Kritty futás

2013.07.06 Szombat, 09:00:00

28 km Szint: 900 m

A MAC -ból indultam. Nem terveztem fölfutni, gondoltam elég lesz a Balboa. Így aztán a cukival szemközti buszmegállóig lopakodtam szép csöndes tempóban. Menetrendet kifigyeltem, órámra nézek és íme 1 perc múlva ott is volt a busz. Teli ismerőssel, akik szintén a nyári Balboára igyekeztek. Fenyőgyöngyéig felgurultunk, itt rögtön össze is futottam Annával és Ginával. Gina kis hátizsákkal jött - előre látóan az éjszakára is felkészült...:) Felslattyogtunk a rajtig, ami innen  bő 1,5 km-re volt. Ott már gyülekezett a sok szürke pólós futó. Kis csevely, majd hamarosan elérkezett a rajt. Lezúdultunk, majd a szokásos éles jobb kanyar az Oroszlános-szikla útjára vitt minket. Innen tovább a Hűvösvölgy felé, de nem a megszokott úton, hanem a kis emelkedő után rögtön balra fel. És fel és fel és fel - ez már az égig visz minket -és fel, majd jó köves úton zergeként szökkellve le. De még mennyit. Hűvösvölgy. Át az úton, majd megint sokat fel. Aztán felcaplatás a Hárs-hegy legeslegtetejére, hogy onnan aztán újabb nagyon köves és brutál meredek úton hegyi kecskézzünk le Szépjuhásznéhoz. Itt már várt a lelkes frissítőcsapat. Tapsvihar - viharvadász :) - és finom hűvös víz várt. Jól is esett, hiszen innen aztán igazi csúcstámadásba kezdtünk, egészen a János-hegy tetejéig trappoltunk. Egyzer sem álltam meg. :) Pedig a levegő páratartalma a 90 %-hoz közelített. A ruhám csurom vizesen tapadt a testemre. Mintha a zuhany alól jöttem volna. De ez mind nem számított, a lényeg, hogy volt levegőm. (Ugye, milyen jól tettem, hogy futás előtt úszni mentem? :):) János -hegyen krétát kaptam a kezembe és szineztem egy kicsit a Balboa feliratból. Így aztán el is rajzolgattam vagy 3 percig, de aztán letettem a krétát, mert a srácok vártak. Na usgyi! Megkerültük a kilátót, majd levágtattunk a szép kis lemenetelen Szépjuhásznéhoz. Ujjongó tömeg, frissítés. Föl a Hárs-hegy legtetejére. A legesre, mint idefelé, de most odafelé. Nem is tudom, melyik oldalról is volt meredekebb. Itt kicsit sétáltam, de csak a srácok miatt. :):):):):) Kokóval is jót beszélgettünk fölfelé. Aztán lefelé bezzeg elszáguldott. :) Na jó, megbocsátom, hiszen egyéni csúcsot készült futni, ami aztán sikerült is neki. Yuhééé! :) Mi szépen (óvatosan) futottunk tovább. Föl és le, de inkább föl, aztán le és végül föl. Hopp! És már itt is a CÉL! Csanya vidáman ugrándozva és kerepelve várt mindket, míg IronÁron fotózott. Remélem lesz sztár célfotóm. :) Befutás után irány a frissítőasztalka. Sajtocska, ropicska, kekszecske, vaníliás karika és kóla. Hű de fincsi volt minden. Aztán kis idő múlva Anna is megérkezett és felfrissült. Mégpedig annyira, hogy visszafutottunk a MAC-ba levezetésképpen. :)

Jó kis Balboázás volt. Igaz ennyit azért nem terveztem futni, de betudom a októberi maratoni felkészülés felvezetésének. :)