Edzésleírás
ma pihenés lábra, nagyon fáradt vagyok - pörgetés
Gödöllő-Isaszeg-Nagytarcsa-Mogyoród-Szada-Gödöllő Margita 50 pályabejárás. Mivel semmi erő a lábamban, a 3. squash edzés után jól előjött a wc-ülő izmom izomláza, csak pörgetni akartam, próbáltam nem nézni a sebességet. Min 95-el készültem forgatni, sok 100, ahol úgy jött ki, hagytam elforogni 110-ig, és nem piszkáltam a váltót. Síkon - ami erre alig volt - 52/21 95-nél 30-31 km/ó és csak 125-ös pulzus. Az viszont megette az agyamat, hogy hogyan lehet egy 45 km-es körben, ami szinte tényleg kör alakú és van benne vagy 5 éles forduló, 32 km-en át gusztustalan pofaszél, vagy azzal azonos mértékben demoralizáló félpofaszél. Emelkedőkre nagyon rövid, sokszor a legrövidebb áttételekkel mentem, csak a fordulatra figyeltem, legalább 90-en tartottam, és így pulzus sokszor csak 140-145. A nagyon sok és hosszú emelkedő miatt az edzésidő talán fele is lassú tempó és nagyon pörgős felfelé volt. Az óra átlag 89-es fordulatot mutatott a végén és ehhez nagyon kellett forgatni. A legkönnyebben talán pont a mogyoródi meredek ment, 39/26, min 95-tel forgattam és a pulzus csak 145 volt és nagyon könnyednek tünt. Szada felfele közepénél tértem rá a kedvenc emelkedőmre, 39/23 min 95, az utolsó 100-150 m-en felment 105-110-re, seb közben legalább 24, a végén 26-27, pulzus a végére 150-155-re ment fel, de előtte hosszan 145. Ez a pörgetés csodát tesz ha fáradt vagyok, legalább lehet önbizalmam, hogy verseny közben tudok pihenni licsit, ha nagyon muszáj. Csak hát így a tempó semmire nem elég egy versenyen, legfeljebb ha benn csücsülök a bojban és utazom.
Nagyon meleg volt, 31 fok, de csak 1 kulacs ment el, nem viselt meg a meleg, talán az alacsony pulzus miatt. Kalóriát is keveset mutatott az óra, talán 550 kcal-s órák lehettek. 160-as átlag pulzusnál ez 750-800 kcal-s óra szokott lenni.
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:55:00 | 50 | 02:18 | 26.09 | 400 | 89 | 0 | 165 | 130 |