincs olyan hosszú lábam :) Vissza menni sem tudtam,így belekapaszkodtam egy fába,és tarzan technkával lemásztam,de persze letört a fa alattam.mer ezek nem olyan nagy fák,úgy kell elképzelni,mint egy mangrove erdőt,ami alacsonyan terül szét,és az ágai elterülnek,nehogymá elférjél alatta. Nem adtuk fel és feljutottunk a nyócvan méteres hegyre ,ez volt a legnagyobb kihívás az egész napban ezen röhögtünk hazáig :) Lefelé meg mint a dinoszauruszok ,lapoztuk a fákat , tapostuk a lábunkal az ágakat,törtek recsegtek én többször is  öngyilkos akartam lenni :)) de muszály volt haladni mer fogyott a szintidő ugye ..

lényeg a lényeg,nem írok annyit,mer uncsi lehet ,de aki már volt HO ba ,az tudja milyen a tengerpartja,na azon kb 10 kilit mentünk . A történet vége,hogy kimentettek minket pasmániából mer éccakára senki nem maradhat kint , csak akkor meg minek a fejlámpa,meg a síp,meg a hőtartó fólia ..ami kötelező volt .állitólag  életveszélyes ,100 emberből 24 ért be,a 14 Magyarból senki nem csinálta meg :) ebből egy srác már 3x volt de nem adja fel aszonta.

Szerintem nem lehet megcsinálni ,vagyis igen,csak nem 10 óra alatt .a 20 nak 8 a szintideje,a 40 nek meg 10 . Minden esetre életemben ennyit nem nevettem,persze már csak mikor vissza értünk a szállásra .Jaaa és mivel nem jól regisztráltak le, külön oda mentünk az asztalhoz lejelentkezni ,hogy befejeztük ,de a nő nem tom mit írt fel ,ezért sötétedés után Fulkorn Andreáért kereső csapatot akartak küldeni :) épp meghalotta Roland,hogy Etelka nénit hívják ő egy Magyar szállásadó,hogy jöjjön gyorsan segiteni mint Magyarul tudó,hogy a keresésünkre induljanak :) Roland meg mondta,hogy már bent vagyunk..Lehet  a Magyarok hírnevét  csak egy N  Csabi tudná megmenteni .

jaaa és a tűzvédő kő kerítésekről még nem is írtam, mikor már az 50.en is átmásztunk,mer út az nincs ,csak kövek meg bokrok ,na akkor még az is  rámborult mer ezek csak úgy egymásra vannak rakva,és a tetején mászkáltunk, de a kerítés simán kiomlott alólam .A lábamszárát lerendeztem ,tele karmolással horzsolással,de nem is az a baj,hanem ha má ennyit utaztam legalább lebarnulhattam volna :)

A 10kmes szakasz

A háttérben balra a 80m es hegy

kilátás 80 méterről :)

Arra a hullámos  dózerra szeretnénk kijutni ,de előbb át kell vágni a mangrovén, és néhány kőkerítésen ,aztán  egészen  210méterre felmenni

huhu nagy lehet a baj :)

nulla pontér körbe jártam egy félszigetett,viszont ezt csak én láttam egyedül a 100 emberből :)

Aztán mikor má alkonyodott,majdnem elsírtam magam,mer nem találtam a bólyát

Végül ez lett belőle ,,és nem bánom egyáltalán