Edzésleírás
Fazekas Attilával egy tempó tekerés, vele nem lehet lazán menni basszus :) Természetesen egy új Trek domane bringával jött Sram Force szettel. Isaszeg felé mentünk, és Pécel, Nagytarcsa-Kistarcsa-Szilasligetnél lefordultunk egynyomtávos útvonalra ami emelkedett, és utána persze jött a lejtő, de ott belefutottam egy kurva nagy kátyúba mert pont beértem egy fákkal teli területre a napos részről, és nem láttam :( első defekt utána egyből a hátsóban is, szerencsére a Mavic kerekek kibírták (hihetetlen számomra) Fazék a hátsót szerelte én az elsőt, pár perc alatt végeztünk is, innen már csak lefelé kellett volna menni de Mogyoródra beérve újra defekt a hátsóban :(( mondom ez hihetetlen, Atti megjegyezte halkan hogy végtelenül könnyített belsőt rakott bele :) vagy rosszúl tette be na mindegy. Foltozóm nem volt se pótbelsőm, maradt a telefonálás asszonynak hogy jöjjön értem. Na ilyen sem volt még! Dobom is ki a szemüveget, veszek egy fotokromatikus szemcsit, már ki is néztem illetve fel is próbáltam az Attiláét....hát volt különbség a kettő között.
Felváltva mentünk, 70km nél többet nem nagyon tudtam volna menni így nyélen. 68km/h volt a max sebesség.
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:39:00 | 56.6 | 01:45 | 34.30 | 0 | 0 | 0 | 187 | 165 |
Helyesen: 450Ft-ra jön ki egy belső.
Van még a Michelinnek egy latex belsője, zöld színű...az volt most az első kerekemben de a tegnapi felütéses defektől annyi. Annak annyi a baja hogy ereszt egy kicsit. kb minden itthoni elinduláskor fújni kellett bele, ellenben könnyű darab, csak hát 3500ft/db :)
15ezer km egy külsővel? Nem CST márka amit akartál írni? Michelin Pro3 is csak 5-6ezer km-t bir ki, versenyzésre vannak ezek.
Belsőnél a belső fala sérült meg, ahol a felniszalag fut...ott aztán tök mindegy milyen külsőd van :)
Én már nem foltozok veszek újat, nem is nagyon lehet ezeket foltozni mert olyan vékonyak. 450ft-ra jön ki egy külső, inkább kukázom ha rossz.
Gondolod hogy a belső miatt van? Erre még nem is gondoltam, én mindig a külsőkre fogom :)
Én is Dekás belsőt használok. külsőm meg mióta megvettem a Wilier-t (4 éve kb) ugyanaz a hajtogathastós CSC van fent. Durván 15e km alatt 1 defektem volt vele ez nagyon király :) Azelőtti bringámon Schwalbe külsőt használtam - kb két hetente kellett lyukat foltoznom...
Fontos a jó szemüveg is hogy tisztán láss, meg nagy legyen a lencséje. Brikót fogok venni vagy Salice-t még nem tudom. Fotokromatikus szemüvegeknél van egy félperces "végállás" mire változik a színe a lencsének, amúgy az UV-behatások miatt változik, nem a napsütésre. Velo újságban olvastam most nem rég a szemüveg körkép címszó alatt :)
Fájt volna fejem ha tönkremegy a felni.
Itthon átnéztem azért a kerekeket, szétszedtem a hátsót, és egy Bontrager XXX gumi volt benne, de olyan lehelet vékonyka volt hogy nem csodálom hogy szétmegy. Szelep mellett a belső falán egy cm-es hasadás volt, valszeg anyaghibás lehetett nem tudom. Maradok már a Decathlonos Kínai belsőknél, (900Ft egy pár) és ugyanolyan mint a többi drágább belsők. Volt már Conti, Michelin, mindegyik kilukad...
Minden tekintetben kemény edzés volt..
Nekem minden évben eljön az idő 1x amikor telefonálni kell.. Tavaly Veresről hazafele, a vasúti átjárón kaptam hatalmas ütést. A gumi nem bírta, az alap- Khamsin felnim viszont sértetlenül megúszta. Egyik évben meg a Bükkben keveredtem 10-15 km szakaszon olyan fos útra, ahol még montival is kihívás a tekerés. Csodával határos módon semmi baja nem lett a keréknek, pedig idegességemben a végén már nem is ügyeltem rá annyira. Hihetetlen sokat bírnak!
Basszus ennyi defekt, a végén mentés....:)))
Azért piszok jó tempót mentetek addig is! Nagyon rossz különben az árnyék-nap váltakozás, nem látni rendesen......
Szab 3806 napja
DE, CST, csak van egy CSC nevű beszállítónk.. :D
Igen, 3 vagy 4 éve ez van fent.. Lehet hogy csak 12,000 , de még bírja.. :) PErsze már full kopott, de addig gyűröm amíg csak lehet!