Edzésleírás
L 1 ó 44 p M 1 ó 22 p H 51 perc 45 % F 69,4 / 67 kg
G-Gyömrő-Monor-Bénye-Pánd és vissza
Pályabejárás a gyömrői verseny előtt, főpróba jelmezre, kulacsra, gödrökre.
Annyi pocsék, gödrös, lukacsos, rázós úton mentem, hogy az még Pest megyében is ritka. Ha nem gödrös, akkor sokszor olyan gagyi pattogós, hogy a sisak majd' lerázódik a fejemről. Azért van benne 3 jó szakasz is, ott nagyot lehet menni a sima aszfalton.
Odafelé végig enyhe pofaszél, az istennek sem akart menni a bicikli, nem sok kedvem volt az egészhez, fájt a sok zökkenés is, akkorákat kaptak a kerekek. 26-os átlaggal értem a fordulóig - nem is mentem el a verseny végéig (Tápiószentmárton), Pándon visszafordultam. Addíg kellemesen hullámos az út, nincs kemény vagy hosszú emelkedő, csak egy-egy mezőnyrostáló. Visszafelé mentem 3x 5-6 km tempót, aztán még vagy 3 rövidebbet. Ahogy a terep adta, leginkébb enyhe hátszélben, ahogy jól esett a suhanás. Gomba és Monor között hosszan emelkedik az út vagy 4 km-en át, jó aszfalton. 39-40-et jöttem végig kis hátszéllel. A felénél utólértem egy jó kiállású kollégát - már rég leforgott a lába az emelkedés miatt, jó, ha 20-szal ment. hát persze, hogy még jobban belehúztam, és 45-tel mentem el mellette és meg is tartottam még hosszan. Péteriben is hosszan emelkedik, jó az aszfalt, végig 35 körül jöttem, rendes ember a versenyen a közeli befutótól felajzva gondolom ott végig 40-et megy. Ha olyan társaságban kön az ember, akkor akár ez a két hely is remek lehet meglépni a többiektől.
Mentem még pár 1-2 km-es lendületet meg gyorsítást, 70-75-rő, 30-31-ről felhúzni 38-40-re legalább - igyekeztem, hogy hazaérjek a Giro mai befutójára. Kezdem erősebbnek érezni a combomat. A tempók végére sem nehezedik el, és 1-2 perc laza után teljesen könnyednek érzem.
2 liter izo, 1 energiaszelet
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
04:00:00 | 112 | 02:09 | 28.00 | 600 | 82 | 0 | 171 | 135 |