Kritty futás

2012.03.25 Vasárnap, 09:00:00

57 km Szint: 1279 m

Jól megtréfált minket Csanya. :) A hivatalos 49,1 km helyett pindurival hosszabbra sikerült a táv. Nos sebaj, hiszen erre még egy "kisebb" eltévedéssel rátettünk vagy 2,5-3 km-t, aztán lám mégsem sikerült 60 km-re kikerekíteni a távot. :)

Száron kellemetesen hűvös idő fogadott, ezért az ujjatlan trikóra (pink) még felvettem a pink rövid ujjúmat is, meg 2 "kart". :):):):) Az egyikbe rögtön bele is tettem az itinert - sajna hiába, mert így is eltévelyegtünk - :) - aztán víz a camelbakbe. (Hiszen camelbak maraton ez vagy mi.) 9-kor elrajtoltunk és a félmaratonisták szórakoztató társaságában vidáman eltrappoltunk Körtvélyesig. Egy jóképű fekete kutya fickándozott a lábamnál, nagyon jó kísérőtárs volt. Jól bírta a tempót, mit ne mondjak. Körtvélyesen frissítettem - végig terülj terülj asztalkám volt, csupa olyan dolog, amit szeretek: Milka csoki, sós keksz, ropi, banán, alma, ananász..mmmm!!, nagy mazsola..stb, kóla, iso, víz, szörpi. Végigettem a menüt. :):):) Aztán fel a nyúlcipő és kutya barátommal folytattam a távot. Sajnos ő félmaratont futott, így szomorú búcsút vettünk hamarosan, hiszen a maratoni táv itt felcaplatott Csákányospuszta érintésével Vitányvárba. Érdekesek ezek a puszták. Gondolataimban a puszta valami sík vidékkel asszociál, itt viszont igencsak voltak emelkedők, hullámzó tájon vitt a lábam megállíthatatlanul , hogy bevegyem 3 gyorslábú és energiával teli fiúval a várat. Várhódítás kisebb várkörtúra után sikerült, majd leóvatoskodtunk a meredek várfalon a túraútra. Magam elé engedtem a fiúkat, hogyha netán esnék.....:):):) De ilyen nem történt és bevettük magunkat a Hársas-völgy rejtelmeibe. Völgy, völgy, na csak egy darabig volt völgy érzetem. Először valóvan egy kellemes, kétoldalt domboldallal határolt hasadékban futó botladoztunk, majd megint emelkedő. Kérdezem én: hogy került egy völgybe emelkedő? :) Szerintem Csanya odahordatta a földet, hogy meglegyen a szint. :):):):):) Ismét frissítő. (Egyre többet eszem, na és iszom, mert rekkenő a meleg. Nem is gondoltam volna, hgoy 25 fokot rekkenő hőségnek fogok érezni. :) Újabb hegyek és "völgyek", erdészeti aszfaltút (hű, ezt megjegyzem, itt jót lehet bicózni is majd :). majd Várgesztes, a frissítőnél csupa ismerős arc. Etettek, itattak, ini-fini sós vajas kenyérkével is kényeztettek, majd utamra engedtek. Na itt ért utol Gyuri. (Hopp! Mintha eddig előttem lett volna. Na ő végül tényleg kikerekítette 60 km-re a távot, mert magától is eltévedt. Hiába ez a magányos farkasok sorsa. Lemaradnak a falkától, aztán lám így járnak.) Ezután egy darabig együtt kocorásztunk, aztán második sebességbe kapcsoltam. A fiúkkal még mindig tudtam tartani a tempót, de Gyuri sajnos lemaradt. Térdfájásra panaszkodott, meg tán lelkileg is megviselte a kis elkóválygás. Vérteskozma felé vettük az irányt. Zúdultunk lefelé a kék csíkon, csak zúdultunk és zúdultunk és zúdultunk - de most már nem itt kellett volna zúdulnunk. Gyanússá is vált nekem az a sok kék csíkon zúdulás, ezért megállítottam egy kiáltással ez előttem futó srácot. Elő az itinert - közben a többiek is beértek -, röpke tanácskozás, meghánytuk vetettük a dolgot és arra a következtetésre jutottunk, hogy