Jankó bringázás

2012.06.02 Szombat, 09:15:00

204 km Szint: 1220 m

Pulzus

Balaton Maraton A mátészalkai sporttársakkal. Túrának indult, de az eltérő kondíciók miatt, sajnos szétszakadtunk már nagyon korán. Kezdtem az első percben szinte, hogy leesett a láncom. Kiálltam, felraktam, mentem 10 métert ismét leesett..  Akkor már a mezőny 90 % elment mellettem. Miután ismét felraktam a láncot, elkezdtem rakni a kereket :), de rájöttem, hogy itt más probléma is van. Vélhetően meglazult az első átdobóm rögzítő csavarja és a lánc leesése mozdíthatott rajta, így az átdobó beleért a nagy tányérba. Egy sebességben nem volt hangja a többiben kegyetlen hangos volt. Szóval ennek tudatában elkezdtem tempózni, 45-50km/h-val, 170 körüli pulzussal, így szerencsére hamar felértem a többiekhez.. Szat-tal próbáltunk együtt menni, Atkomant és Rezső bácsit  kevésszer láttam, Nándiékat szerencsére többet. Az első emelkedőnél kb 25 kilinél már csak ketten maradtunk Szat-tal és ha jól emlékszem 70 –80 km-ig együtt tekertünk. De egyszer csak elvesztettük egymást. 100 km után egy frissítési pontnál megálltam a bringát megnézni, szerencsémre volt műhely is, így a kedves szerelők segítettek, de nem ment a beállítás, így ott elszaladt kb 10-15 perc ezzel. Magamhoz vettem pár csokit, vizet és irány tovább. 120 kili után számomra ismeretlen módon, iszonyú izomgörcs állt a bal combomba, lassítani kényszerültem, volt ahol 105-110-es pulzussal voltam képes menni, ott voltam görcshatáron. 150 kilométerig ez így ment, már a jobb combomat is éreztem, egyedül mentem, nem tudtam bolyozni, mert nem bírtam a görcstől jobb tempót menni.. Akkor elértem egy frissítőponthoz, ahol ettem 2 banánt, no meg amit találtam, kb 10 percet időztem, majd elindultam. Ezután, kitolódott a határ, képes voltam ismét bollyal menni, ha nem volt szint 35-ös átlaggal is bírták a combjaim, de mikor emelkedő következett, nagyon lassan tudtam felmenni azokon.. 170 kilinél is megálltam frissíteni, mikor végeztem akkor futottam össze Atkomannal, így együtt mentünk tovább. Sajnos, nem együtt mentünk be a célba, mert az emelkedőknél elváltak útjaink. Akarattya után már lejtő vagy sík volt, szinte magamba tekertem végig egész jó tempóban, a cél előtt pár kilivel ért be egy kisebb boly, velük értem Siófokra. A Bruttó időm 07:06:53 lett ebből kb fél óra frissítéssel, szereléssel telt el. Jó volt a verseny, de jobban élveztem a verseny előtt-után eltöltött időt a sporttársakkal és persze a szerelmemmel! :P Maga a hétvége jobban sikerült, mint ez a túra. Mégis az a megállapításom, hogy erősebb voltam, mint tavaly, csak ez az izomgörcs okozott kellemetlenséget, amit biztos el lehetne kerülni, csak még én nem tudok valamit. :) Semmi gond, majd Nándi segítségével biztos megtaláljuk rá a megfelelő pirulát! :D Gratulálok minden sporinak a táv teljesítéséhez!!!