gafmon bringázás

2013.05.18 Szombat, 00:00:00

99 km

Home-Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrádi fellegvár- Dunabogdány-Tahitótfalu-Szentendre-Római-Home

Best friend-el közös túra Visegrádra. Amennyire ismerhetem, tudtam, hogy a hegyen át fog vezetni az utunk. Kikötötte, hogy csak a look-os cipőbe mehetek. (már tudom: look nem =SPD)

Elnézve a tegnapi időjárást minden létező kacatot bepakoltam a hátizsákba + 2! belsőt, biztos, ami zicher.-azért betettem az edzőcipőt is, nyitva hagyva a hisztinek egy ajtót..

Megbeszéltük nem feszengünk, élvezzük az utat :) Felváltva mentünk elől-hátul, közben a szokásos beszélgetések, nevetgélések...Szentendre után Schwarczi átvette a vezetést és elindult a hegyi menet..

Tábla: Pilisszentlászló 9 km. Jó, nem sok, Visegrád kb 22.

A nagy sz@rt nem sok az a 9 km..Itt volt az, hogy mindenki a saját tempójában haladjon, majd PSzL-nál találkozunk, ha akarok megállok.. stb. Kemény vagyok, gondoltam, dehogy állok. Volt, hogy már szinte egyhelyben haladtam, 7-8-9-km/h-s tempóval, ömlött rólam a víz, kapkodtam a szőlőcukrot, vissza-vissza néztem, hogy b+ de állat, honnan jöttünk, próbáltam elterelni a gondolataimat, gyönyörködtem a tájban. Csodálatos volt.

És tényleg igaz, ha egy gondolat befészkeli magát a fejembe, nem szabadulok tőle. Néztem a km-számlálót, a tempót (ááá..), és mennyi van még. A kanyaroknál kinéztem egy fát, hogy addig, még tovább... és megláttam még egy kanyart, láttam, hogy még két qrva km van hátra és leszálltam.

Álltam, vártam, megjött Balázs, szép arcom lehetett, mert bevitt az árnyékba, lefektetett, locsolta rám a drága vizet, etette a cukrot (nyihahaha, épp, hogy csak meg nem patkolt). ..Mikor már éreztem, hogy OK vagyok, elindultunk újra.

És akkor .....basszus 500 méter és megérkeztünk. Nem hiszem el, belekötöttem az utolsó hajszálba is , amibe kapaszkodtam..., hogy ekkora balfék vagyok...500 métert kellett volna kibírni!! lelkifröccs, jólesett..

Le az úton, állati király volt, igaz beszartam a sebességtől, a beláthatatlan kanyaroktól, állandóan fékeztem. Azért így is 47,9 lett a maxom. Hát ennek később qrvára örültem, de meg is őszültem tőle.

A fellegvárig már nem volt gond, mentünk, ahogy, végig jó tempóban, már nem volt rogyás.

A látvány mindenért kárpótolt. Talán gyerekkoromban voltam itt, de nem is emlékszem, olyan régen lehetett.. Szemben Nagymaros, ahol a múltkor futottam, nagyon csajosra vettem az ámulatot.. (wow, óóóóh, ááááá, de széééééééééép, úristeeeen...)

Nézelődés, ivászat után legurultunk. Ha-ha nem én lennék, eltévedtem. Elágazódásnál betértem a namzeti parkba...

Majd végre beértem Balázst, elsétáltunk a partig, ettünk- ittunk, röhögtünk. Elkezdtem magam fényezni, hogy de jó vagyok, 1x se estem.. stb. Mondta: nyugtával dícsérd a napot. Már csak hazaérünk :)-gondoltam én

Innentől végig a Dunakanyarban..

És kb innentől kezdtem el érezni, hogy szorul a cipő. Jó előre kell már mozgatni (már majd hogynem kifordítani a bokámat), hogy kiakadjon.

Na, én akadtam ki, mert már a Római felé fezető úton voltunk, amikor egy kereszteződésnél nagyon csúnyán borultam.. B+ nem hiszem el, megint a bal térdem..és most csúnyán odakentem... Balázs szedte le rólam a bicót, mert még mindig nem tudtam kipattintani..

(mostmár tuti, hogy valamit állítani kell rajta)

Mindegyis, végül csak leértünk a Rómaira, betoltunk egy lángost, ittunk sört :) , itt bevallottam, hogy végig nálam lapult az edzőcipő, de meg se fordult a fejemben, hogy váltsak.

Mire hazaértünk, büszke is lettem magamra, mert ő is megdícsért, de , mint mondja, sok van még belőlem a régi pityogósból...

És nagyon örülök, mert egy defektem se volt :D

Viszont megbeszéltük, hogy innentől kezdve legalább 1x el kell esnem minden alkalommal :D  (ezen jót röhögtünk)

Look-os a cipőm, lukas a térdem...

Összességében egy nagyon szép túra volt, edzésértéke is volt, csodás idő is volt, pozitív élmény is volt...

(a szintet nem tudom, állítólag 390m?, a tekeréssel töltött időt se tudom, mert sétáltunk is, eleget..)