lám, lám, aki csak a lábával siet.....De ugye én szóltam. Szomorúan - néhányan bosszúsan - (nem értem miért, örülni kell, hogy jó levegőn, jó társaságban, szép helyeken tekereghetünk....:):):) - de visszasomfordáltunk az emelkedőn. Nos innen nézve azonnal észrevettük a kék keresztet. Fentről pedig nem csoda, hogy nem vettük észre. Óriási hajtűkanyarral fordult rá az út a Kapberekpusztai nyomvonalra. Itt tényleg hiányzott egy nyíl, vagy valami, mert aki nem járt még itt, az bizony elkavar. Gyorsan megvigasztalm a srácokat, hogy lehetett volna több is a kódorgásunk és már trapiztunk is tovább. Én erőre kapva, ők elfáradva. Vérteskozmáig még csak csak bírták a tempómat, de aztán én felfrissülten távoztam a frissítőtől, ők meg nem ettek eleget. Hamarosan egyedül róttam a dombokat, csak róttam, csak baktattam, már fáradtam, de nem adtam fel, ám a frissítőállomás, mintha egyre messzebb került volna tőlem. Na ne már, hogy a bébitáv 8 km-t már egy órája futom. Legalábbis itiner szerint ennyi volt  a két frissítőállomás között. Aztán már erőm végén járva hangok a fák közül. Áááá!!! Hát oda bújtak. Egy rövid kaptatón felszuszogtam magam és már vártak is a finomságokkal a kedves frissítők. Hű! Nagyon jó volt megint minden. Új erő költözött a lábamba, lelkem is felvidult, bár itt közölték azt a jó hírt, hogy már legalább 44 km-nél járok és még 11 km hátra van. Hurrá!!! Az már csak egy Sziget kör. És lesz még egy frissítő. Ezt már kibírom. :):):) Bár fejben és lábban csak 49 km-re készültem, de teher alatt nő a pálma. Izmaim eléggé tiltakoztak, de valahogy összeraktam őket és koncentráltam az előttem álló 5 km-re a következő frissítőig. Egyedül trappoltam erdőn és mezőn, hűvös szellő simogatta az arcom. Igazán jól éreztem magam és így nagyon hamar elérkezett az utolsó frissítő a Hallgató-völgyben. Evés, ivás, majd két erőre kapott srác utolért a régi csapatból és együtt caplattunk be a célba. Jó hosszú célegyenes volt Száron, döngettünk az aszfalton és mindhármunknak az az érzése volt, hogy ez már sosem fog véget érni. Aztán hallgattunk nagyokat a Hallgató-völgyre emlékezve. Aztán valami csoda folytán megláttuk a sportcsarnok tetejét. Na már csak oda kell elfutni....gyerünk és hajrázzunk...!! A hajrá elmaradt, de örömmel az arcunkon "szakítottuk át a célszalagot". Teljesítettük a Camelbak Terepmaratont. Igaz, hogy több volt, de csodás élmény marad. Jövőre is ott a helyünk ezen a versenyen. Gyuri is beért 15 perccel utánam, így ezután már nyugodt szívvel adtam át magam az energia- és folyadékpótlás élvezetének, majd a forró zuhanynak. :):):):):)

06:43:00 58 06:57 8.64 1279 0 0 0

Kritty 4476 napja

Köszönöm szépen! Igen, igen. :) Nagyon jó volt együtt futni. :):):) Majd a Terep 50-en is próbálkozom, hogy veletek fussak. :):):) Talán nem lesz nagyon meleg. :)

marky képe

marky 4476 napja

"bevegyem 3 gyorslábú és energiával teli fiúval a várat"

azok mi voltunk(Levi, Joe, Marky). Nagyon örülök, hogy jó darabon együtt haladtunk, mert mindhárman megjegyeztük hogy remekül felpörgettél minket, sikerült kölcsönhatni egymás tempójára. Az már más lapra tartozik, hogy úgy odahagytál minket Vérteskozma előtt, mint Szent Pál az oláhokat :)) szóval gratula, nagyon szépen, okosan, tempósan mentél!

