Edzésleírás
pulzus-kontrol (és tisztítókúra - mosogatószer-maradéskos kulacs) Gödöllő-Hatvan + 1x Öreghegy
a cél 140-es pulzus - ebbe már sok minden belefér, néhány tempós huzatás, elforgatás. 3x kb 10p interval, és 3x kb 5 perc. A tempós rész inkább 145-ös pulzus lett, min 95 (ahol kívánta 100-105-110), 52/17 leginkább. A szünetek 130-as p, 85-90 ford. Fordulóra részhajrá hirtelen jött ötlet alapján : 32-33-ról 50-re akartam felhúzni, talán 52/17-en volt, 115 körüli ford, de csak 49,8 km/ó lett a Hatvan táblánál, hiába rángattam, rugdostam. Fejben hamarabb kellett volna készülni rá. Forduló 56:40, 30,30-as átlag. Visszafelé kicsit magasabb lett végig a pulzus, mint akartam volna. Belepróbáltam, Aszódra fel tudok menni 30-cal végig, ha kell, 95 körül, 52/19-en talán, viszont felétől 150 fölé megy a pulzus. Domonynál utólértem egy jól beöltözött, jó felszerelésű kb 95 kg-os kerepesi kollégát. Vagy 7-8 km/ó különbséggel megelőztem, de utánam jött, kicsit mentünk együtt (beállt mögém). Gödöllő előtt az utolsó 3-4 km-t amúgyis meg akartam húzni utolsó intervalnak, így lett hozzá doppingszer. Voltak tempós megindulások, kis emelkedőn 36-38, talán egyszer 40 fölött is jártam - nem nézegettem hátra, azt hittem, jön velem, mert az utóléréskor olyan lelkesnek tünt. Beérve G-re az útról lekanyarodáskor vagy 500 m-t hátraláttam, hát akkor még nem tünt fel a besnyői kanyarban.
1x Öreghegy teszt 150-es pulzussal, csak alig látszott már az óra a sötétben. 95 körül 52/19-en 3:00
1x sprint Vác-Gödöllő útra ráfordulva kicsit lejt, 12-ről 52/19-en nagyon intenzív gyorsítás 10-11 pedálfordulattal, egy váltás, megint 10-11 p ford, megint egy váltás - és máris 47 km/ó a seb. Nagyon kell nyomni, de gondolom ezek kellenének a bicikli specifikus izmok megszületéséhez. Fogok még ilyeneket menni, most sem értem, miért nem húztam még egy fokozatot.
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
02:13:00 | 65 | 02:03 | 29.32 | 300 | 86 | 0 | 177 | 134 |