rambó112 bringázás

2011.05.07 Szombat, 11:00:00

65 km

4. Tour de Tisza-tó

NyíregyrőL ma elég sokain indultunk útnak.Cél a Tisza-tó volt.Reggel elég hűvös volt de szerencsére mire közeledett a verseny egyre melegebb lett és már rövidben tudtunk tekerni.A rajthoz sajnos nem sikerült olyan jól beállni ahogy tavaly,de azért elől voltunk.

Indítás után lassúrajt következett ami msot télleg lassú volt,talán nagyon is.Miután elengedték a mezőnyt jött egy nagyon rossz útszakasz,ahol több defekt és nagyonsok bukásközeli helyzet is kialakult.Elől helyezkedtünk amennyire tudtunk.Balra felkanyarodtunk aztán a bringaútra és egyből kezdődtek a támadások.Az elején nem voltam még rendesen bemelegedve,így próbáltam kicsit pihenni.Eljött atán a perc,hgy Zsolti szólt-Jó lenne femenned a szökevényekre! Elrőe emntem és egy másfélperces egyéni időfutamot követve 52es tempó mellet felértem a szökevényekre:Nagy Gyula,Vilmányi Tamás,Nagy II Zoltán,Nándi és Kádár Csaba.Így édes hatosba kezdtünk el távolodni a mezőnytől....egyre jobban!10 km-rel a vége előtt Gyula és Vilmányi támadott,pont rosszkor mert éppen be voltam zárva és nem tudtam utánuk menni,pedig mehettünk volna,bánom,hogy ezt elcsesztem.Egy darabig távolodtak majd nagyjából végig ugyanannyi előnnynel tekertek.A vége előtt nagyonnagy volt a szél ami jócskán nehezítette az előre haladásunkat.Sokat vezettem,mentem ahogyan bírtam.A végén így jöttünk 4-en be.

Korcsoport 2. hely meglett,lehetett volna kicsit szebb is,de egyáltalán  nem vagyok szomorú,SŐT...

Jó verseny volt,mszámomra a legfontosabb,hgy senki nem sérült meg a verseny folyamán.Szilárdnak ez sem lesz a kedvenc versenye,egy szerenscétlen helyzett miatt leszaakdt a mezőnytől.Nagyon jót ment ma a csapat,Midnen bolyba,szökésbe volt egy ember.Szuepr verseny volt ez is!

!!!       G  O   V I N I B I K E    GO      !!!

Pedál
fordulat
01:39:00 65 01:31 39.39 0 100 0 0 0

rambó112 képe

rambó112 4799 napja

Köszönöm szépen a hozzászólást!Igzából Zsoltinak köszönhetem ezt is mint még minden mást,Ő volt az aki küldött,hogy menyek,én pedig mentem,ahogy csak bírtam!!

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4800 napja

Gratulálok!

Az,hogy bevállaltál,és fel is tudtál EGYEDÜL ugrani a szökevényekre nagyon nagy dolog,nem sokan képesek rá,általában a lósz után meg is áll a lábuk...Ez a Nagy Gyula meg erős,meg rutinos is,azt hiszem ha jól emlékszem,akkor Dabason ő ment el az amatőrben Támer Kolossal,pedig az első soron is elég jó tempó volt ott.Vagy keverem?

rambó112 képe

rambó112 4800 napja

Köszönöm szépen Uraim!

KLuigi58 képe

KLuigi58 4800 napja

Szép volt, gratulálok!

Doki79 képe

Doki79 4802 napja

Az az egyéni időfutam seggberúgos volt :), szép volt Rambesz gratulálok, ennél már csak jobb lehet.

vinibike képe

vinibike 4802 napja

Nagy II Zoltán a neve!

Ha úgy érzed mindjárt vége, de még van benned egy lehelletnyi, akkor alsófogás, fogszorítás és ami belefér! Általában országúti versenyeken az tud szökni aki bátor és mer és persze erős is!

Vagy ha lassú vagy az ellenfelednél, de van még szufla, akkor lelassulsz hátúl kicsit, eltávolodsz és hátúlról indítod a támadást, hogy ne tudjanak beállni!

Ha meg felakarsz érni az elmenésre és nem akarod felvinni a mezőnyt, akkor úgykell menni mint az ágyúgolyó, mint ahogy ezt tetted is!