Kritty 4477 napja

Ugye, ugye...?;) = Főleg a jó kaják miatt megyek ezekre a versenyekre. :) A többi már csak ráadás. :)

necromedve képe

necromedve 4477 napja

Ennyi evés-ivást ki nem nézne belőled az ember. :))))

Kritty 4479 napja

Köszönöm szépen Szili! De, de...ez még az. A 100 már nem biztos. :):):):):):)

Cyco képe

Cyco 4479 napja

Ez már a nem normális kategória :-)  58 km .... Gratulálok!

Köszönöm szépen Tamás!

Tamás55 képe

Tamás55 4479 napja

Én is gartulálok, érdemes volt készülni. Különleges teljesítmény ennyit futni, mászni, küzdeni! Tudtam, hogy megcsinálod, hajrá tovább!

Köszönjük szépen!!! :):):):):)

Most jön még pár nap pihi, hogy a terepmaratonhoz méltó méretű izomlázam elmúljon, aztán célirányosan a "Telep" 50-re koncentrálok. :):):):):)

Andikölök képe

Andikölök 4479 napja

Nagyon szép beszámoló és nagyon szép futás volt, Kriszti, le a kalappal! Gratulálok neked is és Gyurinak is! Ügyesek voltatok! :))

runing képe

runing 4479 napja

Veled Örülünk Krisz(ti),,,,, még akkor is , ha ezek után az ember fia- lánya pl én - bizonytalanná vált, hogy egyáltalán kísérhessen a "telep" 50 -en:-(((

Kritty 4479 napja

Köszönöm szépen Zoli!!! Az eltévedés miatt 8. lettem, ha minden igaz. De nagyon örülök, hogy így sikerült. Szinte alig sétáltam. Viszont a frissítőknél 8-10 percet eltöltöttem, így ha azt levonnánk ebből a bruttó időből.....:):):) Akkor majd egy órácskával jobb lenne az időm. :):):):) De a versenyóra csak ketyeg és ketyeg és ketyeg....:):):):) Ha ácsingózol, ha futsz, ha gyalogolsz...., mindig. :)

Nem, nem. :):):) Marad a Terep (Imó szerint Telep) 50. :):):)

dilisuni képe

dilisuni 4479 napja

húaztamindenit, milyen jó beszámoló... köszi, így egy kicsit mi is - akik voltunk oly balgák és nem mentünk el - átérezhettük a verseny hangulatát, a nehézségeket, de főként az egésznek a szépségét... nagyon szép teljesítmény, odatetted magad rendesen, gratulálok. (mellesleg ezzel az eredménnyel biztos vagyok benne, hogy az első 10-ben vagy, sőt). A terep50-ről át kéne nevezned a 100-asra ;)

Kritty 4479 napja

Köszönöm szépen! Azért bevallom őszintén: ennyi km is elég volt. :):):):):)::):)

napsugárraforgó képe

napsugárraforgó 4480 napja

Sokat gondoltam Rád:Hogy viseled ezt a meleget?

Örülök,hogy jól sikerült (de igazán meglehetett volna a 60 kili! :) )!

Egészségedre és GRATULÁLOK!

runing képe

runing 4480 napja

Krisz(ti)m!  Köszönöm, köszönjük a beszámolót . Igaz a pálma "teher" alatt nő,...de TE a szememben ismét nagyra nőttél....Gratulálok !....( úgy látom a "kódorgás"  ragájos........:-)))))))))