biciklis_bob bringázás

2010.06.05 Szombat, 09:10:00

202 km Szint: 700 m

Pulzus

A Pelso kupások és az A depóból induló Balaton maratonosok 9:00-kor indultak. A többiek 9:10-kor. Én a B depóból indultam. Lassú rajt volt. Mindenki nyugodtan gurult, nem sok előzgetés volt az indulásnál. 3 kulaccsal indultam, egyet vittem a nyeregcsőre rögzítve is, ami a táv elején lévő útfelújítás alatt álló részen, egy zökkenőn kiugrott a tartóból. Megálltam és visszamentem a kulacsomért. Fele lét kiittam belőle, ezután már nem volt vele gond, többet nem esett ki. Hamar egy kis kb. 40 fős boly alakult ki, ami nyugodt egyenletes tempóban haladt kb. 35 km/h sebességgel. Egy idő múlva egy másik boly csapódott belénk hátulról, de aztán ismét szétváltunk, én a hátsóban maradtam, így megint kb. 40-en lettünk. A frissítő állomásokon nem állt meg senki, haladtunk tovább. A 100. kilométer környékén lelassult a boly. 27 km/h-val haladtunk. Én jobb erőben éreztem magam, mint amit ez a tempó kívánt, így előre mentem vezetni. 32-33 km/h-val vezettem a bolyt. Ezt motorról egy fényképezőgéppel meg is örökítették. Remélem meg lesz valahol a kép. Egy kisebb emelkedő végén gondoltam, most már kiállok az élről, mert nem akarom kifárasztani magam, akkor vettem észre, hogy a boly meg le van maradva kb. 30 métert. Megvártam őket, és beálltam a bolyba. Majd kis idő után ismét előre mentem vezetni. A bolyból egyvalaki jött velem, a többiek lemaradtak. Innentől felváltva mentünk. Egyesével értük utol az embereket. A három utolért emberből ketten még csatlakoztak hozzánk, így négyen mentünk. Gondoltam, a 115. kilométernél lévő frissítőponton lesz időm megállni, és frissítés után vissza tudok majd csatlakozni a bolyhoz, amit lehagytunk, de nem így lett. Jött egy emelkedő, ahol a kis négyes csapatunk szétzilálódott. Én másodiknak maradtam, ketten pedig tőlem is jól lemaradtak. Rövid ideig mentem egyedül, aztán utolért a boly. Innentől velük mentem végig. Többet nem éreztem őket lassúnak, pont megfelelő tempóban mentek. A célban megettem a milánóit, masszíroztattam. Gondoltam időközben majd megérkezik Sly barátom is, akinél a szállás kulcsai voltak, de nem jött, pedig én fürödni akartam. Krisztiántól kértem törölközőt és bekéredzkedtem a szállásra, megfürödtem, közben megjött Sly. Mind kiderült, kerékpárúton jött be Siófokra, bejött a rajtig és onnan még ki kellett mennie a cél kapuig. A tombolasorsolásra még épp visszaértem, de egyikünk sem nyert semmit.

Szerintem összességében jó volt. Én jövőre is jövök.

Balaton maratonon férfi öszetetben 125. hely (642 beérkező)

Korcsoportomban 46. hely (224 beérkező)