Mike01 bringázás

2012.09.30 Vasárnap, 09:42:00

Achillesszel idén utoljára a Pilisben.

Nyugatiból leszálva megittam egy kis energiát. Elkezdett csepegni az eső, két kanyarban kicsit megfarolt a Colnago, de nem lett baj.

Később a Hidegkúti úton megyünk kifelé a főúton, és kihajt elém egy idősebb házaspár, éppenhogycsak, de összeértünk, beléjük mentem. Mondtuk nekik, hogy álljanak szépen félre, felmérjük a kárt. Szerencsére egy karcolás nélkül megúsztam, még nyolcas sem lett a kerékben, de azért egy centírozás árát elkértem, amiért kivágott elém. Elnézést kért, szó nélkül odaadta a 2500Ft-ot. Mentünk tovább.

Nagyon jó erőben éreztem magam, bár ez már csak laza, levezető, amolyan búcsúedzés a Pilistől. Ennek ellenére megtört a jég: A Pilisszántói emelkedőn lenyomtam Achillest! Végre. Ahogy beértünk a faluba bevártam és onnan egyszerre indultunk, én azonnal elhúztam kicsit, és a különbség nőtt. A végére olyan 350m különbség lett közöttünk, szóval adtam most neki rendesen. Eddig itt idén mindig megvert, már mumusként kezeltem ezt az emelkedőt. De most sikerült.

Később Pilisszentkereszt után fordulunk rá Dobogókő fele, de a Kakashegyi úton elmegyünk jobbra, megnézzük milyen arra az út. Hááát... országútival nem ajánlatos, tyúklépésben haladtunk és "lábujjhegyen" mentünk vagy 15km-t. Aztán jött egy lejtős rész, ahol jobb lett az út hellyel-közzel. Én egy helyen kicsit befékeztem, Achilles meg (nem tudom miért) mögöttem jött, és belémjött. Épp csak hozzámért, de elrántotta a kormányt, és elesett, bukfencezett egy nagyot. Egy hátsó küllő bánta meg a bőre pár helyen.... Na mondom szép...

Összeszedte magát, aztán elmentünk a Mexikói elágazásik, ott valami hegyi időfutam verseny volt, épp ott volt a cél, és szurkoltak nekünk páran, mosolyogva mondtam, hogy mi most csak edzésen vagyunk, de épp erre jöttünk. Ennek ellenére lefényképeztek a bringával. :)

Felmentünk Dobogókőre ettünk egy halászlevet meg egy palacsintát, majd legurultunk Csobánkáig. Ott Vörösvárig hullámvasutaztunk kicsit, majd irány a Nyugati.

Jó kis menet volt, volt esemény bőven. Egynek jó volt.

Térképem nincs, nem jelölt erdészeti úton mentünk sokáig. Achilles Strava-ja mérte viszont.

Szintemelkedés: 2201m

Pedál
fordulat
05:23:03 123.36 02:37 22.91 4400 80 0 0 0

Mike01 4284 napja

Kössz Tibor. :)

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4284 napja

Gratulálok a mumus-hegy új bajnokának:-)Egs!

Mike01 4285 napja

Edzés utáni Dst2: 8245.29km

Fari képe

Fari 4291 napja

versenytapasztalatról:a haver akivel ma voltunk kassán,kb olyan erőbe van mint én,de mivel nincs versenytapasztalata,kapott tőlem pár percet

Mike01 4291 napja

Kossz.:) mostmár tényleg csak a környéken megyek hetvegente is. Októberben még visszabb veszek picit, novemberben meg pihenő. Összességében megelegedettseggel zárom a szezont, van azonban még egy cél: Összesen 10.000km gyűjtése a két bringan. Most járok 9560km-nél. Ha minden jól megy meglesz - talán még októberben. Jövőre több versenyre szeretnek menni, tapasztalatszerzes céljából is.
Fari képe

Fari 4291 napja

a rendszeres edzés egyik mellékhatása,hogy egyre erősebb leszel,és egyre jobb versenyzőket győzöl le...gratulálok,pozitív élménnyel fejezed be a hegyi edzéseket,jó motiváció lesz