Edzésleírás
pedál forf kontrol Gödöllő-Hatvan-Gödöllő + 1x Öreghegy+1x Human
69,5 / 67,6 kg
A cél min 95-ös forg és 145-ös pulzus. A városi kivezető után Aszódig 100-at, aztán 105-ig igyekeztem elforgatni. 52/18-17 36-38 km/ó, inkább 155 pulzus. Aszód emelkedő alja 32:40. Emelkedőn 1-2-szer leforgott, de azért nagyrészt jó fordulaton 90-95-ön felmentem. Aszód emelkedő eleje és forduló Hatvan tábla között 12 km 35,1-es átlag lett. Benne 2 hosszabb emelkedő és a hipi-hupin 6-7 nyújtott emelkedő. 105-110 között tartottam nagyrészt, és 2 km-t mentem 115-ön. Ez tűnik most a maxnak tartósabbként. Fordulónál részhajrá : jól helyezkedtem, 52/16-on 35 km/ó-ról, 155 pulzusról, 95-ös ford-ról kezdtem, felhúztam 49,6-ra, 122-123 forg, a célvonal előtt kb 50 m-rel értem el ezt, de onnan az istennek sem ment tovább, azt éreztem, csak pumpál a lábam a levegőbe, örültem, hogy megtartottam a célvonalig - pulzus biztos 170. Meg kell erősödni elforgatni az 52/14-et, 13-at. Fordulónál 52:30, 32,50-es átlag, ez talán ECs, vagy akörüli, fordulat átlag 97 volt - a várossal, emelkedőkkel együtt. Vissza lassabban jöttem, először egy darabig csak 90-95, 28-32 km/ó. Aztán lett azért több 100-105. Gödöllpre 31-es átlaggal és 94-es p forg átlaggal értem vissza. 1x Öreghegy könnyedén forgatva, 5-6 lósszal, 90-ről 100-105-re felhúzogatva, pont ösztökélt mögöttem egy MTB-s kolléga. Láttam, hogy jön utánam, de így is kapott vagy 300 m-t. Gyorsítás gyakorlat : 52/21-ről, 18 km/ó-ról 5 váltás és elforgatás után hídnál 50,6 km/ó. Rá 200 m-re elém kanyarodott egy Tesco-s kamion - még jó, hogy számítottam rá, és korán kezdtem fékezni, nem kellett satu. Olyan nagy, hogy csak mosolyogtam a bácsira és elengedtem. Hiába a jó lámpák, ezek inkább nem látnak meg agy biciklist.
1 kulacs víz
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
02:25:00 | 70 | 02:04 | 28.97 | 400 | 90 | 0 | 171 | 142 |