dizs007 bringázás

2012.07.16 Hétfő, 09:00:00

105 km

Leírás hű históriásomtól, SchZol - Zolitól. Aki annak ellenére írta be ilyen részletesen az edzést, hogy megnyerte a hegyi szakaszt és ezzel elérte, hogy én írjam le a mait. De ő egy angyal és mégis megírta :-) Ime:

Dizzsel tekertünk ma ketten! Az eredeti terv az volt, hogy azt tekerjük, amit tegnap Mikiék, de mivel nem volt túl jó idő, és Dizsnek hamarabb vissza kellett érnie, ezért inkább egy rövidebb tekerés mellett döntöttünk, úgy, hogy kisebb köröket megyünk, így ha nagy eső van, akkor gyorsan hazaérünk, illetve kedvünk szerint tudjuk növelni vagy csökkenteni a távot!

Fél 9-kor akartunk indulni, de mivel esett ezért vártunk hátha eláll, aztán végül negyed 10-kor elindultunk esőben! Elég hideg volt és a szél is nagy volt, úgyhogy az eleje nem esett túl jól! Várpalotáig elég szenvedős volt az egész, ott meg kicsit el is tévedtünk, de aztán kárpótlásul jött a Várpalota - Ősi szakasz, ahol nagyon jól lehetett száguldani és eddigre már az idő is jobb lett! Ősitől eltekertünk Nádasladány felé, majd onnan a Jenő felé menő kört választottuk. Főkajárig egész jó hátszelünk volt, de aztán ráfordulva Csajág felé kaptunk egy jó erős pofaszelet, azt hittem egy pillanatra, hogy mindjárt elindulunk hátrafelé. Berhidára beérve megálltunk egy boltnál egy kis frissitőért, aztán elindultunk újra Várpalota felé. A kedvünket itt már nem tudta elvenni az újabb szembeszél, mivel mindketten nagyon vártuk az újabb gyors szakaszt. Dizs annyira belelkesült, hogy tolt egy 5km-t teljes erőből, amit 6:38-as idővel sikerült teljesítenie (kicsit jobb mint 45-ös átlag :-)). Én 47,5km/h-val mentem, amikor Dizs kb állva hagyott! Beérve Ősire úgy döntöttünk több kört már nem megyünk, így elindultunk Berhidán át vissza Fűzfőre! A végén eldöntöttük, hogy ma mindenképpen feltekerünk a házig, nem állhat semmi az utunkba! Sőt fogadást is kötöttünk, hogy aki később ér fel a házhoz, az írja majd be, a mai edzést, és bár Én nyertem, végül jó fejségből átvállaltam ma is a regélést! Viszonylag könnyű volt megnyerni a hegyi befutót, mivel Dizsnek leesett a lánca az emelkedőn, aki elmiatt el is dőlt, így a végén végül mégis tolta a bicajt :D! Jó volt, jól esett!