Sipi bringázás

2013.08.11 Vasárnap, 09:15:00

124 km Szint: 725 m

Pomáz után....A Flórián tériekkel Dobogókőig, onnan egyedül Esztergom-kör......

Békáson találkoztam Józsiékkal, kalászig jöttek velünk, de onnan mi mentünk a hegy felé (hirtelen ötlettetől vezérelve , elől eldöntötték), mondjuk okos dolog, ha egyedül megyek akkor is így terveztem volna, mert vissza hátszél lesz......11-en maradtunk,  4 csaj, az egyik angol, vagy amerikai, vele egy srác, 2 bianchis, egy beton exprexes "ismerős versenyző", egy srác a Conrad p.k.-tól, Temesi Victor az  alpin bike-tól, és én. Csobánka után 2 lány leszakadt, Temesi együl meglépett, mi mentünk saját tempóban, úgy egyformán bolyban...Kellemes forgatás, jól éreztem magam, sokkal könnyebb igy felmenni a hegyre, minrt egyedül! Rengeteg bringás volt kint, sorra előztük a népet. Két-Bükkfa-nyeregtől picit előre mentem, mert csökkent a tempó, mentem sajátba( az esett jól), fent a kútnál bevártunk mindenkit. Tanácskozás, mindenki mást akart: pl. vissza ugyan úgy, vagy le Egonig, onnan újra vissza, vagy el Marótig, onnan fel 2 bükkfára,stb...Meguntam a dolgot, és elindulta egyedül Esztergom nagy körre....., ahogy szoktam....A hegy után 26-os átlagom volt.....Vissza eseménytelen út, némi hátszél, 33-36 körüli tempó, itthon el Sanyikáékhoz  a szervízbe, elhoztam a lányok új Maggelán bringáját....Ez a két bringával közlekedés a végén (még vissza az ott hagyott szemüvegemért, újra el..) kicsit rontotta a 30 körüli átlagot az össz. edzésen, de jó volt nagyon, nem fáradtam el úgy,  mint amikor egyedül megyek a hegyre, ennyit számít a szél árnyékban pihenés néha......

Szép idő, nem volt eső, sem kánikula......

útvonal: Bp. - Budakalász - Pomáz - Pilisszentkereszt - Két-Bükkfa-nyereg - Dobogókő - Két-Bükkfa-nyereg - Esztergom - Pilismarót - Dömös  - Visegrád - Tahi - Szentendre - Budakalász - Bp.

Pomázon át (csapatedzés)

Pedál
fordulat
04:25:00 124 02:08 28.08 725 0 0 0 0

atom képe

atom 3979 napja

Jó kis köröcske, és tényleg jó idő volt, és tényleg rengeteg bringás volt kint :), egészségedre!

kola képe

kola 3980 napja

Gratulálok, szépet mentetek. most a derekam nem az én évem:((

zolle képe

zolle 3980 napja

Szép volt ez a kis hétvégi bringázás. Lassan már nem is triatlonos vagy. ;-)

Fari képe

Fari 3980 napja

jó kis kör,egyszer fel kéne menni egy ilyen közös flóriános edzésre,biztos jó..nekem a tokaji hegyen ha terepen megyek,3.8kili,a z aszfalton is kevesebb mint 6,és van benne 410szint..ez egyáltalán nem veszélyes,mint ahogy írtad,de kösz

Gida képe

Gida 3980 napja

Ejh, na ez szép táv...és "ismerős sporikkal" a legjobb tekerni...

Sipi képe

Sipi 3980 napja

Tudod Józsi,  Movistar: Nairo Quintana......:)))

jocccc képe

jocccc 3980 napja

a bringád nagyon ismerős volt, de ezt a mezedet még nem láttam. na meg a vádliból sem gondoltam volna, hogy te vagy, de úgy látszik rég találkoztunk már :) szép menet, egészségetekre!

gergő képe

gergő 3980 napja

Aaaa egyszer kiprobalom mar ezt.. Talan a budapest tablaig birom majd! Szep kor sipi master! Mondjuk ez a ket bringas cucc, ciki, h nem tudtal vele 30-as atlagot sem :))) (en az itb szalagommal szenvedtem, v csonthartya, vagy csak siman egy izuleti kopas, nem tudom, de mar jobb, nagyon remelem..)