Edzésleírás
pihenőnap, pulzus-kontrol Gödöllő-Rákoscsaba-Gödöllő 69,2 / 67,7 kg
Szenzációs lazítás a Tomival, váltott vezetéssel, mint a nagyok. Már megtanult figyelni, egyenletesen menni, a sok úthiba között is jó nyomvonalon vezetni. Odafelé szerintem gyorsabban is mentünk olyankor, amikor ő vezetett. Most már legalább tudom, hogy nem is vehetek neki országútit, mert rögtön le is nyom. És az még korai lenne a lelkemnek.
A cél min 85-ös forgatás és 120-as pulzus volt. Elöl ez inkább 125-130 lett, 28-30-31-nél, 85-90-nél. Ma 39/15, bár szegény lánc ettől már jól keresztben áll, de legalább nem csak a 19 kopik. Ahol meggurultunk, ott volt egy-egy időre 105-110-115-120 - remekül át lett mozgatva a lábam a végére a tegnapi maradékának kihordására. Hátul ülve sok 110-es, meg az alatti pulzus, egyszer-egyszer benézett 100 alá is. Hazafelé Isaszeget végig kellemes kis felfelében és kis hátszélben kicsit meghúztuk, sok 34, aztán kicsit 36, meg 38 km/ó is könnyedén forgatva - a hab mára.
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:51:00 | 50 | 02:13 | 27.03 | 100 | 81 | 0 | 138 | 118 |